Melbourne :Man van de race?

Gestart door Sabai, 15 maart 2015 - 07:38:38

« vorige - volgende »

man van de race?

Vettel
Nasr
Vettel
Sainz
Verstappen
Button
Massa
iemand anders namelijk. ...

Jehoentelaar


FolkertE

Citaat van: Jeroen op 15 maart 2015 - 12:45:47
Raikkonen misschien ook. Maar dat doet aan Nasrs prestatie weinig af. Alleen aan zijn punten.
Zou Kimi hem volgens jou wel of niet verslaan? Is me niet helemaal duidelijk.
Zelf denk ik namelijk dat Kimi voor Nasr was geïndigd. Maar mooie prestatie van de man, hij was ook de eerste coureur die in mij opkwam als man van de race.
Verstappen en Hamilton zijn de andere 2 die ik zou nomineren. Verstappen kon de pace goed bij houden en zat op medium. Man wat baalde ik toen hij uitviel. Had denk ik 5de kunnen worden.
Ik ga gewoon voor Nasr.

Fabian

Nasr. Geweldig gereden en een super debuut.

janke

Een beter debut kun je je niet wensen. Nasr. Na alle trammelant van deze week in Melbourne de perfecte opsteker.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Citaat van: FolkertE op 15 maart 2015 - 12:57:38
Citaat van: Jeroen op 15 maart 2015 - 12:45:47
Raikkonen misschien ook. Maar dat doet aan Nasrs prestatie weinig af. Alleen aan zijn punten.
Zou Kimi hem volgens jou wel of niet verslaan? Is me niet helemaal duidelijk.
Zelf denk ik namelijk dat Kimi voor Nasr was geïndigd. Maar mooie prestatie van de man, hij was ook de eerste coureur die in mij opkwam als man van de race.
Verstappen en Hamilton zijn de andere 2 die ik zou nomineren. Verstappen kon de pace goed bij houden en zat op medium. Man wat baalde ik toen hij uitviel. Had denk ik 5de kunnen worden.
Ik ga gewoon voor Nasr.

Geen idee. Had gekung. Maar moeilijk in te schatten door andere tactiek.

Edwin90

Nasr krijgt voorlopig de volle 100% in dit topic!  8)

Perton


Pancake Shield

Ik denk niet dat het vaak voor komt, dat tot nu toe na 13 stemmen het forum zo eensgezind is over de man van de race.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Maikel0230

Ik vermoed zelfs dat het ongezien is ;D

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Tuesday

Citaat van: Edwin90 op 15 maart 2015 - 15:29:35
Nasr krijgt voorlopig de volle 100% in dit topic!  8)
voor mij ook Nasr, dus nog steeds 100%. Maar dr waren idd meerdere coureurs die uitstekend reden. In de trainingen heel veel fouten gezien, maar in de race niet. Ga me dan toch afvragen hoe ver ze van de limiet afrijden.

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Fabian

Dan stem ik toch op Karthikeyan. Gewoon omdat ie foutloos reed.

Enzo


Kootje

Nee ... omdat die in 'n Ferrari rijd. ;)

Zeeuw

De prestatie van NASR is mij ook het meeste bijgebleven dus daar op gestemd. Dat is een rijder die ik wel in de gaten ga houden de komende tjid.Toch altijd leuker kijken als je de tijden van een bepaalde rijder bijhoudt en de strategie probeert te plaatsen/voorspellen.