Round 12: Grand Prix van België, Spa-Francorchamps, Francorchamps

Gestart door Maikel0230, 08 augustus 2014 - 19:47:54

« vorige - volgende »

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25


Perton


FolkertE

hahaha, die plaatjes. Briljant. Maar dat kan ik natuurlijk niet tollereren he. :p

Maikel0230

Citaat van: Perton op 28 augustus 2014 - 21:31:14
Je bent de zonnebril van Lewis vergeten. Daarom een 9.

Een 8 van mij, hij is namelijk nog een Lewis-item vergeten


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Maikel0230



Dit is toch geweldig voor onze sport, eindelijk eens weer wat sensatie, die illegale test van Mercedes vorig jaar was peanuts vergeleken met dit.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

rafael25

Zouden ze(Mercedes) iets regelen tijdens een pitstop, dat Rosberg"pitstop iets langer duur dan Hamilton?  dat gelijke punten hebben en dan de strijd ten volle laten los barsten tot Abu Dhabi?? dat zou mooi zijn ;) ;) ;) ;)
het is een fantasie,hoor

0634


Wings

Citaat van: Perton op 25 augustus 2014 - 16:59:39
Meestal laat iemand de auto staan door miscommunicatie, niet om een punt te maken. Dus nee, dat hoeft helemaal niet.

Nee hoor. Hamilton, Pérez, Massa, allen mannen waarvan we weten dat ze zichzelf niet gauw gewonnen geven in een verdedigbaar duel. Laten vaak weinig ruimte voor hun belager. Dat heeft niks te maken met een miscommunicatie maar met een torenhoog ego. Ik kan me best voorstellen dat Rosberg in een split-second dacht: ik kan nu wel weer de ankers uitgooien en schuiven maar dan blijft Lewis die duur dichtgooien terwijl Rosberg de dans leidt. Dus besloot hij geen ruimte te laten om in te sturen. Misplaatst en slecht ingeschat na het moment voor de touché maar oké, mijn punt is dat een auto laten staan lang niet altijd te wijten is aan miscommunicatie tussen de kemphanen.

Perton

Ik zei dan ook meestal, en niet altijd. Dus dat het jouw punt is dat het 'lang niet altijd' gebeurt.. oké. Maar dat heb ik ook nergens beweerd. Maar goed, dan gaat het dus om drie agressieve mannen van de 22 die om andere redenen hun auto laten staan. Dan blijft het alsnog 'meestal' zo dat het wél miscommunicatie is, precies wat ik al zei.

Wings

Ben het toch oneens hoewel ik snap dat door namen te noemen ik het mijzelf niet makkelijk heb gemaakt. Maar in miscommunicatie geloof ik niet. Zal best wel eens zo zijn dat je iemand niet verwacht maar vaak is het een combinatie van te grote ego's en het willen tonen van ballen.

Jehoentelaar

Citaat van: rafael25 op 29 augustus 2014 - 17:21:54
Zouden ze(Mercedes) iets regelen tijdens een pitstop, dat Rosberg"pitstop iets langer duur dan Hamilton?  dat gelijke punten hebben en dan de strijd ten volle laten los barsten tot Abu Dhabi?? dat zou mooi zijn ;) ;) ;) ;)
het is een fantasie,hoor

Ik neem aan dat het Mercedes een rotzorg zal zijn wie van de twee kampioen wordt, zolang een van de twee maar kampioen wordt.