Round 17: Austin, USA

Gestart door Franky R., 27 oktober 2014 - 14:18:55

« vorige - volgende »

Perton

Citaat van: Wings op 02 november 2014 - 22:25:26
Dat de één sneller is dan de ander maakt de race van die ander nog niet waardeloos.
Wel als het de zoveelste race op rij is waarin hij een mogelijke overwinning verspeelt door fouten of het niet kunnen wegrijden bij zijn teamgenoot. En ja, dan kan die teamgenoot beter zijn, je kan niet met droge ogen beweren dat Rosberg zijn status van titelkandidaat waarmaakt. Dan kan je wel heel mierenneukerig doen dat ie nog tot de laatste race een kans is, maar goed, dat moet je dan helemaal zelf weten.

Wings

Citaat van: Perton op 02 november 2014 - 22:30:52
Citaat van: Wings op 02 november 2014 - 22:26:36
Citaat van: Perton op 02 november 2014 - 22:23:40
Om het dan nog maar eens te herhalen. Ik vind hem geen waardeloze coureur. Ik vind hem een waardeloze titelkandidaat. Dat zijn twee verschillende dingen.

Zoals het er nu uitziet doet hij mee voor het kampioenschap tot aan (en in) de laatste race. Nou, waardeloos hoor! Ik heb ze slechter gezien.
Tsja als je 3-0 achter staat doe je tot de blessuretijd ook nog mee om de overwinning, want dan kan je ook nog een hattrick scoren. Betekent nog steeds niet dat je echt indruk maakt. Jij denkt oprecht dat Rosberg de titel nog op eigen kracht binnen kan slepen?

Nee. Maar er bestaat ook nog zoiets als 'de één is gewoon beter dan de ander'. Waardeloos vind ik het pas als Rosberg ver onder zijn kunnen presteert. En als ik het bovenstaande lees verwacht je, net als mij, niet dat Rosberg het kampioenschap wint.

0634

Hij laat het niet liggen in de zin van dat hij faalt of blundert, hij kan gewoon niet harder. En Lewis wel.

Sabai

Prima gevechten hier en daar!

Perton

#154
Citaat van: Jeroen op 02 november 2014 - 22:33:38
Hij laat het niet liggen in de zin van dat hij faalt of blundert, hij kan gewoon niet harder. En Lewis wel.
Eerste boch Rusland, Italië (al heb ik die niet gezien) een paar keer van de baan vliegen. Dat vind ik persoonlijk falen. En dat is dan inderdaad het resultaat omdat hij simpelweg niet harder kan, maar dan is hij dus simpelweg geen goede titelkandidaat. Ik snap niet waarom ik hem daarom zou moeten loven.

-edit- niet falen in de "O wat een retard is het", maar het zijn wel fouten.

Perton

CitaatWaardeloos vind ik het pas als Rosberg ver onder zijn kunnen presteert. En als ik het bovenstaande lees verwacht je, net als mij, niet dat Rosberg het kampioenschap wint.
Slechts twee overwinningen pakken uit negen pole-positions vind ik onder iemands kunnen presteren. In de eerste bocht van de baan schieten, omdat je je o zo nodig wilt bewijzen, vind ik onder iemands kunnen presteren.

Wings

Citaat van: Perton op 02 november 2014 - 22:33:05
Citaat van: Wings op 02 november 2014 - 22:25:26
Dat de één sneller is dan de ander maakt de race van die ander nog niet waardeloos.
Wel als het de zoveelste race op rij is waarin hij een mogelijke overwinning verspeelt door fouten of het niet kunnen wegrijden bij zijn teamgenoot. En ja, dan kan die teamgenoot beter zijn, je kan niet met droge ogen beweren dat Rosberg zijn status van titelkandidaat waarmaakt. Dan kan je wel heel mierenneukerig doen dat ie nog tot de laatste race een kans is, maar goed, dat moet je dan helemaal zelf weten.

Ik reageer ook op je uitspraak dat Rosberg waardeloos bezig is. Je haalt dingen erbij waar ik -in eerste instantie- niet op reageer.  Geef liever toe dat je reactie misschien wat overtrokken was.

Sabai

Citaat van: Jeroen op 02 november 2014 - 22:33:38
Hij laat het niet liggen in de zin van dat hij faalt of blundert, hij kan gewoon niet harder. En Lewis wel.

Maar hij profiteert ook niet van de kansen die hij krijgt. Want dan gaat hij weer overcompenseren door flatspots te rijden ofzo. Dat vind ik wel falen,.

Wings

Citaat van: Perton op 02 november 2014 - 22:35:59
CitaatWaardeloos vind ik het pas als Rosberg ver onder zijn kunnen presteert. En als ik het bovenstaande lees verwacht je, net als mij, niet dat Rosberg het kampioenschap wint.
Slechts twee overwinningen pakken uit negen pole-positions vind ik onder iemands kunnen presteren. In de eerste bocht van de baan schieten, omdat je je o zo nodig wilt bewijzen, vind ik onder iemands kunnen presteren.

Hamilton heeft een betere pace waar Rosberg misschien sneller over een ronde kan.

0634

Citaat van: Perton op 02 november 2014 - 22:35:04
Citaat van: Jeroen op 02 november 2014 - 22:33:38
Hij laat het niet liggen in de zin van dat hij faalt of blundert, hij kan gewoon niet harder. En Lewis wel.
Eerste boch Rusland, Italië (al heb ik die niet gezien) een paar keer van de baan vliegen. Dat vind ik persoonlijk falen. En dat is dan inderdaad het resultaat omdat hij simpelweg niet harder kan, maar dan is hij dus simpelweg geen goede titelkandidaat. Ik snap niet waarom ik hem daarom zou moeten loven.

