Melbourne :Man van de race?

Gestart door Sabai, 15 maart 2015 - 07:38:38

« vorige - volgende »

man van de race?

Vettel
Nasr
Vettel
Sainz
Verstappen
Button
Massa
iemand anders namelijk. ...

Sabai

Wie was voor jullie de man van de race?

Pancake Shield

Nasr, zonder twijfel. Reed met de Sauber naar een mooie puntenplek. En had eigenlijk ook nog de beste acties van de race.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

LucvanDijk

Hamilton, Vettel en Nasr alle drie geen fout zien maken. Dan valt de keuze voor mij op Nasr.

KVDracer

Dan toch Nasr. Heet bewezen dat hij kan rijden en heeft toch ook de potentie getoond van de Suaber.

gloudiesaurus

Nasr, al reed Hamilton ook weer foutloos naar de zege
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

rafael25


Maikel0230

Nasr, de enigste die een beetje actie creëerde en gewoon solide naar die P5 reed!

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Edwin90

Nasr, topprestatie voor die gozer.

Sabai

Nasr, leuke aanwinst voor de F1 echt een racer.

0634

Geen idee eigenlijk. Nasr was inderdaad prima, maar niet beter dan Max of Sainz wat mij betreft.

Kootje

In de basis deel ik Jeroen's mening dat ook Verstappen en Sainz het niets slechter deden dan Nasr, maar ... de één viel uit en de ander viel erg ver terug na 'n mislukte pitsstop. Dit was weliswaar compleet buiten hun schuld om, maar toch ... Ik vind resultaat ook belangrijk, dus ...

Nasr

Wallie

Nasr! De Sauber/Ferrari drivetrain is dus echt goed.
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

Jehoentelaar

Nasr, al moet gezegd worden dat met een fatsoenlijk startveld de prestaties wel beter in perspectief worden geplaatst. Maar deze heeft 'ie alvast binnen.

Jozef

Nou, in volledig startveld was hij gewoon zesde geworden imo. Magnussen, Kvyat en de Manors gingen hem echt niet verslaan vandaag. :P

0634

Raikkonen misschien ook. Maar dat doet aan Nasrs prestatie weinig af. Alleen aan zijn punten.