Silly Season coureurs 2015/2016

Gestart door Jehoentelaar, 09 juli 2015 - 20:02:27

« vorige - volgende »

Hamilton#44

Denk dat Hamilton wel een coureur is die zomaar vroeg kan stoppen op zijn 32e ofzo.

Perton

Citaat van: Hamilton#44 op 10 september 2015 - 12:10:02
Vd Garde ?  ;)
Om hier toch even serieus op te reageren: volgens mij zoeken ze wel iemand die ook nog eens ervaring heeft in het turbo-tijdperk, dan moet je toch iemand hebben die dit jaar of vorig jaar heeft geracet. En natuurlijk was Van der Garde testcoureur bij Sauber, maar dat lijkt me niet genoeg. Het lijkt me dan toch (los van de Ferrari-testcoureurs) dat Magnussen en Grosjean (na het wegvallen van Hülkenberg) de enige serieuze opties zijn voor het tweede stoeltje.

Perton

Citaat van: Hamilton#44 op 10 september 2015 - 13:08:04
Denk dat Hamilton wel een coureur is die zomaar vroeg kan stoppen op zijn 32e ofzo.
Denk ik ook. Hij heeft genoeg passies in zijn leven, autoracen is er dan toevallig eentje waar die heel erg goed in was/is. Ik vind dat (los van zijn blonde kapsel) ook wel eens verfrissend.

Wat dat betreft vind ik het jammer dat Raikkonen zo krampachtig altijd vast blijft houden aan de F1, want hij heeft genoeg andere leuke dingen gedaan op race-gebied. Maar goed, niet meer (opletten op dit woordje he, Raikkonen-fans) succesvol zijn in de F1 of niet succesvol zijn in een andere klasse, dan zou ik ook voor F1 kiezen.

Hamilton#44

Denk dat het rally rijden wel gebeurd is bij de teams na Kubica.

Perton

Ik bedoelde dan ook in plaats van Formule 1, niet naast Formule 1.

Hamilton#44


Pancake Shield

Citaat van: Perton op 10 september 2015 - 14:05:18
Citaat van: Hamilton#44 op 10 september 2015 - 12:10:02
Vd Garde ?  ;)
Om hier toch even serieus op te reageren: volgens mij zoeken ze wel iemand die ook nog eens ervaring heeft in het turbo-tijdperk, dan moet je toch iemand hebben die dit jaar of vorig jaar heeft geracet. En natuurlijk was Van der Garde testcoureur bij Sauber, maar dat lijkt me niet genoeg. Het lijkt me dan toch (los van de Ferrari-testcoureurs) dat Magnussen en Grosjean (na het wegvallen van Hülkenberg) de enige serieuze opties zijn voor het tweede stoeltje.

In zo'n geval zou bijvoorbeeld Adrian Sutil een serieuze optie zijn voor Haas? Flink wat jaren onder de riem, vorig jaar met de Sauber gereden dus kent in ieder geval de techniek en hij is natuurlijk nog contractloos. Overigens hoop ik dan persoonlijk dat ze eerder kiezen voor eeen Magnussen of Grosjean, omdat Sutil eigenlijk gewoon klaar moet zijn met de F1, maar je weet het maar nooit.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Perton

Oja Sutil was ik even vergeten inderdaad. Die hoort dan ook bij het rijtje serieuze opties wat betreft de juiste ervaring, maar ik denk inderdaad ook dat hij het niet zal worden.

0634


Hamilton#44

Is wel afhankelijk van andere factoren natuurlijk, stel hij krijg nu een megahit met Drake en knalt er daarna een triple platina album uit. Dan gaan de verhoudingen wel anders liggen hoor. Weet jij wat je over 7 jaar doet? Feit is dat muziek 1 van zijn grootste passies is, net als F1. Misschien dat de muziek het gaat winnen van de F1 als hij daarin ook succesvol is.  :)

0634

Misschien. Misschien. Geen idee. Ik weet alleen wat hij zegt. Muziek kan ook altijd nog, kan ook als je 50 bent. Racen niet meer. Hij is een liefhebber. Ik zie hem voorlopig niet stoppen en zelf ziet hij dat dus ook niet.

Perton

Naja als 50-jarige maak je wel wat andere muziek dan op zijn huidige leeftijd. Je ziet Dr. Dre ook geen hits meer scoren met gangsta rap.

0634

Maar op je 38e kan dat nog best. Overigens weet ik niet of hij zo'n gangsta rapper is. Volgens mij is nogal into Kanye West en die doet geen gangsta toch?

Perton

O nee, het ging me er niet om dat ie per se een gangsta rapper is. Ik weet niet precies wat zijn smaak is. Het ging me er alleen om dat afhankelijk van wat ie precies met muziek wil bereiken, hij best op relatief jonge leeftijd kan stoppen.

Maar voor de rest denk ik dat muziek gewoon een hobby is en hij lekker blijft racen.

0634

Dat laatste dus. Die blijft nog jaren racen.