Manor-Marussia topic

Gestart door Breaktest, 07 oktober 2014 - 21:46:49

« vorige - volgende »

Perton


0634

Dat is mijn alias inderdaad. Niet verder vertellen svp.

Sphinx

Citaat van: Jeroen op 07 februari 2015 - 17:09:26
Dat is mijn alias inderdaad. Niet verder vertellen svp.

Dacht al dat ik je ergens gespot had  :P

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!


Sabai

 
CitaatDe kans dat het noodlijdende Marussia terugkeert in de Formule 1 is weer iets groter geworden. De renstal heeft een regeling getroffen met de schuldeisers.
Marussia moet met een speciaal plan de financiën weer op orde zien te krijgen. 

Marussia staat sinds eind oktober onder curatele. Het Russiche team verscheen aan het eind van vorig seizoen niet aan de start van de Grands Prix in de Verenigde Staten, Brazilië en Abu Dhabi.

Als Marussia van het benodigde geld verzekerd is, zal het team vermoedelijk onder de naam Manor met twee wagens aan de start verschijnen in het wereldkampioenschap 2015.

Jules Bianchi en Max Chilton waren afgelopen seizoen de coureurs van Marussia.

Door: NU.nl

Nou zal het dan toch nog goedkomen.

Kootje

Volgens mij is dit best al oud nieuws, nog van voordat er geen toestemming gegeven werd om met 'n 2014 auto aan de start te verschijnen.  Het laatste nieuws dat ik iig omtrend Marussia gelezen heb, is dat de FIA de inschrijving, die normaliter 'n X-aantal weken vóór Australië sluit, dit jaar open laat staan zodat zij later in het seizoen alsnog hun herintrede kunnen maken.


Over die niet verleende toestemming heb ik echter nog wel 'n vraagje. Die toestemming moest unaniem verleent worden en Force India heeft nee gezegd. Nu ziet het er volgens de geruchten steeds meer naar uit dat ook zij het seizoen met 'n 2014 willen/moeten gaan starten. Ik neem aan dat zij dan ook toestemming moeten hebben. Weet iemand of deze al verleend is?

Perton

Lijkt me wel. Dat ze het nodig hebben bedoel ik, qua verlenen heb ik geen idee.

Tuesday

volgens mij is het gewoon de bedoeling dat FI volgende week met de nieuwe auto gaat testen. De kans dat ze in Melbourne met een 2014 auto willen gaan rijden lijkt me vrij klein (nihil).

Kootje

Dat is wel wat ze bij FI roepen ja, maar ik lees steeds vaker dat ze met de 2014 het seizoen aan willen/moeten vangen. Vandaar.

gloudiesaurus

Het Twitter-account van Marussia is ook al overgezet naar Manor  :) https://twitter.com/ManorF1Team
En de website ook: http://manorf1team.com/

Ben benieuwd wanneer er meer nieuws komt. Kunnen ze een regeling treffen met Ferrari?
En zijn ze nog in staat een 2015-auto te bouwen of mogen ze alsnog met die 2014-bolide van start in Australië?

Dat laatste acht ik al bijna uitgesloten. Dat wordt te kort dag.

Overigens wordt Jordan King sterk met het team in verband gebracht.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Tuesday

Citaat van: gloudiesaurus op 21 februari 2015 - 13:34:33
Het Twitter-account van Marussia is ook al overgezet naar Manor  :) https://twitter.com/ManorF1Team
En de website ook: http://manorf1team.com/

Ben benieuwd wanneer er meer nieuws komt. Kunnen ze een regeling treffen met Ferrari?
En zijn ze nog in staat een 2015-auto te bouwen of mogen ze alsnog met die 2014-bolide van start in Australië?

Dat laatste acht ik al bijna uitgesloten. Dat wordt te kort dag.

Overigens wordt Jordan King sterk met het team in verband gebracht.
dat laatste lijkt mij zeker nog niet uitgesloten. Ik denk wel dat de overige teams bereid zijn een handje te helpen. Het lijkt toch wel duidelijk dat het Manor echt menens is, ik geloof niet dat die nog tegen gehouden gaan worden.

gloudiesaurus

Ik ben benieuwd  :)
De seizoensstart is over 3 weken. Het zal wel erg kort dag worden dan.
Maar oké, het is nog niet onmogelijk.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Je mag de eerste twee (of drie?) races missen toch?

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 21 februari 2015 - 13:58:24
Je mag de eerste twee (of drie?) races missen toch?
normaal wel, maar volgens mij heb ik pas ergens gelezen dat je in 5 jaar maar 3 races mag missen. En daar zitten ze wel al aan. Maar ik weet niet zeker of dat ook echt zo is.

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 21 februari 2015 - 13:58:24
Je mag de eerste twee (of drie?) races missen toch?

De eerste 3. Dus dat betekent dat 19 april in Bahrein de echte deadline is voor Manor (zoals het team nu heet  ;))

Ik heb als bron Adam Cooper, doorgaans betrouwbaar.
De laatste race van Marussia was overigens die van Sochi in 2014.
Ze mistten Amerika, Brazilië, en Abu Dhabi dus al...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is