Is Caterham er volgend jaar nog wel bij?

Gestart door Sabai, 04 september 2014 - 19:53:32

« vorige - volgende »

Zijn ze er in 2015 nog bij?

Ja, natuurlijk met Albers aan het roer komt het helemaal goed.
nee
kweenie

Kootje

#60
Citaat van: Pancake Shield op 07 september 2014 - 15:56:17
Albers is al weer weg. Aldus Olav Mol:

http://twitter.com/Olav_Mol/status/508613607698219008

Olaf Mol verder hierover:

Citaat"Albers is vertrokken bij het Caterham-team omdat de nieuwe eigenaren hun afspraken niet nakomen. Albers voelt zich meer boekhouder en is eigenlijk alleen maar bezig met brandjes blussen in plaats van het bedrijf en raceteam leiden. Zijn situatie thuis met twee kinderen en een zieke vrouw zal ongetwijfeld ook meespelen."


En Albers zelf:

Citaat"De afgelopen maanden heb ik met al mijn energie ervoor proberen te zorgen dat de overname zo soepel mogelijk zou lopen", vertelt de per direct vertrokken Albers in een door het team uitgevaardigd persbericht.

"Ook heb ik mijn uiterste best gedaan om het best mogelijke resultaat te boeken voor onze investeerders, sponsors en alle mensen binnen het team. Ik heb onafgebroken gewerkt aan de reconstructie van team en tegelijkertijd werkten we aan technische updates voor de wagen."

"Hiermee hebben we het fundament voor de toekomst van het team verbeterd en de auto een stuk sneller weten te maken", aldus Albers. "Vanwege privéomstandigheden en omdat ik meer tijd met mijn gezin wil doorbrengen, heb ik besloten op te stappen als bestuursvoorzitter van Caterham. Ik wens het team het beste toe voor de toekomst."

Perton

#61
Citaat van: gloudiesaurus op 06 september 2014 - 10:19:24

En wat hij over Frijns riep, da hij er niet klaar voor zou zijn....  >:( Frijns is getalenteerder dan Albers ooit was.
Ja, want Louis van Gaal en José Mourinho hadden zo'n glansrijke voetbalcarrière voor ze coach werden. Ik zeg niet dat Albers gelijk heeft (ik denk overigens van wel, maar dat riep ik al vóór Caterham ook maar in de verkoop stond), maar je argumentatie slaat nergens op.

Kootje

Daarbij was Albers wel degelijk getalenteerd. Kijk maar wat hij in het DTM liet zien., dan ben je echt niet de pannenkoek die hij in F1 leek te zijn.

Gerard

Was de vrouw van Christijan niet ziek? Die had toch MS ofzo?

Kootje

Geen idee.
ik dacht juist dat ze kanker had, maar daar ondertussen van genezen was.  :-\

0634

Citaat van: Kootje op 07 september 2014 - 20:17:57
Daarbij was Albers wel degelijk getalenteerd. Kijk maar wat hij in het DTM liet zien., dan ben je echt niet de pannenkoek die hij in F1 leek te zijn.

Maar hij was geen geweldenaar hoor. Tuurlijk, geen pannenkoek, verre van, maar ook niet wat je in de F1 mag verwachten.

0634

Citaat van: Kootje op 07 september 2014 - 20:23:27
Geen idee.
ik dacht juist dat ze kanker had, maar daar ondertussen van genezen was.  :-\

Slokdarmkanker inderdaad. Weet niet hoe het daarmee staat.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 07 september 2014 - 20:24:01
Citaat van: Kootje op 07 september 2014 - 20:17:57
Daarbij was Albers wel degelijk getalenteerd. Kijk maar wat hij in het DTM liet zien., dan ben je echt niet de pannenkoek die hij in F1 leek te zijn.

Maar hij was geen geweldenaar hoor. Tuurlijk, geen pannenkoek, verre van, maar ook niet wat je in de F1 mag verwachten.

Inderdaad geen geweldenaar, maar ik denk dat hij niets minder maar zelfs beter was dan menig coureur nu, dus wat dat betreft paste hij prima in de F1.

Perton

Citaat van: Jeroen op 07 september 2014 - 20:24:01
Citaat van: Kootje op 07 september 2014 - 20:17:57
Daarbij was Albers wel degelijk getalenteerd. Kijk maar wat hij in het DTM liet zien., dan ben je echt niet de pannenkoek die hij in F1 leek te zijn.

Maar hij was geen geweldenaar hoor. Tuurlijk, geen pannenkoek, verre van, maar ook niet wat je in de F1 mag verwachten.
Nee, maar wel goed genoeg om andere coureurs te kunnen beoordelen wat mij betreft. Hell, kijk hoeveel pagina's het Hoe goed is Vettel-topic heeft, en ik denk dat niemand die daarin een post het heeft geplaatst in de schaduw van Albers zijn raceprestaties mag staan ;)

0634

Citaat van: Perton op 07 september 2014 - 20:29:45
Nee, maar wel goed genoeg om andere coureurs te kunnen beoordelen wat mij betreft. Hell, kijk hoeveel pagina's het Hoe goed is Vettel-topic heeft, en ik denk dat niemand die daarin een post het heeft geplaatst in de schaduw van Albers zijn raceprestaties mag staan ;)

Van mij mag hij iedereen beoordelen. Ik zou niet weten waarom niet. Doen wij hier ook, en ik weet vrij zeker dat zelfs Max Chilton beter is dan wie dan ook op dit forum.

Kootje

Nou .... dat laatste weet ik zo net nog niet. ;D

Perton

Citaat van: Jeroen op 07 september 2014 - 20:33:58
Citaat van: Perton op 07 september 2014 - 20:29:45
Nee, maar wel goed genoeg om andere coureurs te kunnen beoordelen wat mij betreft. Hell, kijk hoeveel pagina's het Hoe goed is Vettel-topic heeft, en ik denk dat niemand die daarin een post het heeft geplaatst in de schaduw van Albers zijn raceprestaties mag staan ;)

Van mij mag hij iedereen beoordelen. Ik zou niet weten waarom niet. Doen wij hier ook, en ik weet vrij zeker dat zelfs Max Chilton beter is dan wie dan ook op dit forum.
Dat was dus ook exact mijn punt in dit topic ;) Ik snap nooit zo goed waarom mensen zeggen: "Albers mag geen uitspraken over Frijns doen, want Frijns is een betere coureur."

0634

Citaat van: Kootje op 07 september 2014 - 20:28:07
Inderdaad geen geweldenaar, maar ik denk dat hij niets minder maar zelfs beter was dan menig coureur nu, dus wat dat betreft paste hij prima in de F1.

Nou ja, hij werd verslagen door Sutil en die hoort in de huidige F1 toch ook tot pak em beet de minste 8 of zoiets.

Kootje

In de huidige wel, maar toen werd hij nog als zéér talentvol gezien nietwaar?

0634

Sutil bedoel je? Ja, dat kan wel, maar dat bleek behoorlijk tegen te vallen.