Banaan van de race: Silverstone

Gestart door Maikel0230, 05 juli 2015 - 17:54:52

« vorige - volgende »

Wie o wie?

GRO
0 (0%)
MAL
1 (5.3%)
VER
7 (36.8%)
RIC
0 (0%)
SAI
0 (0%)
STE
0 (0%)
RAI
6 (31.6%)
Williams
4 (21.1%)
Iemand anders namelijk....
1 (5.3%)
Een ander team namelijk....
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 19

Maikel0230

Nou zegt u het maar. Als u nog opties wil zien toegevoegd worden, zeg dat dan gewoon zonder meteen mij persoonlijk te resoneren. Bij voorbaat dank. ;)

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Tuesday

Verstappen als coureur en Williams als team. Williams misschien iets te nederig en Verstappen misschien iets te zelfverzekerd (tenminste, dat idee krijg ik de laatste tijd soms). Dan stem ik toch Verstappen. Wat er in de eerste ronden precies misging bij McLaren en Lotus is mij nog steeds niet helemaal duidelijk dus daar ga ik niet op stemmen.

Jehoentelaar

Bottas. Leek totaal geen behoefte te hebben aan strijd op het circuit.

Mickey

Citaat van: Jehoentelaar op 05 juli 2015 - 18:11:11
Bottas. Leek totaal geen behoefte te hebben aan strijd op het circuit.

Nou, hij begon vrij ambitieus, maar dat werd door zijn team ook wel in de kiem gesmoord.

Jehoentelaar

Hmm, zou kunnen. Ik keek zonder geluid dus kreeg geen radioverkeer mee. Had al wel het vermoeden dat hij er daar om teamredenen niet vol voor ging. Later was het in gevecht met Mercedes ronduit knullig.

Maikel0230

Citaat van: Mickey op 05 juli 2015 - 18:15:10
Citaat van: Jehoentelaar op 05 juli 2015 - 18:11:11
Bottas. Leek totaal geen behoefte te hebben aan strijd op het circuit.

Nou, hij begon vrij ambitieus, maar dat werd door zijn team ook wel in de kiem gesmoord.

En na enkele ronden krijg hij carte blanche en lukte het nog niet.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Kootje

Citaat van: Mickey op 05 juli 2015 - 18:15:10
Citaat van: Jehoentelaar op 05 juli 2015 - 18:11:11
Bottas. Leek totaal geen behoefte te hebben aan strijd op het circuit.

Nou, hij begon vrij ambitieus, maar dat werd door zijn team ook wel in de kiem gesmoord.

En niet veel later kreeg hij gewoon toestemming om te racen, dus dat punt gaat niet echt op.


Zelf ga ik voor Kimi, omdat hij 'n zo broodnodig resultaat vergooide door te vroeg op inters over te gaan.

Franky R.

Williams met grote voorsprong...Bottas stond op het punt om Massa te verschalken. Had Williams dat toegestaan, dan had Massa de Mercedessen kunnen ophouden, terwijl Bottas een goede kans op de overwinning zou hebben.


Dat het Bottas later niet lukte, heeft met momentum te maken en dat was dus door het team om zeep geholpen.

Maikel0230

Ik ga voor Verstappen. Die spin was gewoon belachelijk en hij is ondertussen alweer van uitleg veranderend. Nu is het ineens de wind...

Sorry maar ik ben dit weekend voor de eerste keer echt teleurgesteld in Verstappen. Op naar de volgende en leer er uit!

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Mickey

Citaat van: Kootje op 05 juli 2015 - 18:21:08
Citaat van: Mickey op 05 juli 2015 - 18:15:10
Citaat van: Jehoentelaar op 05 juli 2015 - 18:11:11
Bottas. Leek totaal geen behoefte te hebben aan strijd op het circuit.

Nou, hij begon vrij ambitieus, maar dat werd door zijn team ook wel in de kiem gesmoord.

