Round 15: Japanese Grand Prix, Suzuka Circuit, Suzuka

Gestart door Maikel0230, 29 september 2014 - 23:51:47

« vorige - volgende »

Sabai

Citaat van: Perton op 05 oktober 2014 - 10:07:15
David Sanchez Olmos ‏@DSORacing  13 sec.13 seconden geleden
SUT confirma que BIA chocó contra la grua.

Bianchi dus inderdaad tegen die truck geknald, bevestigd door Sutil.

Welke  truck ? Die Sutil  zijn auto weghaalde?

Pancake Shield

"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Perton

Citaat van: Kootje op 05 oktober 2014 - 10:08:49
Citaat van: Perton op 05 oktober 2014 - 10:04:30
Ha, Vettel nog gewoon derde, dus ophouden met zeuren iedereen ;D Mazzeltje voor hem dit.

Hoe is dat gebeurd dan? Komt dat door dat 2 ronde eerder verhaal?
Ja.

Tevens:

Gary Hartstein ‏@former_f1doc  16 sec.16 seconden geleden
If there's no champagne its very bad. That was my code to the tower that it was shitful on-scene. No champagne on the podium

Perton

Citaat van: Sabai op 05 oktober 2014 - 10:09:15
Citaat van: Perton op 05 oktober 2014 - 10:07:15
David Sanchez Olmos ‏@DSORacing  13 sec.13 seconden geleden
SUT confirma que BIA chocó contra la grua.

Bianchi dus inderdaad tegen die truck geknald, bevestigd door Sutil.

Welke  truck ? Die Sutil  zijn auto weghaalde?
Jep.

Sabai

Citaat van: Perton op 05 oktober 2014 - 10:10:13
Citaat van: Sabai op 05 oktober 2014 - 10:09:15
Citaat van: Perton op 05 oktober 2014 - 10:07:15
David Sanchez Olmos ‏@DSORacing  13 sec.13 seconden geleden
SUT confirma que BIA chocó contra la grua.

Bianchi dus inderdaad tegen die truck geknald, bevestigd door Sutil.

Welke  truck ? Die Sutil  zijn auto weghaalde?
Jep.

Dat is niet zo mooi hopelijk  gaat het goed met hem.

Kootje

Citaat van: Perton op 05 oktober 2014 - 10:08:22
Citaat van: Sabai op 05 oktober 2014 - 10:07:45
En wat is er gebeurt  met Bianchi?

Die gaat nu gewond met de helikopter naar het ziekenhuis, maar gelukkig is 'een race die net interessant begon te worden' belangrijker dan dat, blijkbaar.

Dat niet, maar kom op ... ook dat hoort bij racen, er zijn in het verleden (tot zover wij nu weten) wel ergere ongevallen geweest en toen werd er ook gewoon door gereden en gekeken. Ik zou dan ook niet weten waarom dat nu ineens anders zou moeten zijn, hoe erg Bianchi er ook aan toe is.

Perton

Zelf mag er van mij ook wel door worden gereden, maar we leven nu eenmaal in een tijd van social media waarin sponsoren zo hun handen van je aftrekken als je negatief in het nieuws komt. En bij het grote publiek is doorgaan iets negatiefs. Dat is een beetje wat ik ermee bedoelde.

Sini Salminen ‏@SiniF1  3 min.3 minuten geleden
Mika Salo from FIA says that Bianchi is seriously injured...

SanderD

Ik ben bang dat dit wel eens heel erg slecht zou kunnen gaan aflopen...

Perton

Helikopter kon niet vertrekken vanwege slechte weer, dus Bianchi is in de ambulance naar het ziekenhuis. Bewusteloos, schijnt volgens de journalisten aldaar door de FIA te zijn bevestigd.

Kootje

Oh ... ik was altijd onder de impressie dat er niet geracet mocht worden wanneer de helikopters niet konden vliegen. ::)

Perton

Ik krijg via whatsapp een foto binnen die vanuit een andere hoek dan de tv-camera is genomen. Die auto van Bianchi ligt daarbij behoorlijk uit elkaar...

Perton

Citaat van: Kootje op 05 oktober 2014 - 10:20:16
Oh ... ik was altijd onder de impressie dat er niet geracet mocht worden wanneer de helikopters niet konden vliegen. ::)
Kan best zijn dat net in de laatste vijf minuten de condities erger waren geworden voor de helikopter, want in eerste instantie wilden ze hem wel daarin meehebben volgens mij.

FolkertE

Citaat van: Kootje op 05 oktober 2014 - 10:13:37
Citaat van: Perton op 05 oktober 2014 - 10:08:22
Citaat van: Sabai op 05 oktober 2014 - 10:07:45
En wat is er gebeurt  met Bianchi?

Die gaat nu gewond met de helikopter naar het ziekenhuis, maar gelukkig is 'een race die net interessant begon te worden' belangrijker dan dat, blijkbaar.

Dat niet, maar kom op ... ook dat hoort bij racen, er zijn in het verleden (tot zover wij nu weten) wel ergere ongevallen geweest en toen werd er ook gewoon door gereden en gekeken. Ik zou dan ook niet weten waarom dat nu ineens anders zou moeten zijn, hoe erg Bianchi er ook aan toe is.
Inderdaad. Door niet te rijden word de situatie van Bianchi niet inees beter. Natuurlijk is het erg, maar als hij en de auto weg zijn, kan de rest wel door rijden.

Maar misschien heerst er de angst dat er door het weer meer van zulke ongelukken gebeuren.

Pancake Shield

"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Kootje

Citaat van: Perton op 05 oktober 2014 - 10:21:17
Citaat van: Kootje op 05 oktober 2014 - 10:20:16
Oh ... ik was altijd onder de impressie dat er niet geracet mocht worden wanneer de helikopters niet konden vliegen. ::)
Kan best zijn dat net in de laatste vijf minuten de condities erger waren geworden voor de helikopter, want in eerste instantie wilden ze hem wel daarin meehebben volgens mij.

Dat zou idd kunnen. In dat geval zou er dus sowieso 'n code rood gekomen zijn. Maakt het ineens 'n stuk wranger nog. :-X


Citaat van: Perton op 05 oktober 2014 - 10:20:40
Ik krijg via whatsapp een foto binnen die vanuit een andere hoek dan de tv-camera is genomen. Die auto van Bianchi ligt daarbij behoorlijk uit elkaar...

Zonder sensatiebelust te willen zijn ..... delen? ???