Crash Alonso Catalunya topic

Gestart door Sabai, 27 februari 2015 - 16:28:39

« vorige - volgende »

Sabai


Jozef

En dit is een nieuw topic want..?

Sabai


Jozef

Als we een topic gaan openen elke keer dat het goed gaat met een coureur...

Sabai

Heb je er zoveel moeite mee  ??? Ben je ongesteld?  Ik zie alleen maar commentaar reacties van je vandaag in diverse topics.

FolkertE


Jehoentelaar

Als iedereen lukraak topics blijft openen wordt het een janboel hier. Dat heeft niks met moeite en ongesteldheid te maken.

Miguel

Het gaat ook goed met mij. Doei.
Peace out yo.

Perton

Met mij ook. En jozef mag best ongesteld zijn  hoor. Zijn reactie op mij in het Jorda topic kon ik prima hebben. Het is namelijk zijn mening en die mag worden geuit.

Tuesday

ach ja, een nieuw topic is het misschien niet waard, maar mooi dat het weer beter met m gaat. hopelijk kan ie nog mooie dingen laten zien dit jaar. Volgens info van Amus is Alonso met ongeveer 135 km per uur de controle verloren en dat zou een impact van zo n 30 G hebben gegeven. Op zich geloof ik die cijfers wel, maar het blijft toch de vraag waarom Alonso op die snelheid reed en dan ook nog de controle verloor. Alonso crasht al niet heel vaak en zeker niet tijdens trainingen of tests.
misschien moeten we hier dus maar het Alonso gate topic van maken. Mooi dat het (weer goed gaat, F1 met of zonder Alonso maakt nogal een verschil. Nooit fan van m geweest, maar t is toch wel een held.

Sabai

Citaat van: Jehoentelaar op 27 februari 2015 - 20:27:10
Als iedereen lukraak topics blijft openen wordt het een janboel hier. Dat heeft niks met moeite en ongesteldheid te maken.

Wat een gejank dit .

Sabai

Citaat van: Miguel op 27 februari 2015 - 20:38:42
Het gaat ook goed met mij. Doei.

Gelukkig. Heb je nog een goeie grap ?

Perton

Citaat van: Sabai op 27 februari 2015 - 21:02:11
Citaat van: Jehoentelaar op 27 februari 2015 - 20:27:10
Als iedereen lukraak topics blijft openen wordt het een janboel hier. Dat heeft niks met moeite en ongesteldheid te maken.

Wat een gejank dit .
ik heb op zich niks tegen dit topic maar ik vind het wel een beetje mosterd na de maaltijd. Alle speculatie is al geweest en nu dat voorbij is komt er nog een topic. Ik snap dat mensen hun vraagtekens erbij zetten. Maar goed als een topic niet interessant is wordt er ook niet in gepost en verdwijnt ie vanzelf dus mij maakt het niet uit.

FolkertE

Citaat van: Sabai op 27 februari 2015 - 21:02:11
Citaat van: Jehoentelaar op 27 februari 2015 - 20:27:10
Als iedereen lukraak topics blijft openen wordt het een janboel hier. Dat heeft niks met moeite en ongesteldheid te maken.

Wat een gejank dit .
Nou ja als ik eerlijk ben, was het ook niet nodig om een nieuw topic aan te maken. Een bericht in het test topic was voldoende geweest denk ik.

gloudiesaurus

Nah laten we er dan een topic over het ongeval van Alonso maken.
Dat levert nog steeds genoeg vraagtekens op...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is