En niet veel later kreeg hij gewoon toestemming om te racen, dus dat punt gaat niet echt op.


Zelf ga ik voor Kimi, omdat hij 'n zo broodnodig resultaat vergooide door te vroeg op inters over te gaan.

Maar toen leek de vaart er al een beetje uit bij hem. Het viel me op dat hij ook lang in Massa's vuile lucht bleef hangen. Daarmee misschien zijn banden te snel afgereden?

Eens over Kimi.

Maikel0230

Citaat van: Mickey op 05 juli 2015 - 18:24:01
Citaat van: Kootje op 05 juli 2015 - 18:21:08
Citaat van: Mickey op 05 juli 2015 - 18:15:10
Citaat van: Jehoentelaar op 05 juli 2015 - 18:11:11
Bottas. Leek totaal geen behoefte te hebben aan strijd op het circuit.

Nou, hij begon vrij ambitieus, maar dat werd door zijn team ook wel in de kiem gesmoord.

En niet veel later kreeg hij gewoon toestemming om te racen, dus dat punt gaat niet echt op.


Zelf ga ik voor Kimi, omdat hij 'n zo broodnodig resultaat vergooide door te vroeg op inters over te gaan.

Maar toen leek de vaart er al een beetje uit bij hem. Het viel me op dat hij ook lang in Massa's vuile lucht bleef hangen. Daarmee misschien zijn banden te snel afgereden?

Eens over Kimi.

Dan heb ik toch een andere race gezien, pas nadat hij mocht van het team is hij er op de hanger straight een paar keer echt dichtbij geweest. Pas na de switch naar de hardere band was het uit met het feestje en ging het alleen maar bergaf met Bottas.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Wings

Williams. Te traag gereageerd op de call van Mercedes. De boardradio 'box box box' was hun teken om met een set banden naar buiten te rennen en deze bij Massa eronder te schroeven. De enige kans op een zege vergooit.

janke

Citaat van: Franky R. op 05 juli 2015 - 18:23:11
Williams met grote voorsprong...Bottas stond op het punt om Massa te verschalken. Had Williams dat toegestaan, dan had Massa de Mercedessen kunnen ophouden, terwijl Bottas een goede kans op de overwinning zou hebben.


Dat het Bottas later niet lukte, heeft met momentum te maken en dat was dus door het team om zeep geholpen.

Mijn dank dat u het juist verwoord, kan ik niet beter. Verstappen, je kunt wel graag willen, maar er is nog zoiets als geduld. En dat heeft niks met ervaring te maken. Uiteraard pas wanneer we zeker weten dat het de wind was en niet een mechanisch probleem oid. ;)
Some things are too important to be left in the past.

Pancake Shield

Ik wacht nog even op een verklaring van Raikkonen. Maar voorlopig zeg ik Raikkonen. Veel te vroeg over gegaan naar Intermediates. Liet zich ook wel vrij makkelijk verschalken door Vettel. Hij weet dat hij sterke races nodig heeft om zijn stoeltje te behouden. Maar nogmaals wellicht heeft de Fin er een goede verklaring ervoor.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Tuesday

Citaat van: Pancake Shield op 05 juli 2015 - 18:58:09
Ik wacht nog even op een verklaring van Raikkonen. Maar voorlopig zeg ik Raikkonen. Veel te vroeg over gegaan naar Intermediates. Liet zich ook wel vrij makkelijk verschalken door Vettel. Hij weet dat hij sterke races nodig heeft om zijn stoeltje te behouden. Maar nogmaals wellicht heeft de Fin er een goede verklaring ervoor.
tja, je mag toch aannemen dat Kimi geen compleet weerstation in zn auto heeft? zn team heeft dat wel. Idd eerst maar eens ff afwachten wat de achtergrond is. Er waren coureurs, waaronder Alonso die nog eerder naar binnen gingen. Enigzins opmerkelijk dat Raikkonen zoveel hoon ten deel valt.