GPDA Global Fan Survey

Gestart door Matthijs, 22 mei 2015 - 14:12:08

« vorige - volgende »

Matthijs

Ik weet niet of hier al aandacht aan geschonken is, maar bij deze:

CitaatHelp to share the future of F1.

As Formula 1 drivers, we love and admire this sport. We share the feelings of fans who get excited about the purity of man and machine as we compete against the law of physics and, of course, the stopwatch. Without fans, Formula 1 would be nothing: which is why the Grand Prix Drivers' Association (GPDA) wants to know more about you and what you think about the sport. We believe this Global Fan Survey will give us a unique opportunity to understand how we as drivers, and F1 as a whole, can do more for you.

http://gpda.motorsport.com/

gloudiesaurus

Ik heb hem ingevuld. Ben toch wel benieuwd wat ze willen bereiken met die vragen.
Veel vragen over bijvoorbeeld sponsors in de Formule 1.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Ah wist niet dat ie al online was.  Hopelijk is ie een stuk genuanceerder dan dat gedrocht van autosport dat deze week online kwam, waarbij ik maar ja heb ingevuld op de vraag of kunstmatige hulpmiddelen van mij in de sport mogen. Want mijn daadwerkelijke mening is 'ja, maar andere oplossingen genieten mijn voorkeur'. morgen maar even invullen.

Jehoentelaar

Nooit van gehoord, maar die ga ik ook even invullen inderdaad.

Sphinx

Citaat van: gloudiesaurus op 22 mei 2015 - 14:52:46
Ik heb hem ingevuld. Ben toch wel benieuwd wat ze willen bereiken met die vragen.
Veel vragen over bijvoorbeeld sponsors in de Formule 1.

Zou dat te maken kunnen hebben met de hernieuwde pogingen van Eurocare om alcohol uit de F1 te krijgen?
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

FolkertE

 Straks maar even invullen. Hoop dat het wat opbrengt.

Sabai

Nou ga er maar even voor zitten pfff

Kootje

Ben eraan begonnen, maar duurde mij te lang. Ben afgehaakt toen ik na 'n kwartier zag nog niet eens op de helft te zijn. :-\

gloudiesaurus

#8
Ja enorm veel vragen...
En wazige vragen.

Wat wil je met deze vraag bereiken: de Formule 1 coureur die ik steun lijkt op mij?
Heel veel, een beetje, of helemaal niet.

Wat wil je in hemelsnaam met die info?

Ik zou juist korte vragen stellen. Willen de fans luidere motoren. Wat willen fans zien tijdens Grand-Prix? Zijn de tickets te duur?
Hoe zijn de faciliteiten bij Grand-Prix? In België bijvoorbeeld betaal je de hoofdprijs maar zijn de toiletten etc. om te huilen.
Ik ben vrij lang en had twee jaar terug een duur silver-ticket. Toen ik naar het toilet ging stootte ik mijn hoofd omdat het simpel weg te laag was. Wat restte was een hoofdwond... leuk als je honderden euro's hebt betaald. Dan verwacht je wat anders.

Open deuren lijkt me, maar met die uitkomsten kun je tenminste wat.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sabai

Vond de vragen ook vaag en kwamen ook elke keer weer terug op een iets andere manier.

gloudiesaurus

Citaat van: Sabai op 22 mei 2015 - 22:46:58
Vond de vragen ook vaag en kwamen ook elke keer weer terug op een iets andere manier.

Precies. Ik denk niet dat ze veel aan de uitkomst gaan hebben.
Laat staan dat er wat gaat veranderen  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Weinig zin in, om dat allemaal in te vullen. Wat een onzin, als ik het zo lees zeg...

Kootje

Citaat van: Sabai op 22 mei 2015 - 22:46:58
Vond de vragen ook vaag en kwamen ook elke keer weer terug op een iets andere manier.

Dat doen ze om te controleren of je consequent en dus serieus bent of maar iets roept. Das vrij normaal bij enquêtes. Zo verwijderen ze het kaf van het koren. ;)

Perton

Citaat van: gloudiesaurus op 22 mei 2015 - 22:44:48
Ja enorm veel vragen...
En wazige vragen.

Wat wil je met deze vraag bereiken: de Formule 1 coureur die ik steun lijkt op mij?
Heel veel, een beetje, of helemaal niet.

Wat wil je in hemelsnaam met die info?

Ik zou juist korte vragen stellen. Willen de fans luidere motoren. Wat willen fans zien tijdens Grand-Prix? Zijn de tickets te duur?
Hoe zijn de faciliteiten bij Grand-Prix? In België bijvoorbeeld betaal je de hoofdprijs maar zijn de toiletten etc. om te huilen.
Ik ben vrij lang en had twee jaar terug een duur silver-ticket. Toen ik naar het toilet ging stootte ik mijn hoofd omdat het simpel weg te laag was. Wat restte was een hoofdwond... leuk als je honderden euro's hebt betaald. Dan verwacht je wat anders.

Open deuren lijkt me, maar met die uitkomsten kun je tenminste wat.
Dat soort vragen zijn juist intens kut, omdat je de nuance mist (zoals ik in mijn vorige post aangaf). Ja, als ik de keuze had zou ik best luidere motoren willen, maar dat betekent niet dat ik ontevreden ben over het huidige geluid.

Ze hadden woensdag al aangegeven dat het de meest uitgebreide enquête zou worden in de geschiedenis van welke sport dan ook, dus ik geloof ook best dat je er even voor moet zitten. Dat vind ik persoonlijk eigenlijk ook neit meer dan terecht. Elke regelverandering van de afgelopen 20 jaar heeft wel enorm gezeik opgeleverd. Dan mogen alle klagers (waar ik tot 2014 ook gewoon toe behoorde) ook wel eens de moeite nemen er wat aan te doen.

Of het iets oplevert is een tweede, waarschijnlijk niet, want GPDA heeft volgens mij in diezelfde 20 jaar nog nooit iets klaargespeeld behalve het verlagen van een kerbstone, maar ik vind het een goede poging van ze.

Perton

Haha,

Which current and former racing drivers do you follow on social media (Twitter, Facebook, Instagram & others)? *

Hele lijst met aansprekende namen en dan Taki Inoue ertussen ;D

Die ik sinds zijn walgelijke commentaar op Mardenborough niet meer volg, maar dat terzijde.