Abu Dhabi - Man van de Race

Gestart door Jozef, 23 november 2014 - 18:51:01

« vorige - volgende »

Wie was de man van de race in Abu Dhabi?

Lewis Hamilton
3 (27.3%)
Felipe Massa
3 (27.3%)
Valtteri Bottas
0 (0%)
Daniel Ricciardo
3 (27.3%)
Jenson Button
0 (0%)
Nico Hülkenberg
0 (0%)
Sergio Pérez
0 (0%)
Sebastian Vettel
0 (0%)
Fernando Alonso
0 (0%)
Nico Rosberg
0 (0%)
Iemand anders, nl...
0 (0%)
Will Stevens
2 (18.2%)

Totaal aantal stemmen: 11

Poll gesloten: 02 december 2014 - 18:51:01

Jozef

De laatste van het jaar, u kent het systeem!

Jozef

#1
In normale omstandigheden was deze 100% voor Ricciardo.

Met het verhaal van de titelstrijd en de koelbloedigheid van Hamilton, zou ik ook op hem kunnen stemmen. Maar ik blijf bij Daniel. Van 20 naar 4, en weer maar eens zijn teamgenoot met de vier titels te kakken gezet.

Edit: ook Massa trouwens erg goed gereden. Bottas wordt samen met Ricciardo als seizoensrevelatie gezien en scoorde ook aanzienlijk meer punten dan Massa, maar toch heb ik het idee dat Massa in de tweede seizoenshelft gewoon beter was dan de Fin. Massa kende misschien iets meer pech gedurende het seizoen, wat hun puntenverschil vertekent.

Perton

Massa, gewoon omdat ik het hem wel gun. Ook lekker verschil met Bottas (al was dat misschien niet zo heel gek na diens matige start)

En een eervolle vermelding voor Vergne dat ie mooi de gevechten aanging met Red Bull nu hij de laan is uitgestuurd. Plus een eervolle vermelding voor Stevens dat ie gewoon fuck you tegen Alonso zegt in een direct gevecht. Kan Alonso wel weer met een handje zwaaien, maar zo kennen we hem nog van vroeger, dus dat was ook geen verrassing.

Kootje

Ricciardo

Die reed de meest indrukwekkende inhaalrace van iedereen die 'n inhaalrace moest rijden. Eervolle vermelding voor de kersverse WK die gewoon cool bleef en deed wat hij moest doen.

Jehoentelaar

Leuk moment van Stevens, knap gereden van Hamilton naar de zege en Rosberg die met de onderdelen onder z'n arm de boel naar de finish perste. Heb niet echt een voorkeur.

Pancake Shield

Stevens zeg ik. Ja, natuurlijk zijn de prestaties van Hamilton, Massa en Ricciardo goed. Maar Stevens zet toch ff met een Caterham (die twee races niet gereden heeft) in zijn debuutrace bijna Alonso te kakken. Mooi werk (ondanks dat ik Alonso-fan ben). Stevens is wat mij betreft mij zeer positief opgevallen.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Tuesday

ricciardo, maar het was de race van Hamilton. Heb zonder nadenken op hem gestemd, maar Ricciardo had dus ook gekund..

0634

Ha, ik had precies hetzelfde. Stemde eigenlijk blind op Hamilton, maar toen ik de tekst van Jozef las over Ricciardo dacht ik, tja, eigenlijk heeft hij daar wel gelijk in.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 23 november 2014 - 20:29:35
Ha, ik had precies hetzelfde. Stemde eigenlijk blind op Hamilton, maar toen ik de tekst van Jozef las over Ricciardo dacht ik, tja, eigenlijk heeft hij daar wel gelijk in.
dan bewaren we die voor de man van het jaar  :) al zou dat ook weer Hamilton kunnen zijn.

0634

Nou dat is voor mij Ricciardo inderdaad. Heeft hij uberhaupt een fout gemaakt ergens?

Perton


NielsD

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 23 november 2014 - 20:35:36
Nou dat is voor mij Ricciardo inderdaad. Heeft hij uberhaupt een fout gemaakt ergens?
japan in de vrije training.. k weet niet meer welke. Hij zou zo maar eens de nieuwe maatstaf kunnen zijn. Hij heeft de snelheid van Vettel en Hamilton en de racementaliteit van Alonso. Zeer overtuigend. Ik ben wel benieuwd hoe zich dat verder ontwikkeld. Ik denk wel dat de lat steeds een stukje omhoog gaat en dat Hamilton, Vettel en Alonso zometeen ook weer oud nieuws zijn. Verstappen, Ocon en wat er nog meer allemaal boven komt drijven maken over 5 jaar denk ik wel de dienst uit.

Sabai

Er is idd duidelijk een overgang bezig naar één volgende generatie. Wat een positieve ontwikkeling is imo.