f1 op tv in 2015

Gestart door robbert, 24 november 2014 - 12:10:13

« vorige - volgende »

robbert

Nu we seizoen 2014 achter de rug hebben, is het ook uitkijken welke zenders er zullen ophouden met het uitzenden van f1.
Weet er iemand welke zenders nog blijven doordoen met uitzenden van f1? In Belgie hebben we maar 1 zender, en dat is de rtbf. Maar het is niet zeker of deze wel zullen doordoen in 2015. We hebben dan ook nog sportingtelenet maar dat is dan via een abonnement van 16,45 euro per maand. We hebben dan wel ook voetbal, basketbal en golf erbij, maar dat is toch veel geld, als enkel f1 u intresseert.
Weet er iemand of rtbf doordoet of niet?

SDG

RTL Duitsland zendt de F1 ook nog steeds uit, dacht ik. Is ook in Vlaanderen te ontvangen.

Voor mij gaat er in 2015 wellicht toch niet veel veranderen: BBC voor de races die ze live uitzenden en streampje van Sky voor de rest.  ;)

Hamilton#44

Werkt dat een beetje zo'n stream?

Als BBC niet live uitzend kijk ik naar RTL Duitsland maar dat is zo saai.  ;)

SDG

Citaat van: Hamilton#44 op 24 november 2014 - 12:46:47
Werkt dat een beetje zo'n stream?

Als BBC niet live uitzend kijk ik naar RTL Duitsland maar dat is zo saai.  ;)

Beeldkwaliteit is niet echt je dat als je in een volledig scherm kijkt en je mag blij zijn als de boel niet af en toe eens hapert, maar het is nog altijd beter dan niets, he. ;)

robbert

ja rtl duitsland kunnen wij ook nog ontvangen, maar van rtbf weet ik niet of zij zullen doordoen met uitzenden of niet. Tegenwoordig vraag ecclestone veel geld é, daarom dat wij geen vlaamse zenders meer hebben die de f1 uitzenden

BMW.WilliamsF1

Ik vraag weer een Sport 1 abo aan. Doe dat samen met mijn pa. Hebben 2 smartcards op hun adres. 1 bij mij in de decoder en 1 bij mijn ouders en kijken maar. Met die actie van de 1e 3 maanden voor 5 euro kost ons dat per persoon 45 euro voor een heel seizoen F1 kijken. Dat heb ik er dan wel voor over :)

robbert

45 euro voor een heel seizoen, dat is niet zo veel, ben ik jaloers op.
Ik hoop maar dat de rtbf ook niet ophoud met uitzenden van de f1. Want die zijn heel goed, en anders moet ik het volgen op rtl duitsland, als die dan ook nie mee ophouden

BMW.WilliamsF1

Ja normaal 90 dus. Ik deel de kosten met mijn vader. Dat scheelt natuurlijk :)
Hopelijk hebben ze elk jaar de actie dat t de 1e 3 maanden voor 5 euro per maand kan.

Het zou wel fijn zijn als Mol volgend jaar wat beter op let. Roepen dat Ricciardo de pits in komt en dat een paar ronden vol houden als er met grote letters Vettel in beeld staat dan ben je wel lekker aan t opletten :P

Jehoentelaar

Ik vermaak me altijd wel met RTL Duitsland. Die reclameblokken zijn af en toe lastig maar dat is te overleven. BBC is uiteraard een stuk prettiger om naar te kijken maar ik heb niet een slechte Grand Prix als het daar niet op wordt uitgezonden. Streams gebruik ik daarnaast sowieso vaak (Bundesliga, NFL, IndyCar, af en toe NASCAR), dus dat ben ik ook wel gewend.

Hamilton#44

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 24 november 2014 - 13:03:37
Ik vraag weer een Sport 1 abo aan. Doe dat samen met mijn pa. Hebben 2 smartcards op hun adres. 1 bij mij in de decoder en 1 bij mijn ouders en kijken maar. Met die actie van de 1e 3 maanden voor 5 euro kost ons dat per persoon 45 euro voor een heel seizoen F1 kijken. Dat heb ik er dan wel voor over :)

Sport 1 is voor mij geen optie, Mol lijkt me een prima kerel om een biertje mee te drinken maar als hij commentaar geeft irriteer mij steeds aan zijn fouten en rare theorieën.

Ik bedoel, als een coureur twee ronden voor het einde binnen komt en je je serieus afvraagt of het een geplande stop is dan is er toch iets goed mis. Daar kan ik als serieuze F1 kijker geen anderhalf uur naar luisteren.

Mol is misschien goed om de (semi) leek aan F1 te binden met zijn oneliners en geschreeuw, denk dat de F1 community in Nederland an sich hem de afgelopen decennia ontgroeid is.

robbert

ja bij ons in belgie hadden we ook zo'n commentatoren. Zoals stefaan lammens op sporza, maar daar zenden ze al jaren geen f1 meer uit. En nu kris wauters, vroeger bij vt4 en nu bij sporting telenet. Wij hebben alleen maar rtbf, en die commentator is best doenbaar, alleen mijn frans is niet zo goed. Maar hij komt zo enthousiast over. Alleen hopen dat ze niet ophouden met de f1

Sabai

RTL Duitsland bevalt me prima goed en niet al te chauvinisme in hun commentaar. BBC ook ok maar te veel chauvinisme in hun commentaar . Al vind ik Coulthard wel super! Sky op de stream vind ik ook goed. Heb bij sky altijd het gevoel dat ze het presenteren vanuit de kroeg gezellig met een biertje erbij.

robbert

ja alleen jammer dat de stream van sky zo slecht is. Ik hoop dat ik deze nooit zal nodig hebben

Tuesday

Citaat van: Sabai op 24 november 2014 - 18:58:55
RTL Duitsland bevalt me prima goed en niet al te chauvinisme in hun commentaar. BBC ook ok maar te veel chauvinisme in hun commentaar . Al vind ik Coulthard wel super! Sky op de stream vind ik ook goed. Heb bij sky altijd het gevoel dat ze het presenteren vanuit de kroeg gezellig met een biertje erbij.
mwah, qua chauvinisme denk ik dat RTL en BBC wel redelijk gelijkwaardig zijn. Maar k heb er in beide gevallen niet echt veel moeite mee. Brundle bij Sky vind ik af en toe wel een tikkeltje doorslaan. Maar k ben het wel met je eens dat RTL Duitsland in combinatie met de BBC een prima alternatief is voor Sport 1. Je moet je alleen wel ff instellen op de reclame. Maar goed, die reclame hadden we bij RTL NL ook jaren, dus da's ook weer niet zo'n ramp. Het grappige is dan wel dat je destijds in de reclame bij RTL NL ff naar RTL DE (of Sporza) kon zappen, dat kan helaas niet meer.

Perton

Ik hou het bij BBC en streams voor de races die ze niet uitzenden. Bovendien mis ik er per jaar altijd nog wel een stuk of 3, dus ik red me er zo wel prima mee.