Round 12: Grand Prix van België, Spa-Francorchamps, Francorchamps

Gestart door Maikel0230, 08 augustus 2014 - 19:47:54

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Waar kwam trouwens dat stuk touw ofzo vandaan wat ineens aan de antenne van Rosberg zijn auto hing?

Tuesday

Citaat van: Jehoentelaar op 24 augustus 2014 - 16:19:28
Waar kwam trouwens dat stuk touw ofzo vandaan wat ineens aan de antenne van Rosberg zijn auto hing?
ik denk van Lewis zn band, dat is blijkbaar opgepikt door die FI en daar later weer afgewaaid. Wel toevallig dat het uiteindelijk bij Rosberg terecht kwam ;)

rafael25

Ik vond het een zeer opmerkelijke race, de snelheid van RBR, geen onderzoek naar het incident Nico en Lewis. Het verwonderde mij toch wel heel erg. Ik had op zijn minst een onderzoek verwacht, maar er kwam niets?? Naar mijn mening had Nico dit kunnen voorkomen!! Toto Wolf is er duidelijk in op de BBC dat Nico de schuldige is, waarom ziet de wedstrijdleiding dan niet????????????????????????????????? >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Tuesday

Citaat van: rafael25 op 24 augustus 2014 - 16:28:40
Ik vond het een zeer opmerkelijke race, de snelheid van RBR, geen onderzoek naar het incident Nico en Lewis. Het verwonderde mij toch wel heel erg. Ik had op zijn minst een onderzoek verwacht, maar er kwam niets?? Naar mijn mening had Nico dit kunnen voorkomen!! Toto Wolf is er duidelijk in op de BBC dat Nico de schuldige is, waarom ziet de wedstrijdleiding dan niet????????????????????????????????? >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(
racetechnisch gezien deed Rosberg niks fout, teamtechnisch blijkbaar wel, maar daar gaat de FIA niet over.

rafael25


Perton

De FIA heeft een paar races terug nog laten weten alleen te zullen bestraffen bij echt duidelijke ongevallen. Daar was hier geen sprake van. Oké Rosberg deed misschien duidelijk 'iets' fout, maar zoals gezegd, een duidelijk race-ongeval. Het was geen compleet idiote actie met de intentie Hamilton uit te schakelen. Ik zou bij God niet weten waarom hier dan een straf uitgedeeld had moeten worden. Ik snap de vele smilies dan ook niet zo goed.

-edit- Uiteraard had ik het ook vóór het nieuwe beleid van de FIA slechts een race-incident gevonden, dit even ter verduidelijking.


rafael25


Tuesday

Citaat van: rafael25 op 24 augustus 2014 - 16:42:01
Citaat van: Tuesday op 24 augustus 2014 - 16:39:45
Citaat van: rafael25 op 24 augustus 2014 - 16:38:22

nou, precies, hier kun je toch moeilijk een straf voor geven?

IK DENK HET WEL!!
ja, dat idee had ik al, maar waarom dan? dat kan ik uit de foto en de video niet opmaken

Perton


Tuesday

Citaat van: Perton op 24 augustus 2014 - 16:44:08
Ik denk dat we wel kunnen raden waarom, Tuesday. :)
jij vond het toch ook een race incident? zo n beetje iedereen en de stewards vonden het zelfs niet nodig om het te onderzoeken. Maar goed, je zult ongetwijfeld op mn objectiviteit doelen?

Perton

Ik doelde op die van rafael ;)

Jij vroeg waarom hij dan vond dat Rosberg straf verdient. Waarom rafael dat vindt, dat kunnen we wel raden, bedoelde ik met mijn post.

Tuesday

Citaat van: Perton op 24 augustus 2014 - 16:55:08
Ik doelde op die van rafael ;)

Jij vroeg waarom hij dan vond dat Rosberg straf verdient. Waarom rafael dat vindt, dat kunnen we wel raden, bedoelde ik met mijn post.
ah ok, dat kan ook nog. Ik dacht je op mij doelde omdat je mijn naam noemde, maar je kunt die post idd op 2 manier uitleggen.

Perton


FolkertE

Citaat van: Kootje op 24 augustus 2014 - 15:53:01
Citaat van: Tuesday op 24 augustus 2014 - 15:51:10
Mercedes legt de schuld duidelijk bij Rosberg. Vanuit het team gezien lijkt me dat volledig normaal. Buiten dat was het een race incident waarbij Rosberg eigenlijk niks fout doet.

Ik draai 'm om, je moet niet in ronde 2 met het mes tussen je tanden verdedigen. ;)
Maar in mijn ogen liet Hamilton voldoende ruimte voor Rosberg, Rosberg stuurt vervolgens niet helemaal in en laat de auto zelfs lichtelijk naar buiten lopen. Het zal me wel als Fan boy laten over komen. Maar ik ben het met Jordan eens, dit soort situaties moet het team voorkomen. Streng optreden en streng toespreken.