gp australie

Gestart door robbert, 10 maart 2015 - 21:48:18

« vorige - volgende »

KVDracer

Citaat van: Sabai op 15 maart 2015 - 08:26:49
Citaat van: rafael25 op 15 maart 2015 - 08:23:31
Het is ook nooit goed hey .als Mercedes wint.ze hebben gewoon hun huiswerk goed gedaan .dus laat die andere maar hun best doen om Mercedes te verslaan.over die jaren die Schumacher reed hoor je niemand dat was pas saai
In Maleisie wordt het racen nog beter. Bekijk het eens positief.

Dan heb je zeker je kop in het zand gestoken in die jaren.Ze klagen er nu nog over.
mij hoorde je toen niet klagen als Schumi fan, maar al de andere deden niet anders
:)

Sabai

Bedenk me nu dat de teams maar 4 power unitis tot hun beschikking hebben dit jaar. Dat betekent dat Renault en Honda echt met een serieuze handicap dit seizoen in gaan. En De pace van Sauber was gewoon beter dan RBR  ;D

SDG

Veertien punten voor Sauber. Voor Van der Garde moeten de druiven wel extra zuur smaken nu...

Sabai

Citaat van: SDG op 15 maart 2015 - 08:56:43
Veertien punten voor Sauber. Voor Van der Garde moeten de druiven wel extra zuur smaken nu...

Of hij denkt nu eis ik mijn stoeltje zeker op.

Pancake Shield

Citaat van: rafael25 op 15 maart 2015 - 08:23:31
Het is ook nooit goed hey .als Mercedes wint.ze hebben gewoon hun huiswerk goed gedaan .dus laat die andere maar hun best doen om Mercedes te verslaan.over die jaren die Schumacher reed hoor je niemand dat was pas saai
In Maleisie wordt het racen nog beter. Bekijk het eens positief.

Weet je wat het voor mij persoonlijk is, tuurlijk Mercedes is het sterkste en daardoor was het weliswaar 'saai' vooraan. Maar ook in het middenveld was het dodelijk saai. Alleen Nasr en Ericsson heb ik op een momentje kunnen betrappen, maar de rest was toch gewoon allemaal cookie-cutter-inhaalacties. En natuurlijk de oorzaak is gewoon vooral dat er na een ronde nog maar 13 auto's over waren. Het zal in Maleisie er sowieso heel anders uit zien.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Maikel0230

Idd, Melbourne staat niet bekend als het meest representatieve circuit en ik vermoed dat de Renault jongens in Maleisiƫ gaan zweten en dat niet vanwege de warmte.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Citaat van: Van Wijk op 15 maart 2015 - 08:07:23
En toch ondanks de matige race, interessante dingen gezien voor het verdere verloop van het seizoen:
Max Verstappen, heel volwassen ( anders als Pa vroeger ), Saintz snel, maar  kan hij ook gevechten aan?
Nassar,super!, Rosberg kan Hamilton aan. Maclaren, dit gaan Ron Dennis en Honda niet laten gebeuren, hier zal snel verandering in moeten komen.
Iemand anders die interessante visies heeft?

Gevechten zijn gewoon heel lastig voor Verstappen en Sainz. Er is geen topsnelheid, dus zal je slim moeten zijn en het ala Ricciardo vorig jaar in de bochtige delen moeten doen. Maar de Red Bull was daar wel een klasse beter in dan STR.

Of Rosberg Hamilton aan kan, weet ik nog steeds niet, van tijd tot tijd zeker wel, maar ik zal er niet structureel op rekenen (wel hopen).

Van Wijk

Waarom ik vermoed dat Rosberg aan kon.....Op 5 ronden voor het einde " vage" communicatie tussen Rosberg en Pit? Volgens mij vroeg hij indirect ( what feul mix is Hamilton on ) of hij mocht aanvallen, het antwoord: we can not give you this information, dit terwijl ze bij Mercedes alles weten van iedere auto die op het circuit rond rijdt....teamorders?

0634

Mja, maar wie weet kon Lewis ook wel sneller, maar hij had daar geen reden toe. Dus daar kan je m.i. weinig uit concluderen.

Kootje

Citaat van: Van Wijk op 15 maart 2015 - 10:49:24
Waarom ik vermoed dat Rosberg aan kon.....Op 5 ronden voor het einde " vage" communicatie tussen Rosberg en Pit? Volgens mij vroeg hij indirect ( what feul mix is Hamilton on ) of hij mocht aanvallen, het antwoord: we can not give you this information, dit terwijl ze bij Mercedes alles weten van iedere auto die op het circuit rond rijdt....teamorders?

Ze konden die info niet geven, omdat ze die info niet mogen geven. Tenminste ... naar mijn weten is het sinds dit seizoen verboden om rijders op die wijze bij te staan.

Jehoentelaar

Pfoe. Tussentijds twee keer in slaap gevallen, was moeilijk om erbij te blijven. Toen ik het aantal auto's op de grid zag was de lol er eigenlijk wel vanaf. Na uitvallen Verstappen alleen nog per toeval Kimi langs de kant zien staan en Hamilton zien winnen. Op naar Maleisiƫ, dit snel vergeten.

robbert

ja, saaie races. Voor je het weet, kan heel het seizoen weer saai zijn. Mij hoor je niet klagen. Ik geniet van iedere race, taktiek,... als iedere echte f1 fan. En ja Mercedes weer de sterkste, was eigenlijk wel verwacht. Heb eigenlijk medelijden met iedereen die vroeg opgestaan hebben om naar de race te kijken die ze dan saai vinden

Jehoentelaar

Zeg jij als huisklager dat ik geen echte F1-fan ben?

FolkertE

Citaat van: robbert op 15 maart 2015 - 12:43:36
ja, saaie races. Voor je het weet, kan heel het seizoen weer saai zijn. Mij hoor je niet klagen. Ik geniet van iedere race, taktiek,... als iedere echte f1 fan. En ja Mercedes weer de sterkste, was eigenlijk wel verwacht. Heb eigenlijk medelijden met iedereen die vroeg opgestaan hebben om naar de race te kijken die ze dan saai vinden
Mij hoor je niet klagen. Ik geniet van elke race. Vroeg opgestaan en daarna weer lekker verder geslapen.

@Jeroen: Hamilton zelf zei dat hij alles controleerde en het niet nodig vond het gat groter te laten worden dan 2-3 seconden. Ik hoop dat Hamilton alle records dit jaar verbreekt en hij al in Spanje kampioen is en dan op naar 2016 waar Ferrari even snel is als Mercedes.