Round 13: Gran Premio d'Italia, Autodromo Nazionale Monza, Monza

Gestart door Maikel0230, 27 augustus 2014 - 19:01:13

« vorige - volgende »

Maikel0230



Officiele naam GP: Formula 1 Gran Premio d'Italia 2014
Baan: Autodromo Nazionale Monza
locatie: Monza, Monza en Brianza, Lombardije, Italiaanse Republiek  (ITA )
Baanlengte: 5,793 km
Raceafstand: 53 laps, 306.720 km
Ronderecord: 1:21.046 Rubens Barichello (2004, Scuderia Ferrari Marlboro)
Winnaar 2013: Sebastian Vettel - Infiniti Red Bull Racing
Snelste Ronde 2013: 1:25.849 Lewis Hamilton, Mercedes AMG Petronas Formula One Team



Banden compounds van Pirelli: Medium en Hard


vrijdag 5 september
VT1   10:00 - 11:30
VT2   14:00 - 15:30

zaterdag 6 september
VT3   11:00 - 12:00
Qua   14:00

zondag 7 september
Race   14:00

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Zoals elk jaar mis ik deze. En normaal vind ik dat oké, maar vanwege Mercedes vind ik het nu best een beetje jammer.

NielsD

Citaat van: Perton op 27 augustus 2014 - 20:04:08
Zoals elk jaar mis ik deze. En normaal vind ik dat oké, maar vanwege Mercedes vind ik het nu best een beetje jammer.

Ik ga hem hoogstwaarschijnlijk ook missen. Tenzij we WiFi hebben in onze bungalow in België en mijn familie moet een beetje meewerken (familieweekendje ;) ). Maar ik baal ook als een stekker, want de kans is redelijk groot dat ik hem ga missen, terwijl deze GP echt tot één van mijn favorieten behoort..
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

BMW.WilliamsF1

Ik kan hem ook niet live kijken :(
Opnemen en 's avonds kijken zal het gaan worden.

Jehoentelaar

Ik had 'm hopen te missen (Perton knows), maar waarschijnlijk zie ik 'm. Geen clubvoetbal, vroeg in het collegejaar, zie geen reden om Monza dit keer te missen. Heb er ook wel zin in.

0634

Als ik het zo lees wordt het kijkcijfer dan 1. Want ik ga hem wel zien ;).

gloudiesaurus

Ik mistte Spa (al kon ik die nog zien via een live stream) maar deze ga ik zeker kijken.
Monza altijd leuk  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

FolkertE

Citaat van: gloudiesaurus op 28 augustus 2014 - 11:46:00
Ik mistte Spa (al kon ik die nog zien via een live stream) maar deze ga ik zeker kijken.
Monza altijd leuk  :)
Spa en Monza vind ik altijd leuke en spannende races over het algemeen. Ik ga deze ook zeker kijken. Met als voordeel dat Rosalie F1 steeds leuker gaat vinden. Zolang ik het maar live kijk, kijkt zei mee.
Dus pas maar op, over 5 jaar komt er nog een (irritante) Hamilton fan bij op dit Forum ;D.

gloudiesaurus

 ;D ;D

Zou mooi zijn, dan krijgen de papa's net zoals in de Formule 1 opvolgers op het forum ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

rafael25

Nu zien wij wel  hoe Kracht Renault motor is....ik ben benieuwd............

Wings

Citaat van: Perton op 27 augustus 2014 - 20:04:08
Zoals elk jaar mis ik deze. En normaal vind ik dat oké, maar vanwege Mercedes vind ik het nu best een beetje jammer.

Citaat van: NielsD op 27 augustus 2014 - 21:54:04
Ik ga hem hoogstwaarschijnlijk ook missen. Tenzij we WiFi hebben in onze bungalow in België en mijn familie moet een beetje meewerken (familieweekendje ;) ). Maar ik baal ook als een stekker, want de kans is redelijk groot dat ik hem ga missen, terwijl deze GP echt tot één van mijn favorieten behoort..

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 27 augustus 2014 - 22:16:04
Ik kan hem ook niet live kijken :(
Opnemen en 's avonds kijken zal het gaan worden.

+3. :D

Ook ik ga hem missen wegens tijdelijk buitenland verblijf....

Maikel0230

Wordt een rustig weekend dan op het forum want....

Neen, ik ga hem wel kunnen bekijken :D

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Kootje

Dan moeten we samen maar pagina's vullen Maikel, want ik kijk ook. :)

FolkertE

Citaat van: Kootje op 28 augustus 2014 - 17:57:31
Dan moeten we samen maar pagina's vullen Maikel, want ik kijk ook. :)
He, wij zijn er ook nog. Ik vul de pagina's wel met informatie, Rosalie vult het wel aan met "ashdugifsgdpijdf" achtige woorden.

Citaat van: gloudiesaurus op 28 augustus 2014 - 13:04:23
;D ;D

Zou mooi zijn, dan krijgen de papa's net zoals in de Formule 1 opvolgers op het forum ;)
Hahaha, ja, ben haar al aan het klaar stomen. Op dit moment is ze voor iedereen die voorop rijd of voor de coureur waar op dat moment voor gejuicht word en dan juicht ze vrolijk mee. (opvallend is dat zodra het live is, ik het mag kijken, maar zodra ik een race op maandag of woensdag terug kijk begint ze keihard te gillen dat ze Vliegtuig of Tinkerbell wilt kijken.  >:(

Kootje

Citaat van: F1fan2987 op 29 augustus 2014 - 11:19:31opvallend is dat zodra het live is, ik het mag kijken, maar zodra ik een race op maandag of woensdag terug kijk begint ze keihard te gillen

Nu al 'n echte die-hard dus. Races kijk je live, niet in de herhaling. >:(