'Eurocare werkt aan verbod drankreclame'

Gestart door Jehoentelaar, 13 november 2014 - 17:21:17

« vorige - volgende »

Perton

Dat klopt denk ik wel. In mijn jonge jaren dronken we dat soort shit (nuja breezers waren dan misschien voor meisjes, maar dingen als Passoa en Smirnoff Ice dan) ook, terwijl ik me eerlijk gezegd geen reclame's ervan kan herinneren. Misschien waren ze er wel, maar dit was gewoon 'drank' dat betaalbaar was en makkelijk wegdronk.

Sabai

En dat is imo 1 van de grootste aanzetter wat tot overmatig alcoholgebruik /alcoholisme kan leiden. Doordat het zo makkelijk weg drinkt. Maar ik begin af te dwalen.

Franky R.

Citaat van: Sabai op 17 november 2014 - 21:30:44
En dat is imo 1 van de grootste aanzetter wat tot overmatig alcoholgebruik /alcoholisme kan leiden. Doordat het zo makkelijk weg drinkt. Maar ik begin af te dwalen.


Maar Breezers is nooit door de F1 gepromoot en dat is nou het punt van Perton. ;)

Perton

Ik had het niet over F1, maar in het algemeen. Ik heb het idee dat in de tijd dat ik jong was er niet tot nauwelijks reclames voor Breezers kwamen. Niet in de media die ik volgde tenminste. Toch dronk men het op feestjes, want iedereen deed het.

Franky R.

Citaat van: Perton op 19 november 2014 - 16:45:04
Ik had het niet over F1, maar in het algemeen. Ik heb het idee dat in de tijd dat ik jong was er niet tot nauwelijks reclames voor Breezers kwamen. Niet in de media die ik volgde tenminste. Toch dronk men het op feestjes, want iedereen deed het.


Oh, zo..ik kende het ook wel...maar ik ben niet zo'n meeloper, dus dronk het nooit. Dan liever een biertje. Wel veel van de spul voor de dames gekocht, ja... ;D
;) ;) ;)

Sabai

Citaat van: Franky R. op 19 november 2014 - 16:37:52
Citaat van: Sabai op 17 november 2014 - 21:30:44
En dat is imo 1 van de grootste aanzetter wat tot overmatig alcoholgebruik /alcoholisme kan leiden. Doordat het zo makkelijk weg drinkt. Maar ik begin af te dwalen.


Maar Breezers is nooit door de F1 gepromoot en dat is nou het punt van Perton. ;)

Volgens mij lees je niet goed   ;)

Tuesday

Citaat van: Sabai op 19 november 2014 - 18:41:19
Citaat van: Franky R. op 19 november 2014 - 16:37:52
Citaat van: Sabai op 17 november 2014 - 21:30:44
En dat is imo 1 van de grootste aanzetter wat tot overmatig alcoholgebruik /alcoholisme kan leiden. Doordat het zo makkelijk weg drinkt. Maar ik begin af te dwalen.


Maar Breezers is nooit door de F1 gepromoot en dat is nou het punt van Perton. ;)

Volgens mij lees je niet goed   ;)
k denk dat ie een breezertje teveel op heeft ;) of drinkt ie dat niet?

Franky R.

Mijn punt is dat de populairste dranken niet zijn gepromoot door de F1, dus hoe zwaar weegt dat? Labatt werd ook sponsor van Williams, maar heb jij er ook maar een druppel van gedronken?


Dat toch wel een goed punt. En nee, ik drink alleen in het weekeinde... :P

Jehoentelaar

Citaat van: Tuesday op 19 november 2014 - 18:45:39
Citaat van: Sabai op 19 november 2014 - 18:41:19
Citaat van: Franky R. op 19 november 2014 - 16:37:52
Citaat van: Sabai op 17 november 2014 - 21:30:44
En dat is imo 1 van de grootste aanzetter wat tot overmatig alcoholgebruik /alcoholisme kan leiden. Doordat het zo makkelijk weg drinkt. Maar ik begin af te dwalen.


Maar Breezers is nooit door de F1 gepromoot en dat is nou het punt van Perton. ;)

Volgens mij lees je niet goed   ;)
k denk dat ie een breezertje teveel op heeft ;) of drinkt ie dat niet?

Als Perton breezers gaat drinken ga ik verhuizen.

Perton

Da's meer dan tien jaar geleden, dus je hoeft je nergens zorgen over te maken.