China: cijfer voor de race

Gestart door 0634, 12 april 2015 - 10:05:51

« vorige - volgende »

Vonden we ervan?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
3 (13%)
7
11 (47.8%)
6
6 (26.1%)
5
2 (8.7%)
4
1 (4.3%)
3
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 23

0634

Zelf ga ik voor een 7-tje. Wel een onderhoudende race.

Gruwelijke domper op het end...  :'(

Perton

Toen ik dit topic zag, had ik ook een 7 in mijn hoofd. Tijdens de race dacht ik al: dit is gewoon hoe F1 hoort te zijn. Je hebt natuurlijk altijd de extreem saaie races als Australiƫ of extreem interessante races, maar die races zijn niet voor niets uitzonderingen. Dit was simpelweg een normale race. Een coureur die zijn dag goed heeft en prima inhaalacties maakt (Verstappen in dit geval), een crash (Button/Maldonad), een malloot (Maldonado, uiteraard), leuke gevechten. Vooraan had het natuurlijk wat spannender gemogen, maar daarom is het ook een 7 en geen 8.

Het is vaak makkelijk om te zeggen: "Als je niet meer van F1 geniet, kijk dan niet", maar als mensen de race van vandaag niet een degelijke, vermakelijke race vonden, vraag ik me toch oprecht toch een keer af waarom ze de sport nog volgen. Dit n.a.v. enkele tweets die ik alweer voorbij zag komen.

Pancake Shield

Een 7 ook. Om bovenstaande redenen.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

0634

Wat Perton zegt inderdaad. Helemaal mee eens.

Kootje

8

Jammer dat er geen gevecht om de leiding was en de race voor de chauvinisten onder ons (oa ikke :)) als 'n nachtkaars uitging, heb ik volop genoten van de gevechten tussen Ricciardo en Ericsson, Button en Maldonado en de opmars van Max. Heb me geen moment verveeld en ben, ondanks het vroege opstaan met 'n giga-kater van het stappen van gisteren, geen moment weggedommelt. Dat is meestal wel anders na zo'n avond/nacht.  ;D

Maikel0230

Een zes voor mij, vond er buiten de gevechten van Max en Ericsson V.S. Ricciardo niet zoveel aan. Heb er wel van genoten dus daarom het hogere punt.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Je geniet van iets waar niet zoveel aan is?  ??? ;)

Sabai

Een 6+ niets speciaals maar ook niet saai beetje anti-climax aan het eind.

gloudiesaurus

Een 8, alleen dankzij de acties van Max. Daarnaast gebeurde er in het middenveld nog wel het een en ander.

Maar vooraan was er natuurlijk weinig aan...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wallie

Een 7 leuke race met name door Max.
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

Maikel0230

Citaat van: Jeroen op 12 april 2015 - 10:34:12
Je geniet van iets waar niet zoveel aan is?  ??? ;)

Tja, kan het ook niet goed uitleggen. Vond er niet veel aan maar mij echt ergeren heb ik ook niet gedaan.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Fietser

Misschien is het iets vertekend omdat bijv. Hamilton mogelijk op reserve reed, maar de grijze en rode wagens vooraan leken aardig aan elkaar gewaagd. Ook leuke gevechten in het middenveld. Mooi tijdstip voor een ochtendmens (als ik). En dit alles op een fraai en interessant circuit. Een 7Up wat mij betreft.

0634

Heerlijk dat tijdstip inderdaad, Fietser! Ben gek op ochtendraces!

Kootje

Mwah .... heb ze liever rond dit tijdsstip (11.30 uur), kan ik tenminste uitslapen. :D