Silly Season coureurs 2015/2016

Gestart door Jehoentelaar, 09 juli 2015 - 20:02:27

« vorige - volgende »

Maikel0230

Citaat van: Wings op 21 september 2015 - 21:22:27
Ik vond Frijns beter. En ook hij heeft het niet gered.

Of Frijns beter is laat ik in het midden, maar ook hij verdiende een kans in de F1. Het mocht niet zo zijn inderdaad. Vind ik nog steeds zeer jammer.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Wings

Dat klopt wel maar de lofzang om Stoffel heb ik nooit echt begrepen. Niet dat hij slecht is of geen kans verdient maar dat hij van het niveau Verstappen is waag ik te betwijfelen. Dan was hij al lang opgepikt. ;)

Maikel0230

Als we elk jong talent gaan afwegen aan Verstappen, dan zitten we binnen enkele jaren zonder coureurs vrees ik.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Door wie moet hij opgepikt worden dan? Hij zit bij McLaren. Zij bepalen wanneer hij debuteert.

Maikel0230

Citaat van: Jeroen op 21 september 2015 - 21:39:28
Door wie moet hij opgepikt worden dan? Hij zit bij McLaren. Zij bepalen wanneer hij debuteert.

Dit

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Wings

Citaat van: Maikel0230 op 21 september 2015 - 21:38:24
Als we elk jong talent gaan afwegen aan Verstappen, dan zitten we binnen enkele jaren zonder coureurs vrees ik.

Dat deed ik niet, dat deed iemand anders voor me. En ik ben het er mee oneens. Verder onderschrijven jullie dat ik hem overschat vind. ;)

Wings

Citaat van: Jeroen op 21 september 2015 - 21:39:28
Door wie moet hij opgepikt worden dan? Hij zit bij McLaren. Zij bepalen wanneer hij debuteert.

Red Bull bepaalt toch ook niet of Verstappen blijft als Mercedes of Ferrari hem wilt? ;)

Maar even los daarvan koos McLaren al eerder voor Pérez en Magnussen. Waarom zouden ze dat doen als ze in bezit zijn van een rijder die beter kan? En waarom zouden ze vasthouden aan Button? Het spreekt tegen dat Vandoorne zo verschrikkelijk goed is.

0634

Volgens jou wel. Want Verstappen kon niet naar Ferrari want hij had een doorlopend contract.

Dan snap ik niet waarom Vandoorne wel gewoon opgepikt kan worden door een ander. Maar je zal wel een verklaring hebben.

Wings

Vandoorne heeft geen driejarige overeenkomst met McLaren.

Wings

En het was geen antwoord op mijn vraag.

Arthur

Citaat van: Wings op 21 september 2015 - 21:45:44
Citaat van: Jeroen op 21 september 2015 - 21:39:28
Door wie moet hij opgepikt worden dan? Hij zit bij McLaren. Zij bepalen wanneer hij debuteert.

Red Bull bepaalt toch ook niet of Verstappen blijft als Mercedes of Ferrari hem wilt? ;)

Maar even los daarvan koos McLaren al eerder voor Pérez en Magnussen. Waarom zouden ze dat doen als ze in bezit zijn van een rijder die beter kan? En waarom zouden ze vasthouden aan Button? Het spreekt tegen dat Vandoorne zo verschrikkelijk goed is.

Het behoeft geen betoog dat men Perez binnenhaalde om Ferrari de loef af te steken. Amper na een jaar had men er spijt van en schoof Magnussen naar voren. Helaas had Honda bedacht dat Alonso moest komen en dus uiteindelijk jammer voor Magnussen. Aan de ene kant dus niet slim [!] en aan de andere kant [deels] politiek [Honda] waardoor men besloot om Button te behouden en dan Magnussen maar weer te lozen.

Getuigt niet van beleid met een visie als je talent in huis hebt maar niet de kans geeft...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Wings

Geloof ik niet. En het laat onverlet dat Pérez, Magnussen, Button en Alonso een contract hebben getekend in de tijd dat Vandoorne op de reservebank zat. En ze zullen echt niet zo dom zijn om hem niet te laten debuteren als hij over uitzonderlijk talent bezit. Toegegeven, ik vond de keuze voor Magnussen discutabel. Maar dan nog denk ik dat ze heus wel weten welke vis in hun vijver het dikst is. ;)

Jozef

Citaat van: Wings op 21 september 2015 - 21:22:27
Ik vond Frijns beter. En ook hij heeft het niet gered.

Maar Frijns was een idioot die deuren al opblies voordat iemand ze voor hem opende. Dan liever Stoffel, die zich al jaren als ideale schoonzoon voordoet. Misschien is hij wel te braaf.

Arthur

Misschien hadden ze niet het lef om hem te laten debuteren of maakten ze de verkeerde keuze met Magnussen [achteraf blijkbaar wel] en toen ze alsnog de keuze hadden bepaalde de interne politiek dat Button moest blijven. Miskend talent door McLaren?
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Citaat van: Wings op 21 september 2015 - 21:53:45
Vandoorne heeft geen driejarige overeenkomst met McLaren.

Ik weet niet hoelang zijn contract loopt maar Vandoorne heeft ongetwijfeld gewoon een overeenkomst met McLaren. Die rijdt vast niet zonder papiertje in de rondte.