Round 11: Formula 1 Pirelli Magyar Nagydíj, Hungaroring, Mogyoród

Gestart door Maikel0230, 22 juli 2014 - 16:45:29

« vorige - volgende »

Sabai


SDG

Ricciardo naar P1. Was te verwachten eenmaal hij Hamilton voorbij was...

Wings

Hamilton komt Alonso maar niet voorbij. Ben bang dat Rosberg het nog gaat proberen...

0634


Wings

Wat is die Alonso toch een briljante rijder. Mijn diepste respect!! En wat te denken van Ricciardo? Fantastisch. Wat is die man goed! En hoe zuur het ook is voor Vettel en zijn fans maar hij overklast Vettel vandaag. Passend de eerste seizoenshelft afgesloten.

0634


Sabai

Als er nog sprake van vriendschap was tussen Hamilton en Rosberg was dan zal dat na vandaag zeker over zijn.

Sabai

Citaat van: Wings op 27 juli 2014 - 15:59:06
Wat is die Alonso toch een briljante rijder. Mijn diepste respect!! En wat te denken van Ricciardo? Fantastisch. Wat is die man goed! En hoe zuur het ook is voor Vettel en zijn fans maar hij overklast Vettel vandaag. Passend de eerste seizoenshelft afgesloten.

Hij overklast Vettel niet . Het team heeft gewoon de juiste strategie gemaakt vandaag en hij kopt hem in evenals Alonso.

0634

Citaat van: Sabai op 27 juli 2014 - 16:00:15
Als er nog sprake van vriendschap was tussen Hamilton en Rosberg was dan zal dat na vandaag zeker over zijn.

Zou raar zijn. Rosberg heeft pech bij de eerste SC. Voor de rest zat hij niet dicht  genoeg op Lewis om erlangs gelaten te worden.

Daarna verdedigde Lewis hard in de slotronde, maar in dat had ik ook gedaan. Rosberg zou niet moeten gaan miepen. Chagrijnig zijn mag natuurlijk wel.

Breaktest

Wat een wedstrijd! Voor het eerst via internet een race helemaal uitgekeken. Klasse Ricciardo! Klasse Alonso! Klasse Hamilton!

0634

Citaat van: Sabai op 27 juli 2014 - 16:02:01
Citaat van: Wings op 27 juli 2014 - 15:59:06
Wat is die Alonso toch een briljante rijder. Mijn diepste respect!! En wat te denken van Ricciardo? Fantastisch. Wat is die man goed! En hoe zuur het ook is voor Vettel en zijn fans maar hij overklast Vettel vandaag. Passend de eerste seizoenshelft afgesloten.

Hij overklast Vettel niet . Het team heeft gewoon de juiste strategie gemaakt vandaag en hij kopt hem in evenals Alonso.

Nee hoor, dit is gewoon overklassen. Van verder weg op de grid, geweldig gereden, fantastisch twee man ingehaald met een auto waarvan men zegt dat die niet lekker inhaalt. Ik heb het Vettel allemaal niet zien doen. Die gaat spinnen als Lewis achter hem opduikt. Dit is puur overklassen.

Sabai

Citaat van: Jeroen op 27 juli 2014 - 16:02:34
Citaat van: Sabai op 27 juli 2014 - 16:00:15
Als er nog sprake van vriendschap was tussen Hamilton en Rosberg was dan zal dat na vandaag zeker over zijn.

Zou raar zijn. Rosberg heeft pech bij de eerste SC. Voor de rest zat hij niet dicht  genoeg op Lewis om erlangs gelaten te worden.

Daarna verdedigde Lewis hard in de slotronde, maar in dat had ik ook gedaan. Rosberg zou niet moeten gaan miepen. Chagrijnig zijn mag natuurlijk wel.

Ik kan Hamilton hier ook geen ongelijk in geven idd. Maar het team heeft wel gefaald door Rosberg te vroeg binnen te halen achter Vergne. Bij RBR werken duidelijk de betere strategen.

FolkertE

Citaat van: Jeroen op 27 juli 2014 - 16:02:34
Citaat van: Sabai op 27 juli 2014 - 16:00:15
Als er nog sprake van vriendschap was tussen Hamilton en Rosberg was dan zal dat na vandaag zeker over zijn.

Zou raar zijn. Rosberg heeft pech bij de eerste SC. Voor de rest zat hij niet dicht  genoeg op Lewis om erlangs gelaten te worden.

Daarna verdedigde Lewis hard in de slotronde, maar in dat had ik ook gedaan. Rosberg zou niet moeten gaan miepen. Chagrijnig zijn mag natuurlijk wel.
Ik vond het ook beetje jammer dat Rosberg zo over de radio ging miepen. Als Hamilton Rosberg voor bij had gelaten, was hij nu 4de.



[/quote]
Citaat van: Wings op 27 juli 2014 - 15:59:06
Wat is die Alonso toch een briljante rijder. Mijn diepste respect!! En wat te denken van Ricciardo? Fantastisch. Wat is die man goed! En hoe zuur het ook is voor Vettel en zijn fans maar hij overklast Vettel vandaag. Passend de eerste seizoenshelft afgesloten.
Met alle respect hoor, maar soms denk ik dat je echt verliefd bent op Alonso. Ik heb je nog niet zo over andere coureurs horen praten. En natuurlijk mag je dat, dat is je goed recht, want vandaag deed Alonso het ook super goed. Maar zoals je gister te keer ging over Kimi en nu Alonso helemaal ophemelt(zonder iets te zeggen over Ricciardo of Hamilton) laat mij beetje door schijnen dat je heel erg gericht bent op Alonso.


WAt een race. Hamilton, Ricciardo en Alonso gewoon super. En Rosberg? Ik heb geen idee wat er met hem gebeurde, pech met de SC in beide gevallen, maar was zelf ook niet snel genoeg.

rafael25

een vraag, waarom alonso heeft geen hard band gebruiken??? en Rosberg ?

Wings

Citaat van: Sabai op 27 juli 2014 - 16:02:01
Citaat van: Wings op 27 juli 2014 - 15:59:06
Wat is die Alonso toch een briljante rijder. Mijn diepste respect!! En wat te denken van Ricciardo? Fantastisch. Wat is die man goed! En hoe zuur het ook is voor Vettel en zijn fans maar hij overklast Vettel vandaag. Passend de eerste seizoenshelft afgesloten.

Hij overklast Vettel niet . Het team heeft gewoon de juiste strategie gemaakt vandaag en hij kopt hem in evenals Alonso.

Ho even, natuurlijk had hij de wind in de zeilen maar vind Ricciardo gretiger in de aanval en reed hij foutloos waar Vettel -op een haar na- de muur in tetterde. Dan ga ik niet doen alsof Ricciardo hier een mazzeltje had omdat zijn strategie beter uitpakt. Dat vind ik een halve waarheid.