Silly Season coureurs 2015/2016

Gestart door Jehoentelaar, 09 juli 2015 - 20:02:27

« vorige - volgende »

Perton

Nee niet omdat je er anders tegenaan kijkt, maar omdat je perez-argument ridicuul is. En dit was mijn laatste post gericht aan jou op dit forum. Ben er wel wat klaar mee. En aangezien ik sinds de laatste escalatie hier heb beloofd mijn leven te beteren om de sfeer goed te houden, ga ik me ook met dat laatste bezig houden.

janke

Citaat van: Perton op 23 september 2015 - 20:30:34
Nee niet omdat je er anders tegenaan kijkt, maar omdat je perez-argument ridicuul is. En dit was mijn laatste post gericht aan jou op dit forum. Ben er wel wat klaar mee. En aangezien ik sinds de laatste escalatie hier heb beloofd mijn leven te beteren om de sfeer goed te houden, ga ik me ook met dat laatste bezig houden.

Thats all. ;) Overigens wordt Perez nu gelinkt aan Lotus.

Bron F1 Today (voor zover het wat waard is. Imo goede keuze van Sergio. FI wordt er dus qua money niet beter op dan.
Some things are too important to be left in the past.

0634


Perton

Perez wordt er al.een tijdje aan gelinkt maar dat was meer in de context van een vertrek van Maldonado,  niet als teamgenoot ervan. Maar goed toen dacht men ook dat grosjean zou blijven dus dat Perez dan alsnog een belangrijke kandidaat is,  is ook niet heel raar.

0634

Perez blijft bij FI. Zojuist bevestigd.

Perton

Mooi. Tweede Renault-stoeltje en tweede McLaren-stoeltje gaat het dus nog om. Haas en Manor geloof ik verder wel.

0634

Haas vind ik wel interessant eigenlijk. Manor interesseert me geen reet

Perton

Nuja het wordt een Ferrari-testrijder samen met Grosjean. Dat bedoelde ik er meer mee, dat je eigenlijk wel weet wie daar komt te rijden, niet zozeer dat het me niet boeit. Bij Renault weet ik nog niet of het wel echt Vergne wordt, en bij McLaren kan het alle kanten op, zelfs Magnussen blijft een optie.

Bij Manor bedoelde ik em overigens inderdaad wel dat het me verder niet zo boeit.

gloudiesaurus

Nah als Manor echt een nieuw chassis krijgt en een Mercedes motor, dan kunnen we ze nog redelijk competitief worden hoor.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Daar geloof ik weinig van, sorry.

Pancake Shield

Manor moet in ieder geval een stapje naar voren maken en niet als laatste zandzakken dienen. En dan bedoel ik ook meer dat ze niet structureel seconden langzamer zijn net als in Singapore. Mijn eerste gedachte toen Rossi niet de SC voorbij ging was eerlijk gezegd ook: "Die Manor rijdt zo langzaam dat hij die SC niet kan passeren". Nu heb ik dat gelukkig mis en was het de radio, maar hoe zeer ik kleine en achterhoede-teams ook aanmoedig Manor moet volgend jaar wel een klein stapje maken. Nu heb ik daar (gezien wie er allemaal aangetrokken is en de eventuele Mercedes-motor) wel redelijk vertrouwen in dat het gat met de concurrentie gedicht kan worden en dan mogen ze lekker als een Minardi rondrijden wat mij betreft. En dan maakt het wat mij betreft niet uit of daar een Pascal Wehrlein in zit of een Bertje Knolraap die een rijke oom heeft en een zak geld daar dumpt, laat ze maar rijden.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Hamilton#44

Button is nog steeds in gesprek met McLaren schijnt.

Jehoentelaar

Citaat van: Jeroen op 24 september 2015 - 06:08:26
Daar geloof ik weinig van, sorry.

Ik ook niet. Het gat is nu zo groot dat een overstap van Ferrari naar Mercedes dat gat niet ineens dicht. De rest van het pakket moet ook goed zijn en dat is het ten opzichte van de rest absoluut niet.

janke

Ze doen er iig alles aan om een stap naar voren te maken.

Manor F1 Team neemt eind deze week zijn intrek in een nieuwe fabriek in Banbury. Dat bericht Motorsport.com. De nieuwe faciliteiten moeten de Britse renstal in staat stellen om de benodigde stappen te zetten en aansluiting te vinden bij de middenmoot in de Formule 1.
Zo keert Manor terug naar bekend terrein. Als Marussia zijnde had het ook al een fabriek in Banbury, maar die is door de curators verkocht aan Haas F1 Team. De Amerikaanse renstal, die in 2016 in de Formule 1 debuteert, zal Banbury als Europese uitvalsbasis gebruiken.
De manschappen van Manor zaten sindsdien verdeeld over het hoofdkwartier in Dinnington en een kantoor in Silverstone. Vanaf eind deze week opereert iedereen van het team na de verhuizing naar een nieuwe fabriek in Banbury weer onder één dak.

Bron F1Today.
Some things are too important to be left in the past.

Jehoentelaar

Het perspectief voor de lange termijn wordt stukje bij beetje iets beter. Over aansluiting hoeven we het echter nog lang niet te hebben.