China: cijfer voor de race

Gestart door 0634, 12 april 2015 - 10:05:51

« vorige - volgende »

Vonden we ervan?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
3 (13%)
7
11 (47.8%)
6
6 (26.1%)
5
2 (8.7%)
4
1 (4.3%)
3
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 23

FolkertE

Citaat van: Kootje op 12 april 2015 - 11:22:28
Mwah .... heb ze liever rond dit tijdsstip (11.30 uur), kan ik tenminste uitslapen. :D
Hahaha, kan ik toch al niet meer. Maar 12 uur is beter, mocht ik uit kunnen slapen heb je tijd genoeg om wat voor te bereiden op de GP :P.

Jehoentelaar

Normaal val ik niet vaak uit de toon wat betreft cijfers voor races, maar veel verder dan een zesje kom ik niet. Kan zijn dat de vroege ochtend daarin heeft meegespeeld.

Matthijs

Citaat van: Jehoentelaar op 12 april 2015 - 12:15:31
Normaal val ik niet vaak uit de toon wat betreft cijfers voor races, maar veel verder dan een zesje kom ik niet. Kan zijn dat de vroege ochtend daarin heeft meegespeeld.
Dat mag natuurlijk, maar er waren toch veel mooie inhaalpogingen? Al dan niet geslaagd. Ik heb veel acties gezien en bijna geen was een simpele DRS-acties. Gewoon een race zoals de F1 is.

Tuesday

dankzij Max toch nog net een voldoende.

robbert

Citaat van: Perton op 12 april 2015 - 10:12:30
Toen ik dit topic zag, had ik ook een 7 in mijn hoofd. Tijdens de race dacht ik al: dit is gewoon hoe F1 hoort te zijn. Je hebt natuurlijk altijd de extreem saaie races als Australië of extreem interessante races, maar die races zijn niet voor niets uitzonderingen. Dit was simpelweg een normale race. Een coureur die zijn dag goed heeft en prima inhaalacties maakt (Verstappen in dit geval), een crash (Button/Maldonad), een malloot (Maldonado, uiteraard), leuke gevechten. Vooraan had het natuurlijk wat spannender gemogen, maar daarom is het ook een 7 en geen 8.

Het is vaak makkelijk om te zeggen: "Als je niet meer van F1 geniet, kijk dan niet", maar als mensen de race van vandaag niet een degelijke, vermakelijke race vonden, vraag ik me toch oprecht toch een keer af waarom ze de sport nog volgen. Dit n.a.v. enkele tweets die ik alweer voorbij zag komen.
inderdaad, daar geef ik u groot gelijk in. Er zijn er altijd velen die kritiek moeten geven op races die wat minder zijn, en dan vraag ik mij ook af waarom die nog de sport volgen. We moeten idd tevreden zijn met hoe de f1 nu is, men kan niet meer teruggaan naar de jaren 80-90

janke

Verstappen, Maldonado en het tikkie die hij kreeg van Button waren zo'n beetje het enige leuke aan deze race, vind ik. Een 6.
Some things are too important to be left in the past.

Jehoentelaar

Citaat van: Matthijs op 12 april 2015 - 12:45:49
Citaat van: Jehoentelaar op 12 april 2015 - 12:15:31
Normaal val ik niet vaak uit de toon wat betreft cijfers voor races, maar veel verder dan een zesje kom ik niet. Kan zijn dat de vroege ochtend daarin heeft meegespeeld.
Dat mag natuurlijk, maar er waren toch veel mooie inhaalpogingen? Al dan niet geslaagd. Ik heb veel acties gezien en bijna geen was een simpele DRS-acties. Gewoon een race zoals de F1 is.

Zeker waar, denk dat ik niet echt heb opgelet. In ieder geval geen onvoldoende gegeven.

Franky R.

Krappe zeven...heel krap, met dank aan een regisseur die zijn ogen niet vast pinde op de rijders vooraan...

Arthur

Verder dan een 4 kom ik niet. Wel aardige inhalers van Max maar verder niets als race in het geheel. Na SC uitgezet!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Perton

Na SC was de race ook voorbij. Ik ben ook eens na de laatste scène weggelopen bij een film in de bios.

0634

Ik zelfs een keertje na de aftiteling.

Perton

Ik na de toegift bij een concert.

0634

Citaat van: Arthur op 12 april 2015 - 20:25:46
Verder dan een 4 kom ik niet. Wel aardige inhalers van Max maar verder niets als race in het geheel. Na SC uitgezet!

Ieder zijn mening he, dat vooropgesteld, maar ik vind een 4 echt ongelofelijk. Het was geen klassieker of zoiets, maar ik heb toch echt zat actie gezien. Vette inhaalacties, leuke duels. Vooraan ontbrak de spanning, dik minpunt, maar verder toch prima vermaakt.


Matthijs

#28
Ik zie op f1fanatic ook veel dikke onvoldoendes. Ik begrijp daar helemaal niets van. Natuurlijk had de race een aantal minpunten, bijvoorbeeld dat de top 3 finishte op dezelfde posities dat ze startten en dat zij niet eens een inhaalactie konden proberen. Maar daar staan ook pluspunten tegenover: veel (al dan niet geslaagde) inhaalacties, geen dominante DRS, crash zonder letsel, spins, een opgeblazen motor en (klein) drama bij Verstappen.

Dit is wat een gemiddelde race is. Als je dan een dikke onvoldoende geeft, dan verwacht je in mijn ogen teveel. dit is hoe F1 is.

Ik heb trouwens een 7 gegeven.

0634

Dat dus. Een 6 okee, een 5,5 misschien ook nog, maar een 4? Dan snap ik het verwachtingspatroon inderdaad niet.