Jerez testtopic

Gestart door gloudiesaurus, 29 januari 2015 - 22:07:44

« vorige - volgende »

0634

We weten nog niets van de prestaties ;)

FolkertE

#76
Al een eerste filmpje dat ik tegen kwam en ik moet zeggen dat ik het geluid al stuk beter vind. Maar wat ik het meest opvallende vind is het geluid van de Mclaren. Heel donker en niet geraffineerd.


Bericht van Gloudiesaurus @Folkert E: als je http:// plaats ipv https:// in Youtube URL dan is het filmpje gelijk op het forum zichtbaar. Ik heb je nu maar even geholpen  ;)

Jozef

Het is raar om te zeggen maar het is echt zo: op amateurbeelden klinken de auto's altijd beter dan op de tv-beelden die je uiteindelijk te zien krijgt van de GP-weekends. Tijdens de tv-uitzendingen wordt het geluid op een of andere manier gefilterd, o.a. zodat je de commentatoren beter verstaat.

En dat ongeraffineerde van de Honda is volgens mij iets dat er nog uit moet, niet iets dat zo hoort te zijn. :P

Perton

Edd Straw (of een van die andere Autosport-gasten) schreef overigens wel dat veel monteurs en andere teammensen van mening waren dat de motoren op de een of andere manier luider klonken dit jaar, zonder dat ze dat zelf wisten te verklaren.

Jozef

Hmm, misschien zitten de variabele inlaten er voor iets tussen en anders is het hun verbeelding. :P

gloudiesaurus

Op het filmpje klinkt het wel gaaf!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Kwam deze ook nog tegen:



Horner die Vettel uitzwaait  ;D
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Opvallend, Ted's Notebook zegt dat de bolides ook beter klinken:

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

FolkertE

#83
Citaat van: Jozef op 02 februari 2015 - 22:52:18
Het is raar om te zeggen maar het is echt zo: op amateurbeelden klinken de auto's altijd beter dan op de tv-beelden die je uiteindelijk te zien krijgt van de GP-weekends. Tijdens de tv-uitzendingen wordt het geluid op een of andere manier gefilterd, o.a. zodat je de commentatoren beter verstaat.

En dat ongeraffineerde van de Honda is volgens mij iets dat er nog uit moet, niet iets dat zo hoort te zijn. :P
Ja, dat wist ik wel een beetje. Maar vorig jaar was het ook beter op de amateur beelden, maar nu vind ik dit toch al weer beter dan de amateur beelden van vorig jaar.

Ja, dat ongeraffineerde geluid gaat of moet er inderdaad nog uit, maar het klonk zwaarder en toch wel anders dan de rest.

FolkertE

Weet iemand trouwens of teams de auto nu op nieuw bouwen tussen de dagen door? BV rijd Hamilton in de zelfde auto als Rosberg? Of zetten ze er elke dag andere onderdelen op of rijden alle rijders al met hun eigen auto?

Racingnews365

Citaat van: robbert op 02 februari 2015 - 22:04:48
Citaat van: gloudiesaurus op 02 februari 2015 - 21:18:37
Precies, en wie zegt wat Ferrari getest heeft.
Daarnaast komen er ook nog de updates voor Melbourne.

Zo rijdt Toro Rosso met de oude voor - en achtervleugel.

En ik heb het idee dat Sauber vooral snel is op nieuwe banden...

ja, inderdaad, ferrari kan telkens met een lichtere wagen rijden en de concurrentie kan nog niet met alle nieuwe onderdelen rijden. En in Melbourne zal ferrari wel weer met beide voeten op de grond staan, als ze zien dat ze voor de gek gehouden werden door de concurrentie

Tijden van Vettel zijn steeds na een korte run op nieuwe banden. Ik schat Mercedes nog altijd snelste in en verwacht een 1.18 op soft en kwalifictietrim komende dagen of in slottest.

Verbazingwekkend dat de str10 met oude vleugels rijdt. Voor alsnog is de str10 niet snel genoeg voor plek 5 bij de constructeurs. Morgen maar eens kijken of sainz een goede korte run kan draaien en op medium banden een 1.22 weet te draaien.

Wanneer komen de nieuwe onderdelen opende str10? Hoorde Melbourne maar dat zou zo onlogisch en dom zijn...
Fan, volger en journalist van/over formule1, motogp, Dakar.

robbert

ja zoals ik ook al dacht, het is een vertekend beeld. In Melbourne zullen de topteams weer vooraan zitten, en ferrari weer ergens rond de middennoot.

FolkertE

Alonso heeft al een veel ronden afgelegt, wel 12. Maar goed, zoals verwacht komen ze er wel. Het was pas dag 2 gister.

Kootje

Is toch al het dubbele van wat hij z'n eerste dag mocht rijden en net zoveel als hij en Jenson tot nog toe samen reden. Ze zijn dus duidelijk op de goede weg bij McLaren-Honda. :P

Jehoentelaar

Die Lotus ken ik ergens van.