F1 2014

Gestart door gloudiesaurus, 31 juli 2014 - 17:13:47

« vorige - volgende »

robbert

Citaat van: Sabai op 27 oktober 2014 - 19:37:17
http://www.gppits.net/nieuws/game_review_f1_2014/


Als ik dit zo lees laat ik het spel dit jaar aan me voorbij gaan. Heb geen zin in een overbruggings game met auto's die niet lekker rijden. Hoe is het geluid eigenlijk?

het geluid zal wel slecht zijn zeker....

SDG

Citaat van: robbert op 27 oktober 2014 - 20:14:30
Citaat van: Sabai op 27 oktober 2014 - 19:37:17
http://www.gppits.net/nieuws/game_review_f1_2014/


Als ik dit zo lees laat ik het spel dit jaar aan me voorbij gaan. Heb geen zin in een overbruggings game met auto's die niet lekker rijden. Hoe is het geluid eigenlijk?

het geluid zal wel slecht zijn zeker....

Gewoon in YouTube 'F1 2014 gameplay' intikken en je kan je zelf een idee vormen...

robbert

ja idd, maar volgens vele gamers is het geluid al even slecht als in het echt. En eigenlijk logisch ook, want anders zou het niet realistisch zijn

Sabai

Citaat van: robbert op 28 oktober 2014 - 06:51:11
ja idd, maar volgens vele gamers is het geluid al even slecht als in het echt. En eigenlijk logisch ook, want anders zou het niet realistisch zijn

Nog een reden om hem te laten liggen.

robbert

Citaat van: Sabai op 28 oktober 2014 - 09:23:22
Citaat van: robbert op 28 oktober 2014 - 06:51:11
ja idd, maar volgens vele gamers is het geluid al even slecht als in het echt. En eigenlijk logisch ook, want anders zou het niet realistisch zijn

Nog een reden om hem te laten liggen.

ja inderdaad, en wat nog een reden kan zijn, dat de wagens van 2014 lelijk zijn, met hun neuzen. Dus redenen genoeg om hem niet te kopen, zoals de dominantie van mercedes. Als je niet in een mercedes rijdt, heb je wellicht nooit kans om races te winnen

SDG

Citaat van: robbert op 28 oktober 2014 - 11:54:51
ja inderdaad, en wat nog een reden kan zijn, dat de wagens van 2014 lelijk zijn, met hun neuzen. Dus redenen genoeg om hem niet te kopen, zoals de dominantie van mercedes. Als je niet in een mercedes rijdt, heb je wellicht nooit kans om races te winnen

Dan mocht je F1 2013 dus ook laten liggen, want toen was je zonder Red Bull ook kansloos?

robbert

Citaat van: SDG op 28 oktober 2014 - 12:06:16
Citaat van: robbert op 28 oktober 2014 - 11:54:51
ja inderdaad, en wat nog een reden kan zijn, dat de wagens van 2014 lelijk zijn, met hun neuzen. Dus redenen genoeg om hem niet te kopen, zoals de dominantie van mercedes. Als je niet in een mercedes rijdt, heb je wellicht nooit kans om races te winnen

Dan mocht je F1 2013 dus ook laten liggen, want toen was je zonder Red Bull ook kansloos?

ja, je hebt mss gelijk. Maar voor het geluid en het uitzicht van de wagens zou ik hem laten liggen, zoals veel mensen

Sabai

Citaat van: SDG op 28 oktober 2014 - 12:06:16
Citaat van: robbert op 28 oktober 2014 - 11:54:51
ja inderdaad, en wat nog een reden kan zijn, dat de wagens van 2014 lelijk zijn, met hun neuzen. Dus redenen genoeg om hem niet te kopen, zoals de dominantie van mercedes. Als je niet in een mercedes rijdt, heb je wellicht nooit kans om races te winnen

Dan mocht je F1 2013 dus ook laten liggen, want toen was je zonder Red Bull ook kansloos?

Die heb ik wel maar heb ik nauwelijks gespeeld omdat het niet lekker rijd. Vind f12012 tot zover nog de beste.

Kootje

Ik wacht wel tot voorjaar 2015 wanneer F1 2015 voor de PS4 uitkomt. Zijn we als 't goed is ook van die lelijke neuzen af, al vraag ik me af of je dat als rijder überhaupt wel ervaart.

Franky R.

Ik laat de game nog even sudderen...F1 2013 rijdt nog erg goed. Om nu de game aan te schaffen voor de nieuwprijs, terwijl je alleen Sochi en Red Bull Ring erbij krijgt...Nah!

Goed punt ook van Edwin in zijn review. Dat het schademodel beperkt is op last van de sponsors. Hoezo "Maak de sport/beleving kapot"... >:(

Sabai

Is er trouwens nog iemand die Farcry 4 gaat kopen? Ik heb hem al op mijn verlanglijstje staan nadat ik de trailer heb gezien  :)
Heb ook op youtube F1 2014 gekeken en valt me erg tegen. Grafisch ziet het er wel mooi uit maar voor de rest niets bijzonders.