Monza: Cijfer voor de race

Gestart door 0634, 07 september 2014 - 15:18:17

« vorige - volgende »

Wat vonden we ervan?

10
0 (0%)
9
3 (12%)
8
6 (24%)
7
13 (52%)
6
1 (4%)
5
2 (8%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 25

0634

Het feit dat ik het topic open tijdens de race zegt genoeg.. Maar ik wacht nog even met definitief stemmen.

Kootje

Ondanks dat het niet tot 'n echt gevecht om P1 kwam, gebeurde er daarachter genoeg. Eerst de slechte start van Hamilton en Bottas die zich weer knap naar voren vechten, maar ook de rondenlange gevechten tussen de nrs 5 t/m 9 in welke volgorde dan ook, zijn voor mij reden genoeg om 'n 8 te geven. Leukste race op Monza in jaren. 8)

0634

Laatste paar rondes waren aardig, maar het was niet meer dan een 5.

Grootste deceptie was dat het gevecht tussen de Mercs nooit een gevecht is geworden om verschillende redenen.

Pancake Shield

7tje. Niet echt spannend. Maar dat groepje Bottas, Ricciardo, Vettel, Button, Perez, Magnussen en Alonso zat lekker dichtbij elkaar op bepaalde momenten met leuke gevechten.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Tuesday

prima race, maar niet heel bijzonder. 7tje.

Fabian

Leuke race met mooie gevechten. Een zeventje dus

Sabai

Een 5. Vond er niet veel aan. Ricciardo en Bottas waren de enige smaakmakers die het nog enigszins leuk maakten.

Maikel0230

Vergeleken met afgelopen jaren was dit een ijzersterke race.

Veel leuke gevechten gezien op de baan, alleen jammer dat het gevecht voor P1 met zo'n anti-climax moest eindigen.

8/10

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jehoentelaar

Het was heel zo slecht niet met best aardige gevechten links en rechts. Ik maak er een 7 van.

FolkertE

Citaat van: Jehoentelaar op 07 september 2014 - 16:50:40
Het was heel zo slecht niet met best aardige gevechten links en rechts. Ik maak er een 7 van.
Ik vond het helemaal niet slecht eigenlijk. Spanning voor P1, spanning door Bottas en Hamilton die hun start goed moesten maken. Rond de p5-p10 was het eigenlijk constant wel een gevecht. een 8 dus.

Arthur

Ik vond het vandaag een 8 waard. Spanning en leuke gevechten|inhaalakties. Heb me geen moment verveeld dus een 8!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Edwin90

Een zeven, leuke race, niet meer dan dat.

De fout van Rosberg was voor mij echt een domper. Vanaf toen was het duidelijk dat het voor de leiding gelopen was.

Gerard

Ik geef deze race een 7.. ik heb genoten, van Ricciardo, Bottas, Perez en Button.. maar het gevecht om P1 was een anti climax.. zoals Edwin hierboven al aangeeft

Franky R.

Ik heb prachtige gevechten gezien...Ricciardo, Bottas, Hamilton, Perez en Button. Plus dat Hamilton won, komt er nog een halve puntje bij, maar dat rond ik lekker naar boven af...een negen dus... ;D
;)

Fietser

Mooie race, zeker omdat het plaatsvond op zo'n suf circuit als Monza. (Jaha, ik weet dat zowat iedereen deze locatie - samen met Spa, Silverstone en Monaco - heilig verklaart - iets met clichés als tifosi, sfeer, hartstocht en pasta -, maar vooral omdat iedereen iedereen achterna praat.) Dat het niet echt spannend was (hoewel?) rond plek 1 vond ik geen enkel probleem. Daarachter werd er namelijk stevig gevochten voor elk punt. Stiekem verwachtte ik de race niet uit te zien, dit vanwege het fraaie nazomer weer. Maar uiteindelijk heb ik toch finishvlag zien vallen. zo spannend vond ik het. Ik zeg, een 8!