Plannen layout Spa Francorchamps

Gestart door Arthur, 02 april 2015 - 19:40:04

« vorige - volgende »

Arthur

Op deze site wordt het nieuws gemeld van een mogelijke aanpassing van de layout van dit legendarische en ook bij rijders zeer populaire circuit. Tilke en Ecclestone hebben plannen om dit aan te passen. Zoals ik het vlug zie is het niet zo ingrijpend als destijds bij Hockenheim, maar toch, de oorspronkelijke layout zou veranderd worden. Wat vinden jullie? Ik zeg met je tengels afblijven van dit prachtige circuit. Als je zonodig iets wil, ga dan maar de Hongaroring opleuken!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Kootje


Arthur

Ah, zie nu pas dat het nieuws van gisteren was......, tja daar sta je niet bij stil op 2 april   ;D

Slotje maar  ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

FolkertE

Hahahahah sorry Arthur.  Wil je niet uitlachen, maar kan het niet laten. Sorry.

robbert

haha, vind het toch ook grappig hoor ;D

Franky R.

Citaat van: Arthur op 02 april 2015 - 19:40:04
Op deze site wordt het nieuws gemeld van een mogelijke aanpassing van de layout van dit legendarische en ook bij rijders zeer populaire circuit. Tilke en Ecclestone hebben plannen om dit aan te passen. Zoals ik het vlug zie is het niet zo ingrijpend als destijds bij Hockenheim, maar toch, de oorspronkelijke layout zou veranderd worden. Wat vinden jullie? Ik zeg met je tengels afblijven van dit prachtige circuit. Als je zonodig iets wil, ga dan maar de Hongaroring opleuken!
;D ;D ;D ;D ;D

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

FolkertE

Oh, mag ik een stemming in het leven roepen om dit topic nog eventjes open te laten om te genoeten van een erg goed geslaagde grap? ;D ;D.
Nogmaals sorry Arthur.

Arthur

Als ik het gisteren nog had gelezen was ik er natuurlijk NIET ingetrapt. Het zal de zomertijd wel zijn geweest...  ;D

Maar ik kan er hartelijk om lachen hoor  8)

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

janke

Leuke grap. Maar Spa-Francorchamps zal het eeuwige leven niet hebben voor/met de F1. Kan zo voorbij zijn. Bernie doet niet aan sentimenten, wel bekend. Hij veegt gewoon een Duitse GP van tafel. Hij bemoeid zich wel met Sauber om ze te laten overleven. Schrik er niet van, zolang Bernie er nog is, dat Spa wel eens binnen wat jaren passé kan zijn.
Some things are too important to be left in the past.

Kootje

#10
Maar passé is iets anders dan 'n grondige verbouwing. Nu zou dat ook nog zomaar kunnen, maar niet als je naar bijgevoegd plaatje kijkt. Les Combs en de Bus-stop gaan er echt nooit zo uitzien hoor. En waarom zouden ze in godsnaam La Source, Eau Rouge/Radillon & Pouhon aanpassen? Enige van dat plaatje waar enige waarheid in zou kunnen zitten is de inkorting vd baan bij Stavelot, maar de rest ....  ;D

janke

Citaat van: Kootje op 02 april 2015 - 23:27:57
Maar passé is iets anders dan 'n grondige verbouwing. Nu zou dat ook nog zomaar kunnen, maar niet als je naar bijgevoegd plaatje kijkt. Les Combs en de Bus-stop gaan er echt nooit zo uitzien hoor. En waarom zouden ze in godsnaam La Source, Eau Rouge/Radillon & Pouhon aanpassen? Enige van dat plaatje waar enige waarheid in zou kunnen zitten is de inkorting vd baan bij Stavelot, maar de rest ....  ;D

Ik hou het op een leuke grap. ;)
Some things are too important to be left in the past.

Kootje


Miguel

F1 weg, grindbakken en gras terug, busstop op de schop. Kom maar op!
Peace out yo.