f1 op tv in 2015

Gestart door robbert, 24 november 2014 - 12:10:13

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Mooi lijstje.
Al zou het beter zijn als de BBC alles uitzend...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Dat zit er door obvious reasons niet in.

Hamilton#44

De rest zenden ze wel in samenvatting uit geloof ik.

Fabian


Jehoentelaar

Start om zes in Melbourne, leuk. :)

Fabian

Citaat van: Jehoentelaar op 20 januari 2015 - 18:35:52
Start om zes in Melbourne, leuk. :)
Niet verkeerd. Had van mij nog eerder gemogen!  ;)

NielsD

Citaat van: Fabian op 20 januari 2015 - 19:29:04
Citaat van: Jehoentelaar op 20 januari 2015 - 18:35:52
Start om zes in Melbourne, leuk. :)
Niet verkeerd. Had van mij nog eerder gemogen!  ;)

Van mij ook. Lekker 0400 uur 's nachts uit bedje.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Jozef

Dan zou ik opblijven denk ik, en daarna de halve dag slapen. Dat is pas heerlijk. ;D 6 uur is net jammer, het is een uur vroeger dan m'n gebruikelijke tijd om op te staan dus dit wordt toch doorbijten. Ik denk dat ik in bed blijf liggen en een stream zoek op de laptop.

Fabian

Citaat van: NielsD op 20 januari 2015 - 22:05:22
Citaat van: Fabian op 20 januari 2015 - 19:29:04
Citaat van: Jehoentelaar op 20 januari 2015 - 18:35:52
Start om zes in Melbourne, leuk. :)
Niet verkeerd. Had van mij nog eerder gemogen!  ;)

Van mij ook. Lekker 0400 uur 's nachts uit bedje.
Van mij ook. Heerlijk was dat. Ook een beetje spannend toen je een jaar of 11, 12 was

BMW.WilliamsF1

Ja dat was het zeker :D Ik kan me nog wel herinneren dat er iets van 1,5 tot 2 uur voorbeschouwingen voor de race kwamen met Ruud Terweiden in de studio :P Toen zat ik om half 3 's nachts als 13/14 jarig jochie voor de TV. En dan na de race nog ff terug naar bed :)

Sphinx

Die voorbeschouwingen keek ik via RTBF, duurde meestal maar een halfuur, dus niet zolang wachten tot de race. Werkte beter om Frans te leren verstaan dan 2 jaar gez*ikstier met een lerares die flipte als je een 5 durfde te halen voor je grammatica.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Perton

Ah heerlijke herinneringen aan de Franse lessen inderdaad. Lees- en luistertoetsen die 4 keer meetelden voor de overgang en ook meetelden voor je schoolexamen haalde ik steevast achten en negens op. En op de leertoetsjes, die niet meetelden voor het examen en slechts één keer voor de overgang haalde ik steevast rond de 2. En maar preken geven dat ik toch echt beter moest gaan leren.

FolkertE

Citaat van: Fabian op 20 januari 2015 - 23:32:11
Citaat van: NielsD op 20 januari 2015 - 22:05:22
Citaat van: Fabian op 20 januari 2015 - 19:29:04
Citaat van: Jehoentelaar op 20 januari 2015 - 18:35:52
Start om zes in Melbourne, leuk. :)
Niet verkeerd. Had van mij nog eerder gemogen!  ;)

Van mij ook. Lekker 0400 uur 's nachts uit bedje.
Van mij ook. Heerlijk was dat. Ook een beetje spannend toen je een jaar of 11, 12 was
Heerlijk was dat inderdaad. Standaard met mijn vader en broertje om 3 uur op en lekker kijken en daarna weer naar bed. Heb ik een aantal jaar mogen herhalen. 6 uur is half uur eerder dan ik normaal opsta. En net te laat voor als ik tegenwoordig uit de kroeg wil komen.  ;D
dammit, leeftijd gaat toch mee spelen. Word denk ik een streampje pakken. Maar misschien dat ik 3 maanden gratis sport1 ga pakken. (hoop dat het nog kan, gezien ik het al keer eerder had, maar toen via KPN.)

Kootje

Als Sport1 weer zo'n aanbieding heeft, kan je er gewoon weer gebruik van maken. Sterker nog, seizoen 2013 heb ik 'n proefabbo Sport1 á €.5,- pm afgesloten en deze na 3 maanden weer opgezegd, één maand later zo'n zelfde proefabbo afgesloten, weer opgezegd en dit kunstje 'n maand later weer herhaald.

Ook voor seizoen 2014 ben ik met 'n proefabbo begonnen die ik na 3 maanden opzegde, maar kon ik door gebrekkige financiën (werkloos) het trucje niet herhalen. Toen ik eenmaal weer werk had was het seizoen al halverwege en heb ik geen Sport1 meer in huis gehaald omdat ik het gros vd races (4 niet) toch op de Beeb eb Veronica kon kijken.

Helaas ben ik na morgen wederom werkloos, was op projectbasis aangenomen en dat project is ten einde, dus bestaat er 'n kans dat ik voor seizoen 2015 wederom geen Sport1 in huis zal halen. Mocht ik echter vóór de seizoensstart wel werk hebben, dan ga ik dat kunsstukje van 2013 op zeker herhalen.

Was bij Ziggo trouwens, wellicht maakt dat verschil.

FolkertE

En ze hebben helemaal niks gezegd over het feit dat je al keer eerder proef abbonement had afgesloten? Ik ga eens kijken wat de mogelijkheden zijn.