Man van de race: Spa

Gestart door FolkertE, 24 augustus 2014 - 15:47:22

« vorige - volgende »

Wie heeft het het beste gedaan vandaag?

Daniel Ricciardo
5 (29.4%)
Nico Rosberg
1 (5.9%)
Valteri Bottas
2 (11.8%)
Kimi Raikkonen
3 (17.6%)
Sebastian Vettel
2 (11.8%)
Kevin Magnussen
4 (23.5%)
Jenson Button
0 (0%)
Fernando Alonso
0 (0%)
Sergio Perez
0 (0%)
Daniil Kvyat.
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 17

Perton

Bij BBC hoorde je enkele ronden later nog dat Rosberg vroeg of ze aan Charlie wilden vragen of zijn inhaalactie mocht volgens de regels. En bij de BBC (en ik ook) legden ze toen de link met eerder met Button, lijkt mij dus ook dat ie daar gewoon een plek teruggaf ipv dat er een probleempje was.

Jozef

Citaat van: Tuesday op 26 augustus 2014 - 18:52:34
Citaat van: Jozef op 26 augustus 2014 - 18:43:46
Het leek er toch idd sterk op dat Rosberg de plaats teruggaf, zo zagen ze het bij de BBC ook in elk geval. Inderdaad goed mogelijk dat hij bij Eau Rouge buiten de baan was gegaan. Maar goed, een bakprobleem kan ook hoor, Hamiltons bak haperde ook bij z'n eerste pitstop.
hoe kom je bij dat laatste trouwens? hij rijdt wat voorzichtig weg, maar in t geluid hoor je geen hapering oid.

Dat is ook weer wat ze ervan maakten bij de BBC en dat geloofde ik blind, zie niet in waarom Hamilton traag weg zou rijden. Maar het zou idd kunnen dat het geen probleem was.

0634

Citaat van: Tuesday op 26 augustus 2014 - 18:22:31
Citaat van: Jeroen op 26 augustus 2014 - 18:12:25
Bij de onboard herhaling zag je dat de bak niet goed opschakelde. Waarom had hij ook zijn plek terug moeten geven? Hij haalde legaal in bij Button.
maar hoe kom je er nou bij dat dat een bakprobleem was? het kan ook gewoon een fout zijn, of nog logischer dat ie wel zn positie terug gaf. Niet de hele inhaalactie was in beeld, kan best zijn dat ie bij Eau Rouge over de witte lijn is gegaan. Die bak was verder de hele race prima.
Een fout met schakelen? Kan dat nog?

Het leek mij een schakelprobleem en Mol volgens mij ook. Maar nu ga ik ook twijfelen. Door alle opsmuk na de race heb ik er verder ook niks meer over gehoord om eerlijk te zijn.

0634

Citaat van: Kootje op 26 augustus 2014 - 18:34:52

Ben overigens verbaasd dat je naar Sport1 kijkt. Ik dacht dat jij juist zo'n BBC aanhanger was en dat je ondanks je Sport1 abbo de races die de Beeb uitzend toch wel daar zou volgen. ???
Was ook wel zo. Maar sinds Mol terug is eigenlijk niet meer zo. Weet vaak niet eens wanneer de BBC uitzendt en wanneer niet.

0634

Citaat van: Perton op 26 augustus 2014 - 18:57:13
Bij BBC hoorde je enkele ronden later nog dat Rosberg vroeg of ze aan Charlie wilden vragen of zijn inhaalactie mocht volgens de regels. En bij de BBC (en ik ook) legden ze toen de link met eerder met Button, lijkt mij dus ook dat ie daar gewoon een plek teruggaf ipv dat er een probleempje was.

Okee, dan zal het aan mij liggen. Ik dacht dat hij een cleane inhaalactie bij JB had gedaan dus heb nooit het idee gehad dat hij een plek terug moest geven. Kwam de onboard herhaling bij, waarin Rosberg naar zijn dashboard keek en het geluid een beetje raar leek te doen. Maar nogmaals, nu twijfel ik. Als jullie allemaal denken dat het een plek teruggeven was, dan zal dat vast zo zijn geweest.

Kootje

Tsja ... maar dat denken wij omdat ze dat bij de Beeb dachten. ;)

0634

Ha, nou ja, zoveel dan tegen Mol en mij alleen... jullie zullen vast gelijk hebben dan. ;)


Franky R.

Citaat van: Jeroen op 26 augustus 2014 - 19:32:10
Citaat van: Kootje op 26 augustus 2014 - 18:34:52

Ben overigens verbaasd dat je naar Sport1 kijkt. Ik dacht dat jij juist zo'n BBC aanhanger was en dat je ondanks je Sport1 abbo de races die de Beeb uitzend toch wel daar zou volgen. ???
Was ook wel zo. Maar sinds Mol terug is eigenlijk niet meer zo. Weet vaak niet eens wanneer de BBC uitzendt en wanneer niet.
http://frankyremtlaaaat.wordpress.com/2014/03/03/formule-1-2014-op-tv-wie-zendt-de-races-uit-een-overzicht/
;)