f1 op tv in 2015

Gestart door robbert, 24 november 2014 - 12:10:13

« vorige - volgende »

Tuesday

Citaat van: Perton op 24 november 2014 - 19:28:20
Ik hou het bij BBC en streams voor de races die ze niet uitzenden. Bovendien mis ik er per jaar altijd nog wel een stuk of 3, dus ik red me er zo wel prima mee.
als dat net 3 races zijn die de BBC niet uitzend, dan ben je idd al een heel eind. De race (of kwalificatie) niet live kijken en dan na de race  een Sky torrent downloaden is ook een prima optie idd. Mogelijkheden zat om gratis te kijken iig, wat voor mij genoeg reden is om gewoon niet te betalen voor Sport 1.

robbert

mja, een race telkens uitgesteld bekijken is toch ook geen optie voor mij. Ik moet dit wel af en toe eens doen, en dat is al voldoende. Ik kijk de race toch liever live, dat is spannender voor mij. Als rtbf en rtl ermee ophoud, dan denk dat er een f1 fan minder zal zijn ook :(

0634

Ik blijf bij Sport1. Ik vind ook echt dat ze een compliment verdienen. Niet dat alles nu top is, maar ze hebben duidelijk geluisterd naar de kijkers, stoppen er nu veel meer energie in, ze doen serieus hun best en dat zie je aan de uitzendingen en alles wat ze er omheen doen. Deze winter schijnen er F1-docu's te komen, dus dat is allemaal prima. Complimenten, dat mag ook gezegd worden.

Alleen die Fatima... dat kan echt niet, wat een ongelofelijk onnozel huppelkutje.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 24 november 2014 - 22:41:12
Ik blijf bij Sport1. Ik vind ook echt dat ze een compliment verdienen. Niet dat alles nu top is, maar ze hebben duidelijk geluisterd naar de kijkers, stoppen er nu veel meer energie in, ze doen serieus hun best en dat zie je aan de uitzendingen en alles wat ze er omheen doen. Deze winter schijnen er F1-docu's te komen, dus dat is allemaal prima. Complimenten, dat mag ook gezegd worden.

Alleen die Fatima... dat kan echt niet, wat een ongelofelijk onnozel huppelkutje.
ik kan er niet over oordelen, want ik heb al anderhalf jaar geen Sport 1 gezien, maar ik zou vooral heel kritisch zijn voor iets wat 15 euro per maand kost. Voor een complimentje moeten ze het dan wel uitzonderlijk goed doen.
Ben nu wel benieuwd wat Fatima dan doet. Vind het wel een lekker wijf, maar toch komt ze altijd bijzonder onaangenaam over. Niet geschikt voor TV dus als je t mij vraagt.

Kootje

Heb het dit jaar zonder Sport1 gedaan en afgewisseld tussen de Beeb en RTL+, maar dat is me allerminst bevallen. Volgend jaar dus weer lekker Sport1 en als Mol idd zoveel slechter geworden is, dan wissel ik dat wel af met de Beeb. Dat RTL+ vond ik iig rete-irritant met al die k**reclames en dat Duitse gelul dwars door interviews heen.

0634

Citaat van: Tuesday op 24 november 2014 - 22:53:47
Citaat van: Jeroen op 24 november 2014 - 22:41:12
Ik blijf bij Sport1. Ik vind ook echt dat ze een compliment verdienen. Niet dat alles nu top is, maar ze hebben duidelijk geluisterd naar de kijkers, stoppen er nu veel meer energie in, ze doen serieus hun best en dat zie je aan de uitzendingen en alles wat ze er omheen doen. Deze winter schijnen er F1-docu's te komen, dus dat is allemaal prima. Complimenten, dat mag ook gezegd worden.

Alleen die Fatima... dat kan echt niet, wat een ongelofelijk onnozel huppelkutje.
ik kan er niet over oordelen, want ik heb al anderhalf jaar geen Sport 1 gezien, maar ik zou vooral heel kritisch zijn voor iets wat 15 euro per maand kost. Voor een complimentje moeten ze het dan wel uitzonderlijk goed doen.
Ben nu wel benieuwd wat Fatima dan doet. Vind het wel een lekker wijf, maar toch komt ze altijd bijzonder onaangenaam over. Niet geschikt voor TV dus als je t mij vraagt.

Formule 1 kost geen 15 euro per maand. Sport1 kost 15 euro per maand.

robbert

wat hebben jullie dan eigenlijk op sport 1 te zien dan? Is dat enkel formule 1 of heb je nog andere autosporten zoals gp 2?

BMW.WilliamsF1

Ja, GP2 zonden ze ook uit afgelopen jaar. En MotoGP ook voor de mensen die dat leuk vinden, maar dat gaat komend seizoen weer naar Eurosport heb ik begrepen.

Ik kijk alleen F1 op Sport1.

Jehoentelaar

Citaat van: Kootje op 25 november 2014 - 06:01:20
Heb het dit jaar zonder Sport1 gedaan en afgewisseld tussen de Beeb en RTL+, maar dat is me allerminst bevallen. Volgend jaar dus weer lekker Sport1 en als Mol idd zoveel slechter geworden is, dan wissel ik dat wel af met de Beeb. Dat RTL+ vond ik iig rete-irritant met al die k**reclames en dat Duitse gelul dwars door interviews heen.
Ik heb mezelf enigszins een passief woordje Duits aangeleerd dus daar kom ik wel uit. Heel prettig is dat nasynchroniseren verder niet nee.

BMW.WilliamsF1

Ik heb niet echt las van Mol alleen afgelopen weekend zat ik me wel te ergeren aan een pitstop van Vettel dat ie dus hele tijd dacht dat t Ricciardo was...en maar door blijven zeveren. Wat dat betreft is duo commentaar wel beter denk ik.

RTL Duitsland vind ik helemaal niks...100.000 reclames tussendoor. BBC zou dan nog wel tof zijn. Voordeel van Sport 1 is wel HD beeld en dat is als je in NL naar BBC of RTL kijkt niet. En het voordeel is ook dat je overal waar je internet hebt de live stream kunt openen. Op werk kan ik op vrijdag mooi de vrije training wat volgen ;)

Jehoentelaar

BBC is bij Ziggo tegenwoordig in HD geloof ik.

BMW.WilliamsF1

Ook de F1? Heb het idee dat ze die altijd wat downgraden :)

Sabai

Ik heb bbc tegenwoordig ook in hd,

Kootje

Citaat van: robbert op 25 november 2014 - 06:52:00
wat hebben jullie dan eigenlijk op sport 1 te zien dan? Is dat enkel formule 1 of heb je nog andere autosporten zoals gp 2?

F1, GP2 en GP3.

En verder voetbal uit Spanje en Duitsland, Champions League voetbal, Golf, Tennis en Basketbal.
MotoGP, Moto2 en Moto3 verdwijnen naar Eurosport.


Citaat van: Jehoentelaar op 25 november 2014 - 15:30:53
BBC is bij Ziggo tegenwoordig in HD geloof ik.

Klopt :)

Ennuh ... ik versta dat Duits ook wel redelijk, maar vind het niet echt 'n fijne taal om naar te luisteren. Echt irritant word het echter zodra ze door 'n interview beginnen te vertalen, want dan versta ik zowel het Engels als het Duits niet meer.

robbert

amai, die gp 2 en gp3ook, dat is dan zijn geld waard vind ik . Wij, in Belgie, kunnen zelfs geen enkele gp 2 race volgen. En f1 is ook sterk verminderd, dus hopen maar dat rtl en rtbf blijven doordoen