-edit- niet falen in de "O wat een retard is het", maar het zijn wel fouten.

Dat hoeft ook niet, alleen vind ik de term waardeloos wat overdreven. Maar dat ben ik dan.

Perton

Citaat van: Wings op 02 november 2014 - 22:36:23
Citaat van: Perton op 02 november 2014 - 22:33:05
Citaat van: Wings op 02 november 2014 - 22:25:26
Dat de één sneller is dan de ander maakt de race van die ander nog niet waardeloos.
Wel als het de zoveelste race op rij is waarin hij een mogelijke overwinning verspeelt door fouten of het niet kunnen wegrijden bij zijn teamgenoot. En ja, dan kan die teamgenoot beter zijn, je kan niet met droge ogen beweren dat Rosberg zijn status van titelkandidaat waarmaakt. Dan kan je wel heel mierenneukerig doen dat ie nog tot de laatste race een kans is, maar goed, dat moet je dan helemaal zelf weten.

Ik reageer ook op je uitspraak dat Rosberg waardeloos bezig is. Je haalt dingen erbij waar ik -in eerste instantie- niet op reageer.  Geef liever toe dat je reactie misschien wat overtrokken was.
Maar hij IS ook waardeloos bezig als titelkandidaat met zijn fouten en het niet verzilveren van zijn pole-positions. Ik haal helemaal geen dingen erbij, ik verduidelijk alleen wat ik met mijn eerdere uitspraak bedoelde. Maar goed, ik mag blijkbaar geen uitleg geven van wat ik bedoelde van meneer Wings, da's goed.

Perton

Citaat van: Jeroen op 02 november 2014 - 22:37:43
Citaat van: Perton op 02 november 2014 - 22:35:04
Citaat van: Jeroen op 02 november 2014 - 22:33:38
Hij laat het niet liggen in de zin van dat hij faalt of blundert, hij kan gewoon niet harder. En Lewis wel.
Eerste boch Rusland, Italië (al heb ik die niet gezien) een paar keer van de baan vliegen. Dat vind ik persoonlijk falen. En dat is dan inderdaad het resultaat omdat hij simpelweg niet harder kan, maar dan is hij dus simpelweg geen goede titelkandidaat. Ik snap niet waarom ik hem daarom zou moeten loven.

-edit- niet falen in de "O wat een retard is het", maar het zijn wel fouten.

Dat hoeft ook niet, alleen vind ik de term waardeloos wat overdreven. Maar dat ben ik dan.
Dat mag, uiteraard ;)

Wings

#162
Citaat van: Sabai op 02 november 2014 - 22:36:28
Citaat van: Jeroen op 02 november 2014 - 22:33:38
Hij laat het niet liggen in de zin van dat hij faalt of blundert, hij kan gewoon niet harder. En Lewis wel.

Maar hij profiteert ook niet van de kansen die hij krijgt. Want dan gaat hij weer overcompenseren door flatspots te rijden ofzo. Dat vind ik wel falen,.

Zeker. Daaraan zie je gewoon dat Hamilton harder kan. Rosberg zit er gewoon voor 101% in. Dan ga je soms net iets over het randje. Maar met beperkte schade hoor. Verder vind ik deze uitslag een prima weergave van het onderling verschil. Geldt ook voor de stand in het kampioenschap.

Sabai

Citaat van: Wings op 02 november 2014 - 22:40:34
Citaat van: Sabai op 02 november 2014 - 22:36:28
Citaat van: Jeroen op 02 november 2014 - 22:33:38
Hij laat het niet liggen in de zin van dat hij faalt of blundert, hij kan gewoon niet harder. En Lewis wel.

Maar hij profiteert ook niet van de kansen die hij krijgt. Want dan gaat hij weer overcompenseren door flatspots te rijden ofzo. Dat vind ik wel falen,.

Zeker. Daaraan zie je gewoon dat Hamilton harder kan. Rosberg zit er gewoon voor 101% in. Dan ga je soms net iets over het randje. Maar met hele beperkte schade hoor. Verder vind ik deze uitslag een prima weergave van het onderling verschil. Geldt ook voor de stand in het kampioenschap.

Zeker. Hij doet niet veel onder voor Hamilton.Een gevalletje net niet.

0634

Citaat van: Perton op 02 november 2014 - 22:38:29
Citaat van: Jeroen op 02 november 2014 - 22:37:43
Citaat van: Perton op 02 november 2014 - 22:35:04
Citaat van: Jeroen op 02 november 2014 - 22:33:38
Hij laat het niet liggen in de zin van dat hij faalt of blundert, hij kan gewoon niet harder. En Lewis wel.
Eerste boch Rusland, Italië (al heb ik die niet gezien) een paar keer van de baan vliegen. Dat vind ik persoonlijk falen. En dat is dan inderdaad het resultaat omdat hij simpelweg niet harder kan, maar dan is hij dus simpelweg geen goede titelkandidaat. Ik snap niet waarom ik hem daarom zou moeten loven.

-edit- niet falen in de "O wat een retard is het", maar het zijn wel fouten.

Dat hoeft ook niet, alleen vind ik de term waardeloos wat overdreven. Maar dat ben ik dan.
Dat mag, uiteraard ;)

Wat ben je ook een lieve jongen. Zeker voor een Zuid Amerikaan. ;)