Presentatie nieuwe auto's 2015!

Gestart door Sabai, 30 december 2014 - 11:25:58

« vorige - volgende »

Welke vinden jullie de mooiste?

Mercedes
1 (10%)
RBR
0 (0%)
Ferrari
2 (20%)
McLaren
0 (0%)
Force India
2 (20%)
Williams
2 (20%)
Torro Rosso
2 (20%)
Lotus
1 (10%)
Sauber
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 10

Poll gesloten: 04 maart 2015 - 21:19:43

FolkertE

Ik vind bem niet eens lelijk eigenlijk. Kan me trouwens ook maar 2 " lelijke" williamsen herinneren eigenlijk. 1998-1999 en 2004? Met die walrus neus.

Jehoentelaar

Als dit 'm is dan vond ik die van afgelopen jaar nog mooier ook.

Fabian

Citaat van: NielsD op 20 januari 2015 - 22:04:59
Citaat van: Fabian op 20 januari 2015 - 21:54:45
Denk dat we een dergelijke neus ook gaan zien bij Toro Rosso. Stond een spy filmpje op Facebook bij het team

Voor mijn gevoel liep die juist helemaal door, zonder zo'n raar uitsteeksel.
Dat betwijfel ik. Filmpje is donker en dacht eenzelfde soort neus te zien. De 31e weten we het!

gloudiesaurus

Citaat van: Jozef op 20 januari 2015 - 22:27:24
Dit is niet gelijkaardig, het stuk waar het startnummer 77 op staat is een stuk lager dan vorig jaar, net zoals bij Mercedes en Ferrari in 2014 dus. Dat ze er nog een lul, excuseer, een vinger voor hangen, betekent volgens mij dat ze die nodig hebben als impactstructuur, waar Mercedes er in geslaagd was om die vinger weg te laten (na veel problemen met crashtests, remember).

Maar ik geloof niet dat dit de echte Williams is die we gaan zien in Melbourne of zelfs in Jérez. Digitale plaatjes die met veel media-aandacht vroegtijdig worden vrijgegeven, ik heb ze zelden of nooit overeen zien komen met de latere werkelijkheid.

Klopt, het gaat vooral om liveries. En die is bij Williams hetzelfde...
De teams ontwikkelen tot Melbourne en komen voor de 1e race nog met updates. Dus wie weet wat er nog veranderd.

Vind deze neus overigens niet mooi. Ik hoop toch dat die mislukte neuzen helemaal verdwijnen dit jaar.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sabai

Citaat van: FolkertE op 20 januari 2015 - 22:38:11
Ik vind bem niet eens lelijk eigenlijk. Kan me trouwens ook maar 2 " lelijke" williamsen herinneren eigenlijk. 1998-1999 en 2004? Met die walrus neus.



Toch was die walrus neus zijn tijd ver vooruit. Want uiteindelijk proberen ze nu dat allemaal  .Alleen mag het niet meer in die vorm.


Racingnews365

Fan, volger en journalist van/over formule1, motogp, Dakar.

Fabian


Sabai




Niet veel veranderd behalve dat het wit zilver is geworden. Zou dat met Mercedes van doen zijn?
Vind het niet lelijk maar ook niet super mooi.

Fabian

Ik vind m mooi. Toffe livery. Beetje de neus van de Spyker van 2006/Marussia vorig jaar. Gave bak!

Fabian


Tuesday

Citaat van: Fabian op 21 januari 2015 - 17:14:39
Ik vind m mooi. Toffe livery. Beetje de neus van de Spyker van 2006/Marussia vorig jaar. Gave bak!
op zich wel, ervan uitgaande dat McLaren haar grijze kleur wel kwijt is. Zo niet dan wordt het overall wel een erg grijs/zwarte aangelegenheid.

Sabai

Citaat van: Fabian op 21 januari 2015 - 17:14:39
Ik vind m mooi. Toffe livery. Beetje de neus van de Spyker van 2006/Marussia vorig jaar. Gave bak!

Deze neus zal het niet worden. Dit was toch alleen de onthulling van de livery?

Perton

Ik vind em mooi, maar zoals Tuesday al stelt: er moet niet te veel grijs op de grid komen.

Sabai

#89
Citaat van: Racingnews365 op 21 januari 2015 - 14:32:05
Pinokkio Junior Neuzen!



Wel jammer idd. Ze zijn er dus ook niks mee op geschoten met die regel wijziging. Vraag me af wat voor pipo's daar werken bij de FIA.