Cijfer vd race: Canada

Gestart door 0634, 07 juni 2015 - 21:37:12

« vorige - volgende »

Wat vonden we ervan?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
0 (0%)
7
5 (23.8%)
6
10 (47.6%)
5
5 (23.8%)
4
1 (4.8%)
3
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

Matthijs


Perton

Maar goed, een 2 of een 1 lijkt mij persoonlijk ook praktisch onhaalbaar en daarom nutteloos om in de poll op te nemen. Ik zou een 1 geven aan VS 2005. Voor de rest is er geen race geweest waarvan ik denk: nou die verdiende echt een 1 of een 2. Dan zou je echt dezelfde uitslag als de startopstelling moeten hebben en gaten van 10 seconden tussen elke auto.

0634

#62
Citaat van: Jehoentelaar op 11 juni 2015 - 15:07:33
Citaat van: Matthijs op 11 juni 2015 - 14:44:11
De crux zit in de grens van voldoende naar onvoldoende, die ligt bij Nederland op 5,5 (dus 5 is onvoldoende en 6 is voldoende)
Dat is in België toch niet anders? Anyone?

Wat Miguel waarschijnlijk bedoelt is dat niet alle mogelijkheden van onder de 5,5 aanwezig zijn waardoor de 'schaal' uit balans is.

Onder de noemer: he ik zie een weg die ik ken, maar laat ik er toch maar naar vragen.

Miguel

Een vraagstelling zoals dit beïnvloed wel de uitslag van de poll, want het geven van een 6 (voldoende) voelt door de mindere alternatieven voor een lager cijfer wel als een lager cijfer dan dat een 6 bij een 10-1-schaal zou voelen. Maar dat is slechts wetenschappelijk feit, dus carry on.
Peace out yo.

janke

Citaat van: Tuesday op 09 juni 2015 - 21:09:38
kom op zeg, doe niet zo kinderachtig. Sommige mensen liggen elkaar gewoon niet. Deal with it. Het is echt niet zo dat het allemaal aan de 1 ligt, of allemaal aan de ander.

Het ligt aan iedereen, nou? Iemand zijn mening afkraken om het feit dat je hem niet mag is zielig. En daar lopen er hier enkele van rond.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Citaat van: Miguel op 11 juni 2015 - 22:12:36
Een vraagstelling zoals dit beïnvloed wel de uitslag van de poll, want het geven van een 6 (voldoende) voelt door de mindere alternatieven voor een lager cijfer wel als een lager cijfer dan dat een 6 bij een 10-1-schaal zou voelen. Maar dat is slechts wetenschappelijk feit, dus carry on.

Dan berust het misverstand er wellicht op dat deze poll slechts als doelstelling heeft om een forum op te leuken en allerminst ook maar enige intentie heeft om er een wetenschappelijk gestaafde kwestie van te maken.

Maar het staat u geheel en al vrij om de eerstvolgende 'Cijfer van de Race'-poll zelf te openen en er welke wetenschappelijk onderbouwde telling dan ook aan te verbinden. 

Matthijs

Wat heeft iedereen toch een kort lontje de laatste tijd.

Sabai

Citaat van: Matthijs op 12 juni 2015 - 08:04:10
Wat heeft iedereen toch een kort lontje de laatste tijd.

Idd jammer begin de laatste tijd ook mijn interesse in dit forum te verliezen door de sfeer hier.

0634

Aan mijn reactie was niets kort gelont. Ook als ik het teruglees zie ik niets dat kort gelont is.

Miguel vindt dat er een 1,2 en 3 moet kunnen worden ingevuld, dat vind ik niet. Maar als hij het voortaan opent, zal je mij niet horen hoor. Dat is verder aan hem. Ik ben totaal niet geirriteerd door Miguels opmerking, alleen ben ik het er wat mee oneens. Dat mag, denk ik.

Maar ik hoor heel graag bij welke zinsnede jullie de indruk kregen dat er een geirriteerd persoon aan het woord is.

Miguel

Ik geef alleen maar aan dat we onszelf voor de gek houden met een poll zoals deze.
Peace out yo.

0634

En ik vind van niet. Maar zowel Miguel als ik is - volgens mij - niet met een kort lontje aan het posten.

Jehoentelaar

Enerzijds heeft Miguel een wel een punt (haha woordgrap, leuk), anderzijds ben ik het met Jeroen eens dat het niet zo belangrijk is in hoeverre deze poll beïnvloed is door de keuzemogelijkheden. Ik opende pas een Banaan van de Race-poll waarin de helft van de mogelijkheden 'Mercedes' was.

Matthijs

Citaat van: Jeroen op 11 juni 2015 - 22:55:34
Maar het staat u geheel en al vrij om de eerstvolgende 'Cijfer van de Race'-poll zelf te openen en er welke wetenschappelijk onderbouwde telling dan ook aan te verbinden.
Dit interpreteerde ik alsof jij geïrriteerd was, maar als dat niet zo was dan is het prima!

0634

Was verre van geirriteerd bedoeld, Matthijs. Nou kan ik best soms geirriteerd reageren, geef ik volmondig toe, maar dit keer zeker niet.

Maar als je zo doorgaat, dan ...  (grapje ;))

Matthijs