Monza: Cijfer voor de race

Gestart door 0634, 07 september 2014 - 15:18:17

« vorige - volgende »

Wat vonden we ervan?

10
0 (0%)
9
3 (12%)
8
6 (24%)
7
13 (52%)
6
1 (4%)
5
2 (8%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 25

robbert

Citaat van: Gerard op 07 september 2014 - 21:03:18
Ik geef deze race een 7.. ik heb genoten, van Ricciardo, Bottas, Perez en Button.. maar het gevecht om P1 was een anti climax.. zoals Edwin hierboven al aangeeft

tja, en als er dan strijd is, waar er dan kans bestaat dat ze in aanraking komen met elkaar, dan is er geklaag dat de 1 de ander express van de baan heeft geduwd. Nu rijden ze braaf achter elkaar ( rosberg rijdt zelf rechtdoor om plaats te geven aan hamilton (lees, grapje) ) en het is weer niet goed....

gloudiesaurus

7, een leuke race. Diverse inhaalacties.
Strijd om de leiding was er ook, jammer dat Rosberg dat foutje maakte. Maar Hamilton was dit weekend gewoon het snelste  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

BMW.WilliamsF1

Een 7 voor mij. Leuke race, genoeg actie op de baan.

Jozef

Citaat van: Fietser op 07 september 2014 - 22:22:25(Jaha, ik weet dat zowat iedereen deze locatie - samen met Spa, Silverstone en Monaco - heilig verklaart - iets met clichés als tifosi, sfeer, hartstocht en pasta -, maar vooral omdat iedereen iedereen achterna praat.)

Die nooit aflatende neerbuigendheid van je. Om van te kotsen.

Fietser

Citaat van: Jozef op 08 september 2014 - 12:48:40
Citaat van: Fietser op 07 september 2014 - 22:22:25(Jaha, ik weet dat zowat iedereen deze locatie - samen met Spa, Silverstone en Monaco - heilig verklaart - iets met clichés als tifosi, sfeer, hartstocht en pasta -, maar vooral omdat iedereen iedereen achterna praat.)

Die nooit aflatende neerbuigendheid van je. Om van te kotsen.

Sorry, dat was niet de bedoeling dat je moest kotsen. Heb erg met je te doen.
Een verklaring van mijn aversie tegen het zo tot in den treure bejubelde Monza komt overigens o.a. voort uit het clichématige en populistische geroep van de massa (heb je bijv. het intro van het gezellige BBC-trio gezien?). Voor mij een reden om daar tegenin te gaan, met uw permissie. Maar misschien is het verstandig om niet te veel te zoeken naar zinnetjes (op laag water) waar je misselijk van wordt. En anders helpt de bekende vinger in de keel. Sterkte.

robbert

woow, het is hier weer plezant op het forum. Leer eens overeen te komen, en niet telkens elkaar persoonlijk aan te vallen.  >:( >:(

Enzo


NielsD

Saaie race, alleen de topsnelheid was tof om te zien. Vijfje..

Ik begin dat kunstmatige inhalen trouwens steeds meer kotsbeu te worden, leuk dat Bottas iedereen inhaalde, maar een DRS + een stichting open deur (omdat je daar toch niet op kan verdedigen) verknalt echt een strijd. Alleen Ricciardo deed nog leuke dingen..

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Breaktest

Ik gaf een negen, misschien een beetje overdreven maar ik wilde kijken of je die grafiek in de vorm van een opgestoken middelvingertje kan krijgen...

Jozef

Lol. ;D Had je dan niet beter een 6 gegeven? :P

Enzo


Vieze baas

Citaat van: NielsD op 08 september 2014 - 23:41:08
Saaie race, alleen de topsnelheid was tof om te zien. Vijfje..

Ik begin dat kunstmatige inhalen trouwens steeds meer kotsbeu te worden, leuk dat Bottas iedereen inhaalde, maar een DRS + een stichting open deur (omdat je daar toch niet op kan verdedigen) verknalt echt een strijd. Alleen Ricciardo deed nog leuke dingen..

eens met het kunstmatig inhalen. DRS haalt echt alle lol eruit. De opmars van Hamilton in Hongarije en Duitsland vond ik ook niet bijzonder. Door DRS weet je op voorhand al wel dat dat hem gaat lukken...

Matthijs

Beetje makkelijk scoren. Heb je gezien hoeveel coureurs Bottas inhaalde die ook met open DRS reden? En heb je meerdere inhaalacties tussen bocht 1 en de Lesmos gemist? Allemaal geen DRS-passes.

Vieze baas

Citaat van: Matthijs op 09 september 2014 - 11:31:58
Beetje makkelijk scoren. Heb je gezien hoeveel coureurs Bottas inhaalde die ook met open DRS reden? En heb je meerdere inhaalacties tussen bocht 1 en de Lesmos gemist? Allemaal geen DRS-passes.

precies, DRS is dus eigenlijk niet nodig om in te halen. Als wel iemand DRS heeft en de andere niet is het dus weinig aan...

Fietser

Citaat van: robbert op 08 september 2014 - 19:52:07
woow, het is hier weer plezant op het forum. Leer eens overeen te komen, en niet telkens elkaar persoonlijk aan te vallen.  >:( >:(

Ben het zeer met je eens. Een persoonlijke aanval kan nooit de bedoeling zijn op welk forum dan ook. Maar overeenkomen hoeft voor mij nou ook weer niet. Zoveel mensen, zoveel meningen. Echter, door out of the blue te zeggen dat je de ander 'om te kotsen vindt' trek je een forum het moeras in.

Terug naar het topic.