Round 10: Großer Preis von Deutschland, Hockenheimring, Hockenheim

Gestart door Maikel0230, 12 juli 2014 - 13:44:43

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Citaat van: Fabian op 14 juli 2014 - 00:36:49
Zou die korting ook voor Hollanders gelden?

Jep, maar de korting geld alleen voor de 6e duurste categorieën tickets.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

Citaat van: gloudiesaurus op 14 juli 2014 - 19:39:46
Citaat van: Fabian op 14 juli 2014 - 00:36:49
Zou die korting ook voor Hollanders gelden?

Jep, maar de korting geld alleen voor de 6e duurste categorieën tickets.
Altijd wat met die Duitsers

Edwin90

De vorige keer dat de F1 op Hockenheim was hadden we nog een natte kwalificatie. Alonso pakte toen zijn (voorlopig) laatste pole position! Niets is onmogelijk dus. Ik heb er in elk geval belachelijk veel zin in. Wordt de eerste die ik op het circuit ga kijken!  :)

gloudiesaurus

Citaat van: Edwin90 op 14 juli 2014 - 20:43:14
De vorige keer dat de F1 op Hockenheim was hadden we nog een natte kwalificatie. Alonso pakte toen zijn (voorlopig) laatste pole position! Niets is onmogelijk dus. Ik heb er in elk geval belachelijk veel zin in. Wordt de eerste die ik op het circuit ga kijken!  :)

De eerste F1-race die je live gaat kijken?
Ben benieuwd naar de foto's  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Maikel0230

Ik ben voor volgend jaar mijn Grand Prix debuut aan het voorbereiden maar als ik de trip naar het VK nog niet had geboekt was ik waarschijnlijk dit jaar met de bende meegegaan.

Kijk uit naar mijn opnames, hopelijk geen al te grote rode vlag of zoiets dergerlijks. ::)

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

schumifor8x

ik ben ook aanwezig waar zit iedereen een beetje  ik zit zelf op sud d volgens mij een van de betere plekken

Jozef

Sud D is inderdaad een topplek, ik heb er bij een ander evenement gezeten. Als je een beetje hoog zit, zie je ongelooflijk veel van het circuit. De prijs is er ook wel naar, als ik het me goed herinner. :P

Fabian


gloudiesaurus

En jullie zijn allemaal te herkennen aan jullie GPPits.net-vlag?  :P :P
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

schumifor8x

Das mooi dat uitzicht zit in midden dus waarschijnlijk goed uitzicht
En nee heb geen gppits  vlag vrijdag te herkennen aan me Nederlandse vlag want ja moet giedo toch beetje aanmoedigen en heb toch nog steeds me schumi vlag haha

Fabian

Stuur maar een gppits vlag of shirt hoor Peter. Loop er het weekend wel in rond!

NielsD

Ben echt benieuwd wat jullie van het geluid gaan vinden.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

robbert

Citaat van: NielsD op 15 juli 2014 - 21:21:49
Ben echt benieuwd wat jullie van het geluid gaan vinden.

ja, da zal nie aan te horen zijn zeker, niemand is vol lof over het geluid ;)

NielsD

Citaat van: robbert op 15 juli 2014 - 21:36:47
Citaat van: NielsD op 15 juli 2014 - 21:21:49
Ben echt benieuwd wat jullie van het geluid gaan vinden.

ja, da zal nie aan te horen zijn zeker, niemand is vol lof over het geluid ;)

Sommigen vinden het lage gebrom juist wel weer mooi, daarnaast wordt het geluid op de televisie hard weggedrukt. Althans dat was met de V8's en V10's het geval, misschien valt er nu wel weinig weg te drukken. ;D
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Edwin90

Sud is inderdaad een topplek. Daar kon je ook komen tijdens de tests in 2008. Je ziet daar inderdaad toch wel een goede helft van het circuit. Veel plezier!  :)