Round 9: British Grand Prix, Silverstone Circuit, Silverstone

Gestart door Maikel0230, 27 juni 2014 - 16:00:51

« vorige - volgende »

Wie rijft de glorie binnen op Silvertone

Vettel
0 (0%)
Ricciardo
0 (0%)
Hamilton
10 (55.6%)
Rosberg
5 (27.8%)
Alonso
0 (0%)
Räikkönen
0 (0%)
Grosjean
0 (0%)
Maldonado
0 (0%)
Button
0 (0%)
Magnussen
0 (0%)
Hülkenberg
0 (0%)
Pérez
0 (0%)
Sutil
0 (0%)
Gutiérrez
0 (0%)
Vergne
1 (5.6%)
Kvyat
0 (0%)
Massa
0 (0%)
Bottas
0 (0%)
Bianchi
0 (0%)
Chilton
0 (0%)
Kobayashi
0 (0%)
Ericsson
2 (11.1%)

Totaal aantal stemmen: 18

FolkertE

Citaat van: Perton op 06 juli 2014 - 15:53:37
Het speelde natuurlijk ook mee dat Rosberg zijn versnellingsproblemen had he, het is niet alleen Hamilton zijn kracht en banden die voor het verschil hebben gezorgd. Voor het kampioenschap is dit uitvallen natuurlijk ideaal en voor mij als Hamilton-fan natuurlijk ook ;) Ik denk dat dit uitvallen voor niemand een ramp zal zijn, behalve voor Rosberg-fans dan.

Nuja voor een spannende eindfase van de race is dit jammer natuurlijk, dat wel. Hopelijk blijft Hamilton nu rustig en haalt ie de overwinning binnen.
Dat zeker, maar ik dacht te horen dat het Probleem niet groot genoeg was om verschil te maken in prestatie niveau.
Kan het mis hebben.

En ja, ik had ontzettend graag die 2 gezien dat die 2 tegen elkaar gingen vechten.

Wings

Citaat van: Jozef op 06 juli 2014 - 15:56:41
De geluksbalans voor de titelstrijd is alweer wat minder uit balans, mooi. Bovendien kan Hamilton nu een halve GP (op een veeleisend circuit) cruisen waardoor hij ook zijn materiaal kan sparen voor de komende races.

Wat minder? Volgens mij volledig in balans. Beiden nu een keer uitgevallen en het zelfde probleem gehad (Rosberg wist toen wel te finishen). O en wat een klikspaantjes, die rijders. ;)

Wings


Wings

Vettel mag nu wel stoppen met zeuren. Pedaal intrappen en er voorbij!

-edit-

Geldt natuurlijk ook voor Ferrari. Er boven staan is ook reageren. ;)

SDG

Geweldig inhaalmaneuver! Nog closer dan tussen Senna en Mansell in Barcelona in '91...  :o

Wings

Inderdaad! Maar wat is die Vettel toch heetgebakerd. Heb hem alleen maar horen steunen en klagen terwijl hij 1.5 per ronde harder kan dan Alonso. Wat dat aangaat mag hij een voorbeeld nemen aan Ricciardo die hem wederom verslaat.

Sabai

Knap dat beiden zo kunnen zeuren tijdens de heat of the moment. Wel een prachtig gevecht!

Perton

Beetje jammer dat gezeur van vettel over alonso terwijl hij bij de start zelf een tikje uitdeelde aan hamilton. Het gezeur van alonso vond ik overigens ook jammer,  voor mensen zich weer gaan lopen aanstellen dat ik deze post zou plaatsen vanwege mijn mening over vettel.

Jozef


rafael25

YEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Perton

Haha ja. Voor die nummer 17 van chili was er goed in.

Maikel0230

Geweldig gevecht toch tussen Sebastian en Fernando, dat mag van mij meer!

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Maikel0230

Nigel Mansell (FIA steward dit weekend) heeft Lewis een fatsoenlijke trofee bezorgt


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Wings


Maikel0230

Citaat van: Wings op 06 juli 2014 - 18:08:31
Haha! Zijne was kapot of zoiets...??

Zoiets, normaal krijg je zo'n gouden pot op Silverstone maar nu moest ook die eraan geloven en werd vervangen door zo'n Santander ding, wat Lewis niet echt kon appreciëren.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25