Jerez testtopic

Gestart door gloudiesaurus, 29 januari 2015 - 22:07:44

« vorige - volgende »

janke

Zijn de tests nog ergens te bekijken op stream of zo?? Zondag hangdag, zo mooi zijn om het dan te volgen.
Some things are too important to be left in the past.

Jozef

Beelden heb ik nog nooit gezien van een testsessie, meestal zijn er wel live textfeeds te vinden (o.a. op Autosport).

SDG

SkysportsF1 brengt iedere avond wel een korte round-up van de belangrijkste gebeurtenissen van de dag, denk ik. Misschien de komende dagen maar eens het internet afspeuren of zo...

gloudiesaurus

Beelden zijn er live nooit te zien, Autosport.com heeft een hele goede live-feed.
En via twitter is ook veel te volgen  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Tuesday

Citaat van: gloudiesaurus op 31 januari 2015 - 13:22:43
Beelden zijn er live nooit te zien, Autosport.com heeft een hele goede live-feed.
En via twitter is ook veel te volgen  :)
idd, handig dat jullie op de site een mooi overzichtje hebben (ook te bekijken voor mensen zonder twitter). http://www.gppits.net/pits/twitter

Jozef

Anderhalf uur ver, vijf teams hebben gereden en tijden gezet: Mercedes, Red Bull, Ferrari, Toro Rosso, Sauber.

Bij McLaren komt motorgeluid uit de garage, bij Williams en Lotus blijft het stil.

Rosberg heeft net een run van 10 snelle rondes achter de rug en heeft de snelste tijd van de 4 dagen Jerez van 2014 nu al verbeterd.

Tuesday

Citaat van: Jozef op 01 februari 2015 - 10:37:23
Anderhalf uur ver, vijf teams hebben gereden en tijden gezet: Mercedes, Red Bull, Ferrari, Toro Rosso, Sauber.

Bij McLaren komt motorgeluid uit de garage, bij Williams en Lotus blijft het stil.

Rosberg heeft net een run van 10 snelle rondes achter de rug en heeft de snelste tijd van de 4 dagen Jerez van 2014 nu al verbeterd.
het schijnt dat de deur bij McLaren niet open wil ;)
wat betreft de tijden, tja dat was wel te verwachten. Daar zal nog wel 5 seconden vanaf gaan in de komende dagen denk ik.

Jozef

Alonso komt net de garage uitgereden. 8)

FolkertE

Citaat van: Jehoentelaar op 31 januari 2015 - 10:59:11
Einmal Alonso, immer Alonso. Ik heb wel een zwak voor coureurs als Bottas en Nasr die ik in het verleden in Zandvoort zag en die nu F1 rijden, maar echt 'fan' van die lui ben ik niet.

Zolang Alonso niet weet te winnen vind ik het verder vooral leuk als er af en toe nieuwe namen opstaan. Afgelopen jaar pakte Ricciardo z'n zeges, ik hoop dat Bottas op termijn de volgende wordt die zich de meest recentste nieuwe winnaar mag noemen. Afwisseling aan de top is leuk.
Dat had ik met Hamilton. Altijd Mclaren fan geweest sinds 88. (ook al keek ik het niet ;D). Maar toen ik ging kijken was ik fan van Hill (1994) en toen Villeneuve. Maar na de overwinning van Hakkinen werd ik fan van hem. En daarna ook alleen maar voor Mclaren gesupporterd, maar nooit echt van wegen de coureur, tot Kimi. VAn af de eerste vrije training was ik onder de indruk in de sauber. En toen kwam Hamilton bij Mclaren en zat Kimi bij Ferrari en moest ik 2 rijders supporter. Maar van Hamilton was ik meer onder de indruk. Maar ik hoop wel dat dit jaar wat minder dominant word.

FolkertE

Citaat van: Jozef op 01 februari 2015 - 10:43:45
Alonso komt net de garage uitgereden. 8)
Is er wat veranderd aan de livery?

Jozef

Zou me verbazen op dit moment.

0634

Livery is natuurlijk (nog) niet veranderd.

Lotus komt niet. De E23 wordt nu overgevlogen naar Spanje. Zal dus morgen pas rijden, zo begrijp ik van diverse tweets.

FolkertE

12:31 The first few hours of 2015 testing certainly haven't given Mercedes much to worry about yet.

Rosberg's lap count: 84
All other teams combined: 98

0634

Rosberg dik over de 100 inmiddels.

FolkertE

Welke site gebruik jij? Ik kijk op Autosport.com.
Vettel duikt als eerste in de 1.22, maar ik denk dat dat low fuel run is.