USA: cijfer vd race

Gestart door 0634, 02 november 2014 - 22:45:43

« vorige - volgende »

Vonden we ervan?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
10 (58.8%)
7
5 (29.4%)
6
2 (11.8%)
5
0 (0%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 17

Kootje

7

Eerste helft vd race was dodelijk saai, pas vanaf rondje 23 begon het enigszins leuk te worden. Daarna, naarmate het einde dichterbij kwam werd de race steeds leuker, maar toch .... niet leuk genoeg om op het puntje vd stoel te zitten.

NielsD

Acht. Prima wedstrijd, veel vette gevechten. Al had ik wel gehoopt dat Rosberg beter aan kon haken bij Hamilton, het gevecht kende eigenlijk 1 hoogtepunt en dat was in rondje 24.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Matthijs

Citaat van: Perton op 02 november 2014 - 22:47:20
Vraag me af of het gebrek aan kansloze achterblijvers bij heeft gedragen aan de plezierige gevechten, of dat ik nu spoken begin te zien.
Ik denk ook niet dat teams als Caterham en Marussia bijdragen aan spannende races, maar ze dragen wel bij aan een kampioenschap. Ten eerste heeft Sauber nu last van de punten van Marussia. Maar wat nog veel belangrijker is: dankzij Caterham en Marussia hebben een Nederlander, een Belg, een Zweed en twee Indiƫrs kunnen racen, landen die normaal gesproken geen coureurs hebben. Ook Ricciardo heeft kunnen debuteren bij HRT (al was hij anders ook wel bij STR terecht gekomen).

Jehoentelaar

Hoge cijfers, reden om de boel terug te kijken vandaag.

Wallie

Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

Hamilton#44

In principe geen spanning voor de winst en dan geef ik nooit hoger dan een 7. De gevechten waren voor een groot deel kunstmatig vanwege andere bandenstrategieƫn maar over het algemeen wel voldoende: 6.

Franky R.

Leuke eindfase en de 'juiste winnaar'  :P  Een zeven.

0634

Citaat van: Jehoentelaar op 03 november 2014 - 11:28:56
Hoge cijfers, reden om de boel terug te kijken vandaag.

Alleen de eerste 20 of zo ronden waren minder. Daarna: prima!

FolkertE

Citaat van: Jehoentelaar op 03 november 2014 - 11:28:56
Hoge cijfers, reden om de boel terug te kijken vandaag.
ik heb precies het zelfde gedaan. Moet nu alleen nog de laatste 20 ronde afkijken.
Eerste 10-20 ronden waren saai, maar ineens brak het open met Button en Alonso.

Arthur

Met alle beste wil van de wereld kom ik niet verder dan een 6. Typisch weer hoe een ieder een race blijkbaar beleeft gezien de cijfers. Echt, ik vond het dodelijk saai en heb me geen moment geamuseerd...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel