Singapore: cijfer voor de race

Gestart door 0634, 21 september 2014 - 16:07:29

« vorige - volgende »

Vonden we ervan?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
0 (0%)
7
1 (5.6%)
6
2 (11.1%)
5
5 (27.8%)
4
0 (0%)
3
10 (55.6%)

Totaal aantal stemmen: 18


Enzo


Fietser

Ik zag een prima race met veel gevechten. De spanning zat 'm zeker ook in de vragen 'wie gaat er nog een keertje banden wisselen' en/of 'wiens rubber haalt het (niet) tot het eind'? Dat Hamilton/Mercedes ongenaakbaar was, wat velen saai vinden, stoort mij geheel niet. Vergne en Perez maakten er zelfs een feest van. Was deze race bij daglicht verreden dan had ik een 8 gegeven, nu slechts een 7.
 

0634

Want? Wordt de race daar beter van dan?Volgens mij niet en dat is dus wat ik tegen heb op nachtraces, want het slaat nergens op. Er is nog nooit een race beter geworden van zonlicht of kunstlicht.

Perton

Moet de race er beter van worden dan? Als een nachtrace nou locals met hun gezinnen naar de race trekt, dan vind ik het prima dat het een avondrace is. Voor het race-verloop zal het vrij weinig uitmaken, dat klopt, maar dat is voor mij niet het enige argument of iets wel of niet moet gebeuren. Ik zeg dit overigens in het algemeen, ik heb helemaal geen idee in hoeverre het invloed heeft op de bezoekersaantallen, en ik weet ook wel dat in dit specifieke geval de nachtrace gewoon een commerciële Bernie-reden heeft. Ik snap je argument alleen niet zo goed. Of ik snap em wel, ik vind em alleen vrij irrelevant.

Wings

Citaat van: Franky R. op 21 september 2014 - 17:12:37
Zelfs nu Hamilton won vond ik er niets aan. Teveel schijngevechten die uiteindelijk afliepen op een anti-climax.


Neem het potentieel tussen Alonso, Ricciardo en Vettel op het eind. Of Bottas, Button en Raikkonen vanaf r48. En Rosberg die het voordat wordt gestart, door technisch falen, laat afweten.


Het leek spannend, maar er gebeurde niets! En dan geef ik toe dat ik Monza in mijn achterhoofd heb zitten.


Snel vergeten dit.

Agree. Vooruit, een 3. Maar meer dan dat wordt het niet. Heb me geen moment geamuseerd, geen spanning om de overwinning, zelfs geen om het podium en volgens mij geen om een top 5 klassering.

0634

Citaat van: Perton op 21 september 2014 - 21:26:00
Moet de race er beter van worden dan? Als een nachtrace nou locals met hun gezinnen naar de race trekt, dan vind ik het prima dat het een avondrace is. Voor het race-verloop zal het vrij weinig uitmaken, dat klopt, maar dat is voor mij niet het enige argument of iets wel of niet moet gebeuren. Ik zeg dit overigens in het algemeen, ik heb helemaal geen idee in hoeverre het invloed heeft op de bezoekersaantallen, en ik weet ook wel dat in dit specifieke geval de nachtrace gewoon een commerciële Bernie-reden heeft. Ik snap je argument alleen niet zo goed. Of ik snap em wel, ik vind em alleen vrij irrelevant.

Dat is prima. Maar het is mijn mening. Ik vind het flauwekul. Als we zonnodig alle gebieden van de wereld af moeten reizen - wat ik op zich trouwens prima vind - dan gewoon overdag. Gaan wij Europeanen gewoon wat vroeger op. Dat vind ik namelijk altijd heerlijk, midden in de nacht een GP.

En als de reden is 'in Europa zitten de meeste fans', tja, dan moet je de races niet uit Europa weghalen, want dan ga je dus van je fans weg.

En hé, ieder mag daar anders over denken, er zullen vast mensen zijn die de Singaporese skyline bij nacht prachtig vinden, maar ik persoonlijk vind dat niks. Althans, niet als ik gewoon een autorace wil kijken. Maar nogmaals, dat is puur mijn mening.

robbert

Citaat van: Jeroen op 21 september 2014 - 16:56:43
Citaat van: rafael25 op 21 september 2014 - 16:38:29
Spannend met SC, Hamilton deed zoals vorige jaar Vettel deed,(25sec) Spannend met 3 plek... dus!

Spannend? Wat was er spannend dan? Vanaf bocht 1 wisten we toch wie er ging winnen of niet dan?

Serieus hoor, prima dat je een fan bent van Lewis, maar heb jij echt een leuke race gezien?

dat is toch niet erg of iemand nu die race leuk vond of niet. Ik snap niet wat er daar een probleem om kan zijn

0634

Citaat van: robbert op 21 september 2014 - 22:16:25
Citaat van: Jeroen op 21 september 2014 - 16:56:43
Citaat van: rafael25 op 21 september 2014 - 16:38:29
Spannend met SC, Hamilton deed zoals vorige jaar Vettel deed,(25sec) Spannend met 3 plek... dus!

Spannend? Wat was er spannend dan? Vanaf bocht 1 wisten we toch wie er ging winnen of niet dan?

Serieus hoor, prima dat je een fan bent van Lewis, maar heb jij echt een leuke race gezien?

dat is toch niet erg of iemand nu die race leuk vond of niet. Ik snap niet wat er daar een probleem om kan zijn

Ik vind er niks ergs aan, ik vraag alleen wat omdat ik me ergens over verbaas. Dat lijkt mij evenmin erg.

robbert

Citaat van: Jeroen op 21 september 2014 - 22:17:42
Citaat van: robbert op 21 september 2014 - 22:16:25
Citaat van: Jeroen op 21 september 2014 - 16:56:43
Citaat van: rafael25 op 21 september 2014 - 16:38:29
Spannend met SC, Hamilton deed zoals vorige jaar Vettel deed,(25sec) Spannend met 3 plek... dus!

Spannend? Wat was er spannend dan? Vanaf bocht 1 wisten we toch wie er ging winnen of niet dan?

Serieus hoor, prima dat je een fan bent van Lewis, maar heb jij echt een leuke race gezien?

dat is toch niet erg of iemand nu die race leuk vond of niet. Ik snap niet wat er daar een probleem om kan zijn

Ik vind er niks ergs aan, ik vraag alleen wat omdat ik me ergens over verbaas. Dat lijkt mij evenmin erg.

ja maar jij vroeg waarom hij het spannend vond, en hij zei al dat het spannend was om plek 3. Dus ik snap die heisa errond niet

0634

Spannend met SC stond er. Ik wilde weten wat hij er spannend aan vond. Sorry hoor, ik zal niets meer vragen.

robbert

Citaat van: Jeroen op 21 september 2014 - 22:27:51
Spannend met SC stond er. Ik wilde weten wat hij er spannend aan vond. Sorry hoor, ik zal niets meer vragen.

ja dat je dat wilt weten, is jou volste recht, maar de manier waarop. Het kwam zo over van ' alé vond gij da nu echt spannen, je bent niet goed zeker' En dat vond ik wel wat vreemd. Het is toch zijn volste recht om het spannend te vinden of niet?

Jehoentelaar

Jeroen zegt toch ook niet dat hij dat niet mag? Jeetje.

robbert

Citaat van: Jehoentelaar op 21 september 2014 - 23:05:59
Jeroen zegt toch ook niet dat hij dat niet mag? Jeetje.

jeetje.... ik wil gewoon zeggen dat ik e manier waarop raar vind é.

Jehoentelaar

Maar je gaat er dan weer op door en... ach, laat maar.