Cijfer vd race: Canada

Gestart door 0634, 07 juni 2015 - 21:37:12

« vorige - volgende »

Wat vonden we ervan?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
0 (0%)
7
5 (23.8%)
6
10 (47.6%)
5
5 (23.8%)
4
1 (4.8%)
3
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

0634

Citaat van: Tuesday op 08 juni 2015 - 21:09:50
Citaat van: Perton op 08 juni 2015 - 21:04:30
Ik vind het een beetje flauw en makkelijk om het op scordebordjournalistiek af te schuiven. Montréal was vorig jaar het toneel van de remproblemen, en die waren er nu weer. Althans, bij Rosberg. Dus dan is het ook niet zo gek dat Ferrari misschien wat dichter bij komt in de race. De updates zullen ongetwijfeld helpen, maar ik zie het gat nog niet zo 1, 2, 3 gedicht. En dat heeft niks met scorebordjournalistiek te maken.
en waarom is dat flauw als Jeroen het over oppermachtig heeft?

Vind jij het niet oppermachtig? 6 uit 7 winnen en 7 uit 7 poles? Ik vind dat compleet en utterly dominant. En dat is niet zomaar scorebordjournalistiek, want van al die zeges heb ik geen enkele keer ook maar eventjes gedacht dat Merc níet zou winnen.


Tuesday

Citaat van: Jeroen op 08 juni 2015 - 22:18:49
Citaat van: Tuesday op 08 juni 2015 - 21:09:50
Citaat van: Perton op 08 juni 2015 - 21:04:30
Ik vind het een beetje flauw en makkelijk om het op scordebordjournalistiek af te schuiven. Montréal was vorig jaar het toneel van de remproblemen, en die waren er nu weer. Althans, bij Rosberg. Dus dan is het ook niet zo gek dat Ferrari misschien wat dichter bij komt in de race. De updates zullen ongetwijfeld helpen, maar ik zie het gat nog niet zo 1, 2, 3 gedicht. En dat heeft niks met scorebordjournalistiek te maken.
en waarom is dat flauw als Jeroen het over oppermachtig heeft?

Vind jij het niet oppermachtig? 6 uit 7 winnen en 7 uit 7 poles? Ik vind dat compleet en utterly dominant. En dat is niet zomaar scorebordjournalistiek, want van al die zeges heb ik geen enkele keer ook maar eventjes gedacht dat Merc níet zou winnen.
in die zin wel, maar je had het toch over het gat? maar goed, ik laat het er verder bij, hier is geen eer aan te behalen. Ik vond het zelf nogal opmerkelijk dat Vettel zn pace in verkeer beter was dan die van Hamilton, maar goed, ik zal het de volgende keer voor mezelf houden.

0634


Tuesday

Citaat van: Jeroen op 08 juni 2015 - 23:28:41
Ik snap je soms niet.
wat is er zo ingewikkeld aan dan? ik gooi alleen een paar extra feiten op tafel waarvan ik me afvraag of je dat uberhaupt was opgevallen. Doe ermee wat je wil. Verder valt er niet zoveel te snappen eigenlijk

0634

Omdat je geirriteerd overkwam, en ik had niet het gevoel dat wij een geirriteer gesprek hadden, maar soit.

Tja feiten... volgens mij noem ik net de feiten en ga jij op gevoel af. Racepace... tja, ze rijden in een compleet andere league. Wat valt er te vergelijken? Je gaat mij niet wijsmaken dat Ferrari precies even hard kan als Merc maar toch áltijd maar verliest zonder ook maar enige kans op de zege. Hoezo ben je dan evensnel?

Het gat is zeer constant in mijn ogen en wordt nou niet bepaald kleiner vanaf de race die Vettel won tot nu. Het varieert soms per circuit, maar het is er altijd. Het als tussen Rosberg en Hamilton eigenlijk. Ook constant dat gat, wat niet eens heel groot is, maar overal aanwezig. Na de Vettel zege dacht ik 'nou dat wordt spannend', maar Ferrari heeft geen kans meer gehad op de winst. Dan zie ik niet zo waarom we ook maar enige hoop moeten hebben op een serieuze aanval van Ferrari op Mercedes.

Tuesday

#35
ik concludeer alleen dat Ferrari er een stuk dichter op zit dit seizoen dan Williams en Red Bull vorig jaar. Jij zegt dat het gat juist groter is geworden. En daar ben ik het niet mee eens. Ik zeg niet dat ze evensnel zijn. Dat ze serieus mee gaan doen dit jaar moet ik ook nog zien, de titel lijkt me vrijwel uitgesloten, maar ik geloof er nog wel in dat ze het Mercedes serieus lastig kunnen maken.  Dat konden ze al een aantal keren en met de nieuwe motor lijken ze toch weer een stuk van het gat te hebben gedicht. En nee, dat zie je absoluut niet terug in de einduitslag, maar wel als je ff wat verder kijkt. Maar goed, we gaan het zien. Voor dit jaar maak ik me niet teveel illusies meer, ik hoop alleen dat Ferrari voor het einde van het seizoen het gat helemaal kan dichten en daarmee 2016 in kan gaan. Het tempo waarin ze vooruit zijn gegaan de afgelopen maanden (inclusief de winter) is wat dat betreft veelbelovend, alleen de update in Barcelona verliep niet helemaal vlekkeloos. Maar goed, jij deelt complimenten uit aan Renault en Honda als ze weer een inie minie stapje hebben gemaakt, ik vind dat ze bij Ferrari erg goed bezig zijn.

