Hongarije banaan van de race?

Gestart door Sabai, 27 juli 2014 - 16:57:31

« vorige - volgende »

Banaan van de race?

Maldonado
Perez
Bianchi
Grosjean
Vettel
Hamilton
Rosberg
McLaren
Ericsson
Hulkenberg
iemand anders namelijk. ...

Sabai

Ik vond de actie van Maldonado wel weer echt een domme actie evenals die van zijn teamgenoot.I ga de beelden nog eens goed bekijken voor mijn keuze. Perez vond ik ook niet echt slim bezig.

0634

Mwah, in een duel in de regen kan dat gebeuren.

Grosjean... tot mijn grote spijt was hij de minst slimme vandaag.

Arthur

Volgens mij gleed Grosjean ook uit over een bananenschil ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jozef

Door haperingen in m'n stream heb ik geen beelden gezien van de crash van Grosjean. Crashte hij echt op eigen houtje of was er een technisch defect?

Als het een pure rijdersfout was, onder de safety car nota bene, dan is de banaan voor Grosjean.

Anders voor Hulkenberg die zich uit de race reed en bijna z'n teamgenoot meenam.

0634

Zag een korte flits en ja, achter de SC te wild met het bandenwarmen en flats in de muur. Uberdom.

Tuesday

ik wilde eigenlijk Ericsson stemmen maar die staat er geen eens bij  ???  Grosjean komt ook in aanmerking en er waren vandaag meer coureurs die niet handig bezig waren (Vettel, Hamilton, Perez, Hulkenberg en Maldonado)

Kootje

Grosjean

Als je achter de SC weet te spinnen ben je gewoon oliedom bezig.

Jozef

Citaat van: Jeroen op 27 juli 2014 - 17:03:50
Zag een korte flits en ja, achter de SC te wild met het bandenwarmen en flats in de muur. Uberdom.

Oké, duidelijk dan, dankjewel.

Wel vind ik het raar dat Hulkenberg en Ericsson er niet eens bij staan, die zijn toch echt mijn nummer 2 en 3. Voor veel anderen waren er omstandigheden die het veel moeilijker maakten:
- Hamilton: geen formatieronde gereden dus geen idee hoe nat het is, koude remmen
- Maldonado: Bianchi verremde zich zelf, Maldonado ging voor het gat maar kreeg opeens heel veel onderstuur, bandjes waren waarschijnlijk te versleten en aan de binnenkant lag het nog nat

Hülkenberg beukt zichzelf en bijna zijn teamgenoot van de baan omdat hij voor een gat ging dat er niet was, "omdat Sergio de ronde ervoor wijd ging in die bocht". ::)

Fabian

Grosjean. Knullige fout. Zit niet lekker in zijn vel anders maakt hij deze fout niet

Sabai

Ze staan er nu bij. Er gebeurde zoveel dat ik dat even vergeten was. En Hulkenberg heb ik gemist.

Tuesday

Citaat van: Jozef op 27 juli 2014 - 17:15:03
Citaat van: Jeroen op 27 juli 2014 - 17:03:50
Zag een korte flits en ja, achter de SC te wild met het bandenwarmen en flats in de muur. Uberdom.
- Hamilton: geen formatieronde gereden dus geen idee hoe nat het is, koude remmen
dat vind ik niet echt een verzachtende omstandigheid eerlijk gezegd. Net als bij Vettel gewoon een rookie fout die een ervaren coureur eigenlijk niet mag maken (al gebeurd het altijd wel een paar keer in je carriere natuurlijk). Beiden hielden m iig uit de muur, of dat nou geluk of kunde was laat ik verder maar in het midden.

Kootje

Citaat van: Sabai op 27 juli 2014 - 17:24:17
Ze staan er nu bij. Er gebeurde zoveel dat ik dat even vergeten was. En Hulkenberg heb ik gemist.

Daarom altijd de optie: Anders, namelijk .... toevoegen. ;)

Sabai

Citaat van: Kootje op 27 juli 2014 - 17:26:54
Citaat van: Sabai op 27 juli 2014 - 17:24:17
Ze staan er nu bij. Er gebeurde zoveel dat ik dat even vergeten was. En Hulkenberg heb ik gemist.

Daarom altijd de optie: Anders, namelijk .... toevoegen. ;)

Stond er al bij   ;)

0634

Dat Hamilton geen formatieronde had gereden en prompt spinde vind ik eerder een verzwarende dan een verzachtende omstandigheid. Juist dan moet je die eerste ronde met je koude banden niet proberen het ronderecord te vestigen. Hij is geen rookie meer.

Sabai

Citaat van: Tuesday op 27 juli 2014 - 17:25:58
Citaat van: Jozef op 27 juli 2014 - 17:15:03
Citaat van: Jeroen op 27 juli 2014 - 17:03:50
Zag een korte flits en ja, achter de SC te wild met het bandenwarmen en flats in de muur. Uberdom.
- Hamilton: geen formatieronde gereden dus geen idee hoe nat het is, koude remmen
dat vind ik niet echt een verzachtende omstandigheid eerlijk gezegd. Net als bij Vettel gewoon een rookie fout die een ervaren coureur eigenlijk niet mag maken (al gebeurd het altijd wel een paar keer in je carriere natuurlijk). Beiden hielden m iig uit de muur, of dat nou geluk of kunde was laat ik verder maar in het midden.

Ik hou het voor beiden op geluk.