f1 op tv in 2015

Gestart door robbert, 24 november 2014 - 12:10:13

« vorige - volgende »

Wallie

Tof dat Winkelman nu de vrije trainingen gaat doen bij de F1!!
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

Perton

Dat is een erg interessant programma. DTM en Rallycross interesseren me dan verder weinig, maar de rest wel. Dus het is het geld in mijn ogen eindelijk waard.

Sphinx

Citaat van: Wallie op 23 januari 2015 - 14:19:11
Tof dat Winkelman nu de vrije trainingen gaat doen bij de F1!!

Ik kon een juichkreet niet helemaal onderdrukken (maar dat kan komen omdat ik alles beter vind dat RvD) ;D
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

gloudiesaurus

Citaat van: Wallie op 23 januari 2015 - 14:19:11
Tof dat Winkelman nu de vrije trainingen gaat doen bij de F1!!

Zeker een hele verbetering.
En Mol lekker de kwali doen op zaterdag en zondag de race  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Edwin90

Citaat van: Sphinx op 23 januari 2015 - 14:22:58
Citaat van: Wallie op 23 januari 2015 - 14:19:11
Tof dat Winkelman nu de vrije trainingen gaat doen bij de F1!!

Ik kon een juichkreet niet helemaal onderdrukken (maar dat kan komen omdat ik alles beter vind dat RvD) ;D

Niet te hard juichen. Van Dam gaat de GP2 en GP3 doen lees ik net.  :P

-edit- Maar tip: Als het op select wordt uitgezonden kun je het Engelse audiospoor selecteren  :)

Sphinx

Geen probleem. Ben aan Will Buxton, Luca Fillipi en low-quality streams gewend, dus daar kom ik wel overheen
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Edwin90

Misschien meer iets voor het GP2 topic. Maar volgens mij is Will Buxton gestopt, en gaat hij zich focussen op zijn werk voor NBCSN Formula 1. Heb geen idee trouwens wie het wel gaat doen nu.

Ben overigens benieuwd wanneer de Formule 1 (om maar even ontopic te gaan  ;D) komt met een Engels audiospoor. Volgens Sport1 zou de FOM dit angstvallig tegenhouden.

gloudiesaurus

Hoe werkt dat Edwin, een Engelse audio-spoor selecteren?

Will Buxton is gestopt, hij nam in Abu Dhabi afscheid van de Formule 1...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

BMW.WilliamsF1

Bij Ziggo moet je dan op 1 van die gekleurde knopjes op de afstandsbediening drukken. Bij de F1 kun je dan zorgen dat je helemaal geen commentaar hoort. Ook wel fijn als die Van Dam weer eens begon te zeveren :D

gloudiesaurus

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 23 januari 2015 - 16:16:51
Bij Ziggo moet je dan op 1 van die gekleurde knopjes op de afstandsbediening drukken. Bij de F1 kun je dan zorgen dat je helemaal geen commentaar hoort. Ook wel fijn als die Van Dam weer eens begon te zeveren :D

Ik heb Ziggo dus dan moet ik dan eens gaan proberen  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar


Perton

Jehoentelaar:

CitaatBeste CP Perton,

Welkom bij Sport1. Nog even geduld en dan kunt u dagelijks genieten van de beste topwedstrijden! Binnenkort ontvangt u een bevestigingsbrief per post van Ziggo met alle details over uw abonnement.

Dus. De Indy 500 krijg jij dit jaar wel op tv te zien hoor, wees maar gerust. Zolang de vrouw het goedvindt mag je hier vaak races komen kijken :P

Jehoentelaar


Edwin90

Citaat van: gloudiesaurus op 23 januari 2015 - 16:03:17
Hoe werkt dat Edwin, een Engelse audio-spoor selecteren?

Bij Ziggo is het op de blauwe knop op je afstandbediening drukken. Via het instellingen menu moet het ook lukken.