0634

Je maakt er weer een aparte discussie van. Weet je wat, ik stap uit dit gesprek.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 09 juni 2015 - 18:30:52
Je maakt er weer een aparte discussie van. Weet je wat, ik stap uit dit gesprek.
nee, dat doe jij door continu te focussen op dingen die ik niet gezegd heb. En keiharde feiten af te doen als mijn gevoel en er zelf dingen bij te verzinnen als andere league etc.

Jehoentelaar

Citaat van: Tuesday op 09 juni 2015 - 14:15:34
ik concludeer alleen dat Ferrari er een stuk dichter op zit dit seizoen dan Williams en Red Bull vorig jaar. Jij zegt dat het gat juist groter is geworden. En daar ben ik het niet mee eens. Ik zeg niet dat ze evensnel zijn. Dat ze serieus mee gaan doen dit jaar moet ik ook nog zien, de titel lijkt me vrijwel uitgesloten, maar ik geloof er nog wel in dat ze het Mercedes serieus lastig kunnen maken.  Dat konden ze al een aantal keren en met de nieuwe motor lijken ze toch weer een stuk van het gat te hebben gedicht. En nee, dat zie je absoluut niet terug in de einduitslag, maar wel als je ff wat verder kijkt. Maar goed, we gaan het zien. Voor dit jaar maak ik me niet teveel illusies meer, ik hoop alleen dat Ferrari voor het einde van het seizoen het gat helemaal kan dichten en daarmee 2016 in kan gaan. Het tempo waarin ze vooruit zijn gegaan de afgelopen maanden (inclusief de winter) is wat dat betreft veelbelovend, alleen de update in Barcelona verliep niet helemaal vlekkeloos. Maar goed, jij deelt complimenten uit aan Renault en Honda als ze weer een inie minie stapje hebben gemaakt, ik vind dat ze bij Ferrari erg goed bezig zijn.

Hoe verklaar je deze sublieme tegenstrijdigheid?

Tuesday

Citaat van: Jehoentelaar op 09 juni 2015 - 20:01:52
Citaat van: Tuesday op 09 juni 2015 - 14:15:34
ik concludeer alleen dat Ferrari er een stuk dichter op zit dit seizoen dan Williams en Red Bull vorig jaar. Jij zegt dat het gat juist groter is geworden. En daar ben ik het niet mee eens. Ik zeg niet dat ze evensnel zijn. Dat ze serieus mee gaan doen dit jaar moet ik ook nog zien, de titel lijkt me vrijwel uitgesloten, maar ik geloof er nog wel in dat ze het Mercedes serieus lastig kunnen maken.  Dat konden ze al een aantal keren en met de nieuwe motor lijken ze toch weer een stuk van het gat te hebben gedicht. En nee, dat zie je absoluut niet terug in de einduitslag, maar wel als je ff wat verder kijkt. Maar goed, we gaan het zien. Voor dit jaar maak ik me niet teveel illusies meer, ik hoop alleen dat Ferrari voor het einde van het seizoen het gat helemaal kan dichten en daarmee 2016 in kan gaan. Het tempo waarin ze vooruit zijn gegaan de afgelopen maanden (inclusief de winter) is wat dat betreft veelbelovend, alleen de update in Barcelona verliep niet helemaal vlekkeloos. Maar goed, jij deelt complimenten uit aan Renault en Honda als ze weer een inie minie stapje hebben gemaakt, ik vind dat ze bij Ferrari erg goed bezig zijn.

Hoe verklaar je deze sublieme tegenstrijdigheid?
Wk vs losse races? had je zelf ook kunnen bedenken, aangezien ik dat in de eerste deel van die zwartgedrukte  zin notabene ook al zeg. En in die 2e zin heb ik het toch ook over het gat dichten, nog dit seizoen, dus dat zou dan in moeten houden dat ze het Mercedes serieus lastig kunnen maken.

Jehoentelaar

Vriend, ik stel slechts een vraag ter verduidelijking. Je hoeft niet in elk topic iedereen weg te jagen op die manier.

Tuesday

Citaat van: Jehoentelaar op 09 juni 2015 - 20:12:05
Vriend, ik stel slechts een vraag ter verduidelijking. Je hoeft niet in elk topic iedereen weg te jagen op die manier.
en ik geef slechts antwoord

Jehoentelaar


0634

Citaat van: Tuesday op 09 juni 2015 - 19:44:06
Citaat van: Jeroen op 09 juni 2015 - 18:30:52
Je maakt er weer een aparte discussie van. Weet je wat, ik stap uit dit gesprek.
nee, dat doe jij door continu te focussen op dingen die ik niet gezegd heb. En keiharde feiten af te doen als mijn gevoel en er zelf dingen bij te verzinnen als andere league etc.

Dat is dus precies wat jij doet. Maar weet je wat: je kan de pest krijgen. 

Perton

Whaaaaaaaaaaat en ik ben hier niet eens bij betrokken. Zou het dan toch niet allemaal aan mij liggen