Manor-Marussia topic

Gestart door Breaktest, 07 oktober 2014 - 21:46:49

« vorige - volgende »

FolkertE

Ik geloof aan gepaste 2014 motoren. Maar ik zie Manor wel voor Mclaren eindigen.  ;D

Pancake Shield

Als Manor McLaren verslaat, gaat bij Manor de champagne open. En bij McLaren zullen ze heel heel hard gaan nadenken.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Maikel0230

Citaat van: Pancake Shield op 25 maart 2015 - 15:59:18
Als Manor McLaren verslaat, gaat bij Manor de champagne open. En bij McLaren zullen ze heel heel hard gaan nadenken.

En bij Honda dan? Verslagen worden door een oude Ferrari motor van vorig jaar staat nu ook niet bepaald mooi op de reclamefolders natuurlijk... ;)

Maar goed, laten we niet op de feiten vooruitlopen en afwachten wat er dit weekend gebeurt.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Ik denk overigens niet dat er voor Manor met de hand over het hart wordt gestreken als ze de 107% niet halen. Onder normale omstandigheden uiteraard. Als ze die niet halen door technisch malheur ofzo uiteraard wel.

0634

Citaat van: FolkertE op 25 maart 2015 - 12:08:10
Citaat van: Jeroen op 24 maart 2015 - 20:26:02
Er is overigens nog wel een hindernis die men de 107% regel noemt.
Ja dat is wel waar, maar wanneer is de laatste keer dat die is gebruikt? Volgens mij is die bijna altijd half half uitgevoerd.

Het is vrij eenvoudig: toont Manor in de VT's aan ronden binnen de 107% te kunnen rijden en lukt het tijdens Q even niet mogen ze nog wel meedoen, maar lukt het ze helemaal nooit om daar binnen te blijven, kan je het wel vergeten.

Matthijs

No way dat Manor McLaren gaat bijhouden, no way. De Honda presteert nu 'al' op het niveau van de ferrari en Renault van vorig jaar. Dit heeft F1Fanatic laten zien. Wellicht dat de gepimpte 2014-motor van Manor beter is dan de Honda, maar het chassis zal niet in de buurt komen van die van McLaren.

0634

Maar komt McLaren in de buurt van de finish?

FolkertE

Dat ligt maar net aan welke "finish" je bedoelt.

0634

Volgens mij is er iedere race maar eentje. Die aan het einde van de slotronde zeg maar.

janke

McLaren / Honda, heb je daar op termijn twijfels over?? Geduld zou ik zeggen. Hoe ging Mercedes op zijn bek in the beginning met superstar M Schumacher.
Some things are too important to be left in the past.

Perton

De twijfels gaan dan ook niet over op termijn, maar om Maleisiƫ.

Matthijs

Mijn voorspelling: de Manors komen niet door de 107%. Als ze dat wel komen, dan zullen ze niet finishen. Dat is overigens geen schande, want deze race wordt hun shakedown. McLaren zal met 1 auto aan de finish komen, verwacht ik.

janke

Citaat van: Perton op 25 maart 2015 - 23:18:46
De twijfels gaan dan ook niet over op termijn, maar om Maleisiƫ.

Hun performance zal met de race beter worden, denk ik. Ik voorzie voor dit weekend wel punten voor McLaren.
Some things are too important to be left in the past.

Perton

Ik ook wel, als er maar tien finishen.

0634

Punten voor McLaren? Zie het niet gebeuren. Ze zijn niet snel genoeg en dikke kans dat ze ook nog de eerste uitvallers zijn. De kans is heel gering in mijn ogen.