China man van de race?

Gestart door Sabai, 12 april 2015 - 10:12:48

« vorige - volgende »

wie is de man van de race?

Hamilton
1 (4.8%)
Rosberg
0 (0%)
Vettel
0 (0%)
Raikkonen
1 (4.8%)
Max
19 (90.5%)
Button
0 (0%)
iemand anders namelijk. .....
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

Maikel0230

Max "The Boss" Verstappen

Ik denk dat ie de titel van zij papa nu wel verdiend heeft.

Maakte gewoon naar mijn gevoel de hele race, hij was een van de enigste die echt wat vooruitgang leek te maken.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Wallie

Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

Van Wijk

Citaat van: Jeroen op 12 april 2015 - 10:17:26
Tja, Max maakte de race leuk, net als Button en Maldonado vond ik persoonlijk in de slotfase. Hamilton en Vettel deden het maximale. Geen idee wie ik moet kiezen. Verstappen dan toch maar. Vette moves.

Inderdaad ook Button overwogen, het leek wel of Button Maldonado een cursus ideale lijnen rijden gaf :)
Dit in een veel langzamere auto ( zeepkist ), daarnaast gaf hij hierdoor ook de kans aan Alonso om aan te sluiten. Het foutje aan het eind ( waarschijnlijk in zijn gretigheid ) verspeelt het.
Dus toch Max.

Fietser

Mijn grote schare fans weten dat ik niets met Oranje-chauvinisme heb. Maar hier pas slechts 1 naam: Max Verstappen (en niet 'Max' zoals bovenin de topic erg popie staat vermeld). Foutloos rond getuft niet ver achter de Lotussen; een paar zeer stevige (en gedurfde) aanvallen op de Saubers met hun hogere topsnelheid (iets waar Ricciardo een puntje aan kon zuigen); geen aanstellerig gedoe na zijn uitvallen pal voor het eind. Zeer goed van deze nieuweling. Herstel: geweldig!

Sabai

Citaat van: Fietser op 12 april 2015 - 11:00:28
Mijn grote schare fans weten dat ik niets met Oranje-chauvinisme heb. Maar hier pas slechts 1 naam: Max Verstappen (en niet 'Max' zoals bovenin de topic erg popie staat vermeld). Foutloos rond getuft niet ver achter de Lotussen; een paar zeer stevige (en gedurfde) aanvallen op de Saubers met hun hogere topsnelheid (iets waar Ricciardo een puntje aan kon zuigen); geen aanstellerig gedoe na zijn uitvallen pal voor het eind. Zeer goed van deze nieuweling. Herstel: geweldig!

Het is ook nooit goed bij jouw he. Beetje blijven hangen in de tijd ouwe   ;) ;) 

Jehoentelaar

Maar hij is wel van gelijke stand, vind ik.

0634

Citaat van: Van Wijk op 12 april 2015 - 10:59:59
Citaat van: Jeroen op 12 april 2015 - 10:17:26
Tja, Max maakte de race leuk, net als Button en Maldonado vond ik persoonlijk in de slotfase. Hamilton en Vettel deden het maximale. Geen idee wie ik moet kiezen. Verstappen dan toch maar. Vette moves.

Inderdaad ook Button overwogen, het leek wel of Button Maldonado een cursus ideale lijnen rijden gaf :)
Dit in een veel langzamere auto ( zeepkist ), daarnaast gaf hij hierdoor ook de kans aan Alonso om aan te sluiten. Het foutje aan het eind ( waarschijnlijk in zijn gretigheid ) verspeelt het.
Dus toch Max.

Ik heb Button niet overwogen. Ik vond het een leuk duel met Maldo, daarmee gaf hij smoel aan deze race, maar tegelijk ging hij gruwelijk in de fout door Maldo eraf te tikken. Dan val je imo af als man van de race.

Fietser

Citaat van: Sabai op 12 april 2015 - 12:18:26
Citaat van: Fietser op 12 april 2015 - 11:00:28
Mijn grote schare fans weten dat ik niets met Oranje-chauvinisme heb. Maar hier pas slechts 1 naam: Max Verstappen (en niet 'Max' zoals bovenin de topic erg popie staat vermeld). Foutloos rond getuft niet ver achter de Lotussen; een paar zeer stevige (en gedurfde) aanvallen op de Saubers met hun hogere topsnelheid (iets waar Ricciardo een puntje aan kon zuigen); geen aanstellerig gedoe na zijn uitvallen pal voor het eind. Zeer goed van deze nieuweling. Herstel: geweldig!

Het is ook nooit goed bij jouw he. Beetje blijven hangen in de tijd ouwe   ;) ;)

Je hebt volkomen gelijk: ik ben zeker blijven hangen in de tijd. Misschien dat deze ouwe daardoor ook iets zorgvuldiger omgaat met taal dan jouw. Om diezelfde reden vind ik een rijtje familienamen met daartussen ineens 'n voornaam inconsequent en zelfs een tikkie onesthetisch. Maar oké, het betreft slechts een informeel autosportforum en bovendien is (schrijf)spontaniteit ook wat waard, dus sorry voor mijn autistisch, taalgevoelig gezeik.

Sabai

Citaat van: Fietser op 12 april 2015 - 13:54:25
Citaat van: Sabai op 12 april 2015 - 12:18:26
Citaat van: Fietser op 12 april 2015 - 11:00:28
Mijn grote schare fans weten dat ik niets met Oranje-chauvinisme heb. Maar hier pas slechts 1 naam: Max Verstappen (en niet 'Max' zoals bovenin de topic erg popie staat vermeld). Foutloos rond getuft niet ver achter de Lotussen; een paar zeer stevige (en gedurfde) aanvallen op de Saubers met hun hogere topsnelheid (iets waar Ricciardo een puntje aan kon zuigen); geen aanstellerig gedoe na zijn uitvallen pal voor het eind. Zeer goed van deze nieuweling. Herstel: geweldig!

Het is ook nooit goed bij jouw he. Beetje blijven hangen in de tijd ouwe   ;) ;)

Je hebt volkomen gelijk: ik ben zeker blijven hangen in de tijd. Misschien dat deze ouwe daardoor ook iets zorgvuldiger omgaat met taal dan jouw. Om diezelfde reden vind ik een rijtje familienamen met daartussen ineens 'n voornaam inconsequent en zelfs een tikkie onesthetisch. Maar oké, het betreft slechts een informeel autosportforum en bovendien is (schrijf)spontaniteit ook wat waard, dus sorry voor mijn autistisch, taalgevoelig gezeik.

Maakt niet uit joh  :)

Tuesday

Max en Lewis. Maar Lewis heeft de punten al, dus stem ik op Max.

janke

Verstappen. Beetje de enige die wat liet zien met zijn inhaal-acties. Vond trouwens wel mooi dat Grosjean met een fatsoenlijke auto eindelijk wat kan laten zien.
Some things are too important to be left in the past.

C.G. de Beaufort

Fantastische race van Max, alleen het was jammer dat hij 4 ronden tot de finisch uitviel. Renault moet motoren/schakelbak eens verbeteren, daarvoor viel ook Kvyat uit... 8)

Franky R.

Best populair opeens, die Max [Chilton]... :P
;)

rafael25

Citaat van: Tuesday op 12 april 2015 - 14:28:27
Max en Lewis. Maar Lewis heeft de punten al, dus stem ik op Max.
ik ook............

Matthijs

Ik heb Hamilton gekozen omdat hij zo overduidelijk speelde met Rosberg en de Ferrari's. Hij had zoveel over volgens mij. Verstappen een close second.