f1 op tv in 2015

Gestart door robbert, 24 november 2014 - 12:10:13

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Voorheen zat GP2 nergens (ja British Eurosport maar daarvoor zitten we aan de verkeerde kant van het water) en GP3 op Eurosport1. Porsche Supercup zit daar nog steeds.

robbert

vroeger konden wij op eurosport kijken naar gp 2, maar dat is dus ook al een tijdje geleden

Jehoentelaar

Oh ja die periode hebben wij ook nog even gehad, maar dat was in de eerste jaren nadat de GP2 de F3000 had vervangen.

Kootje

Citaat van: robbert op 25 november 2014 - 17:07:06
amai, die gp 2 en gp3ook, dat is dan zijn geld waard vind ik . Wij, in Belgie, kunnen zelfs geen enkele gp 2 race volgen. En f1 is ook sterk verminderd, dus hopen maar dat rtl en rtbf blijven doordoen

Hopen op Stoffel dan maar. ;)

robbert

Citaat van: Kootje op 25 november 2014 - 17:16:49
Citaat van: robbert op 25 november 2014 - 17:07:06
amai, die gp 2 en gp3ook, dat is dan zijn geld waard vind ik . Wij, in Belgie, kunnen zelfs geen enkele gp 2 race volgen. En f1 is ook sterk verminderd, dus hopen maar dat rtl en rtbf blijven doordoen

Hopen op Stoffel dan maar. ;)

inderdaad dat is onze enigste hoop, maar dan is het ook hopen dat rtbf wil blijven geld investeren in f1 uitzendingen

Jozef

Als Vandoorne de F1 haalt, zal de aandacht in Vlaanderen ook wel toenemen denk ik. Maar van de VRT zal het voorlopig niet komen gezien de bezuinigingen van de Vlaamse overheid.

Dat laatste is niet alleen een probleem in Vlaanderen, de NOS heeft ook besloten te stoppen met Champions League bijvoorbeeld.

SDG

#36
In Vlaanderen is het al voetbal en velokoers op tv wat de klok slaat...  :P

robbert

ja inderdaad, dus formule 1 zullen ze niet willen uitzenden. We blijven hopen op rtbf

Maikel0230

RTBF - BBC - RTL

Dat zijn mijn strohalmen :-X

F1 in Vlaanderen? Als je voetbalklant bent bij Telenet krijg je het erbij....maar ik kijk geen voetbal ::)

Laten we als Vlamingen eerlijk zijn, het is voor geen enkele zender commercieel verantwoord om geld te steken in zulke prijzige rechten...

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

SDG

Citaat van: Maikel0230 op 25 november 2014 - 22:13:01
RTBF - BBC - RTL

Dat zijn mijn strohalmen :-X

F1 in Vlaanderen? Als je voetbalklant bent bij Telenet krijg je het erbij....maar ik kijk geen voetbal ::)

Laten we als Vlamingen eerlijk zijn, het is voor geen enkele zender commercieel verantwoord om geld te steken in zulke prijzige rechten...

En op Nederland hoef je ook al niet te rekenen, want het is voor de commerciële Nederlandse omroepen bij wet verboden om in Vlaanderen uit te zenden - en omgekeerd idem...

Maikel0230

Klopt, een paar jaar geleden op school hadden een paar Nederlanders in de klas nog nooit gehoord van zenders zoals VIER of 2BE.

In Groot-Brittannië hetzelfde liedje, anders hadden er wel een paar hier een abonnement op Sky Sports F1 denk ik.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

robbert

Citaat van: Maikel0230 op 25 november 2014 - 22:13:01
RTBF - BBC - RTL

Dat zijn mijn strohalmen :-X

F1 in Vlaanderen? Als je voetbalklant bent bij Telenet krijg je het erbij....maar ik kijk geen voetbal ::)

Laten we als Vlamingen eerlijk zijn, het is voor geen enkele zender commercieel verantwoord om geld te steken in zulke prijzige rechten...
ja, maar dat is dan wel een groot nadeel voor de f1 fan hier. Daarom hopelijk dat de walen blijven investeren in de f1 uitzendingen

Kootje

#42
Citaat van: SDG op 25 november 2014 - 22:17:57
En op Nederland hoef je ook al niet te rekenen, want het is voor de commerciële Nederlandse omroepen bij wet verboden om in Vlaanderen uit te zenden - en omgekeerd idem...

Wat is dat voor onzin dan?

Niet wat je zegt hoor, of misschien ook wel aangezien RTL 'n Luxemburgse zender is en ook hier uitzend, maar ik doelde op die wet zelf. :o 

Jehoentelaar

Aangezien we dezelfde taal spreken kan het een wijze zijn om te voorkomen dat de zenders uit het ene gebied de zenders uit het andere gebied uit de markt concurreren.

Gonzalo

Sporting Telenet heeft de rechten nog een tijdje in Vlaanderen, nog minstens 2 seizoenen dacht ik.

Hadden zij er niet op geboden, was het helemaal nergens te zien. Geen enkele zender had interesse.