Oostenrijk: Man vd race

Gestart door 0634, 21 juni 2015 - 15:49:16

« vorige - volgende »

Zeg t maar

ROS
6 (31.6%)
HAM
0 (0%)
MAS
2 (10.5%)
VET
0 (0%)
BOT
2 (10.5%)
HUL
0 (0%)
MAL
3 (15.8%)
VES
6 (31.6%)
PER
0 (0%)
RIC
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 19

0634

Ik ga voor Maldonado. Vond hem een prima race maken. Al geldt dat ook voor Rosberg, Verstappen, Hulkenberg en Massa.

Jozef

Bottas, de mooiste inhaalbewegingen waren van hem.

Jehoentelaar


FolkertE

Rosberg. Fantastische start en prima race.

Perton

Doe maar weer een keertje Rosberg. Maar da's meer een soort oeuvre-prijs. Net als vorig jaar doet ie het vrij sterk na een mindere seizoensstart, met de overwinning in Spanje, Monaco (oké geflatteerd, uiteraard) en vandaag als gevolg.

0634

Rosberg verrast me enigszins inderdaad. Laat de laatste 4 races toch 2 sterke races zien waarin hij gewoon beter is dan HAM. Hopelijk kan hij het WK spannend maken. Zou mooi zijn.

Tuesday

Niet echt iemand die er bovenuit stak, dus in dit geval maar voor de spectaculairste rijder en dat was toch Maldonado. Rosberg, Massa of Verstappen (over het hele weekend bekeken) had ook gekund. Of Hulkenberg.

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje


janke

Citaat van: Jeroen op 21 juni 2015 - 15:49:16
Ik ga voor Maldonado. Vond hem een prima race maken. Al geldt dat ook voor Rosberg, Verstappen, Hulkenberg en Massa.

Niets aan toe te voegen. Maar Massa kreeg zijn 3de plek met dank aan Ferrari. Wel mooi om te zien dat hij die stek vasthield. Het is hem gegund.
Some things are too important to be left in the past.

Fietser

Er zijn nogal wat kandidaten voor deze titel. Vettel, Massa en Hulkenberg waren foutloos. (Vettels team echter niet.) Bottas, Maldonado en Verstappen zorgden voor vuurwerk. Maar mijn stem gaat naar Rosberg. Voor het eerst dit jaar duidelijk de betere Mercedesrijder.

Sabai

Bij mij weten is dit de eerste keer dat Rosberg Hamilton op de baan heeft ingehaald om de leiding en ook deze heeft weten te behouden.

Wings

Max. Enorm fraai hoe hij de veel snellere Maldonado achter hem wist te houden. Maldonado moest echt helemaal tot het uiterste gaan om voorbij aan de Nederlander te komen. Tot twee keer toe verslikte hij zich daarbij. Dat doet het piepjonge mannetje tot echt meer dan uitstekend.

Jehoentelaar

Citaat van: janke op 21 juni 2015 - 17:52:48
Citaat van: Jeroen op 21 juni 2015 - 15:49:16
Ik ga voor Maldonado. Vond hem een prima race maken. Al geldt dat ook voor Rosberg, Verstappen, Hulkenberg en Massa.

Niets aan toe te voegen. Maar Massa kreeg zijn 3de plek met dank aan Ferrari. Wel mooi om te zien dat hij die stek vasthield. Het is hem gegund.

Boven mijn verwachting van Massa, knap voor Vettel gebleven die in de DRS-range zat. Ondanks dat het niet spectaculair was vond ik het wel een leuk gevecht.

Perton

#14
Citaat van: Wings op 21 juni 2015 - 20:09:38
Max. Enorm fraai hoe hij de veel snellere Maldonado achter hem wist te houden. Maldonado moest echt helemaal tot het uiterste gaan om voorbij aan de Nederlander te komen. Tot twee keer toe verslikte hij zich daarbij. Dat doet het piepjonge mannetje tot echt meer dan uitstekend.
die tweede keer kwam dan ook deels Door het lift and coasten van Verstappen. Zag je in de herhaling vrij goed. Maldonado kwam flink dichterbij en precies toen hij in de slipstream zat ging de lamp van de toro rosso branden. Ik vind dat dan ook niet echt verslikken van Maldonado. En gezien de beschuldigingen van Max aan het adres van grosjean ook niet helemaal netjes. Edit: ik bedoel niet dat het lift en coasten niet netjes was, maar de beschuldigingen aan grosjean na monaco. Nu vond ik die sowieso al niet netjes, maar we hebben nu gezien hoe makkelijk verstappen aan de andere kant van de medaille kan zitten, dus ik hoop dat ie zijn beschuldigingn voortaan minder snel doet.

Niet dat ik verder vond dat Max iets fout deed hoor. Lift and coast hoort er gewoon bij.