f1 op tv in 2015

Gestart door robbert, 24 november 2014 - 12:10:13

« vorige - volgende »

Sabai

Die link die ik je vorig jaar gestuurd heb werkt nog steeds.

Maikel0230

Citaat van: Maikel0230 op 02 december 2014 - 12:30:58
Citaat van: Gonzalo op 28 november 2014 - 09:33:46
Telenet heeft me via Facebook laten weten dat ze nieuwe formules bekijken voor het nieuwe seizoen, maar ze kunnen niks beloven.

Fingers crossed voor de niet-voetbalfans :)

Dat is inderdaad interessant om te horen, hopelijk krijgen ze het er door.

Geen idee of het er iets mee te maken kan hebben maar Telenet heeft net dit getweet

Citaat van: TelenetMorgen groot nieuws over onze entertainmentstrategie. Benieuwd? Follow + retweet en je hoort 't morgen als eerste #Telenetlanceert

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

robbert

ja ze gaan hun best mogen doen, met hun verhoging van de prijzen. Ik hoop gewoon dat ze gratis f1 gaan uitzenden, dan hebben wij terug f1 op de vlaamse televisie

Maikel0230

Citaat van: robbert op 09 december 2014 - 20:15:06
ja ze gaan hun best mogen doen, met hun verhoging van de prijzen. Ik hoop gewoon dat ze gratis f1 gaan uitzenden, dan hebben wij terug f1 op de vlaamse televisie

Ik denk dat het al veel zou zijn als je een apart abonnement kan nemen op F1, gratis zal nooit lukken, daar zijn de rechten te duur voor, het is en blijft een commerciƫle bedrijf natuurlijk

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

gloudiesaurus

Daarnaast lijkt het erop dat RTL Duitsland de rechten in 2015 voor het laatst heeft.
Dat zou wel enorm zonde zijn  >:(

En zeker niet goed voor de Formule 1 als de Formule 1 in Duitsland ook achter de decoder gaat.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jozef

Citaat van: Maikel0230 op 09 december 2014 - 20:11:09
Citaat van: Maikel0230 op 02 december 2014 - 12:30:58
Citaat van: Gonzalo op 28 november 2014 - 09:33:46
Telenet heeft me via Facebook laten weten dat ze nieuwe formules bekijken voor het nieuwe seizoen, maar ze kunnen niks beloven.

Fingers crossed voor de niet-voetbalfans :)

Dat is inderdaad interessant om te horen, hopelijk krijgen ze het er door.

Geen idee of het er iets mee te maken kan hebben maar Telenet heeft net dit getweet

Citaat van: TelenetMorgen groot nieuws over onze entertainmentstrategie. Benieuwd? Follow + retweet en je hoort 't morgen als eerste #Telenetlanceert

"Entertainment" lijkt mij meer te gaan over films en series, maar we gaan het zien...

robbert

Citaat van: gloudiesaurus op 10 december 2014 - 00:27:12
Daarnaast lijkt het erop dat RTL Duitsland de rechten in 2015 voor het laatst heeft.
Dat zou wel enorm zonde zijn  >:(

En zeker niet goed voor de Formule 1 als de Formule 1 in Duitsland ook achter de decoder gaat.

ja, het ziet er dus inderdaad niet goed uit. Ook rtbf zal wellicht stoppen met uitzenden van de f1 races in 2015. Dus wij vlamingen hebben ook geen f1 meer op tv. En sporting telenet moeten we ook niet nemen want we zitten bij belgacom.

SDG

Citaat van: robbert op 10 december 2014 - 06:46:00
Citaat van: gloudiesaurus op 10 december 2014 - 00:27:12
Daarnaast lijkt het erop dat RTL Duitsland de rechten in 2015 voor het laatst heeft.
Dat zou wel enorm zonde zijn  >:(

En zeker niet goed voor de Formule 1 als de Formule 1 in Duitsland ook achter de decoder gaat.

ja, het ziet er dus inderdaad niet goed uit. Ook rtbf zal wellicht stoppen met uitzenden van de f1 races in 2015. Dus wij vlamingen hebben ook geen f1 meer op tv. En sporting telenet moeten we ook niet nemen want we zitten bij belgacom.
RTBF stopt met F1 uit te zenden? Bron?

robbert

ja is toch meermaals op hun zender gezegd geweest, door de besparingen bij ons in belgie, dat ze noodgedwongen zullen moeten stoppen met f1 en moto gp. Tenzij iemand al een ander verhaal gehoord heeft

SDG

Citaat van: robbert op 10 december 2014 - 07:22:17
ja is toch meermaals op hun zender gezegd geweest, door de besparingen bij ons in belgie, dat ze noodgedwongen zullen moeten stoppen met f1 en moto gp. Tenzij iemand al een ander verhaal gehoord heeft

Wilde geruchten tot dusver, met andere woorden. Nog geen officiƫle bevestiging.

robbert

Ja maar als men het op de rtbf al zegt, dan zal het wel kloppen zeker. Ook bij sporza was het door de besparingen

Maikel0230

Telenet had niets te melden over de F1, ging over een nieuwe app die als concurrentie voor Netflix moet dienen.

Het wordt dus nog wat langer nagelbijten.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

SDG


robbert

Jammer da zij niet alle races uitzenden.

Jehoentelaar

Voor de opening had ik BBC wel fijn gevonden, verder niks mis mee.