Round 9: British Grand Prix, Silverstone Circuit, Silverstone

Gestart door Maikel0230, 27 juni 2014 - 16:00:51

« vorige - volgende »

Wie rijft de glorie binnen op Silvertone

Vettel
0 (0%)
Ricciardo
0 (0%)
Hamilton
10 (55.6%)
Rosberg
5 (27.8%)
Alonso
0 (0%)
Räikkönen
0 (0%)
Grosjean
0 (0%)
Maldonado
0 (0%)
Button
0 (0%)
Magnussen
0 (0%)
Hülkenberg
0 (0%)
Pérez
0 (0%)
Sutil
0 (0%)
Gutiérrez
0 (0%)
Vergne
1 (5.6%)
Kvyat
0 (0%)
Massa
0 (0%)
Bottas
0 (0%)
Bianchi
0 (0%)
Chilton
0 (0%)
Kobayashi
0 (0%)
Ericsson
2 (11.1%)

Totaal aantal stemmen: 18

Maikel0230

Akkoord de journalisten vragen hem ernaar maar dan kan hij nog stees zijn woorden wikken en wegen, tis gewoon niet nodig om opnieuw dat pad te bewandelen want het is is mijn ogen ook gewoon geen argument, hoe ze ook in de F1 zijn geraakt, ze zijn er en hebben ondertussen uitvoerig bewezen hun zitje te verdienen, de rest is dan bijzaak.

Wat de Grand Prix van dit weekend betreft denk ik wel dat Hamilton gaat winnen, hij staat op dit moment achter rosberg die hem enkele klappen heeft uitgedeeld maar het thuispubliek gaat hem naar de overwinning schreeuwen, dat gaat een bepalende factor zijn dit weekend en geeft Hamilton de kans om opnieuw het heft in handen te nemen, hij moet eer gaan winnen en veel want ik denk niet dat rosberg snel buiten het podium gaat vallen. In dat geval zijn 29 toch wel wat hoor.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Citaat van: F1fan2987 op 01 juli 2014 - 11:30:57

Ik denk niet zo zeer dat Lewis zich daar mee bezig houd, ik denk dat hij een vraag van een journalist beantwoord.

En Rosberg wordt nooit iets gevraagd denk je? De laatste paar weken hoor ik Lewis veel te vaak over Rosberg praten, andersom nooit.

Overigens gaat Hamilton afgetekend winnen op Silverstone.

FolkertE

Citaat van: Jeroen op 01 juli 2014 - 17:50:50
Citaat van: F1fan2987 op 01 juli 2014 - 11:30:57

Ik denk niet zo zeer dat Lewis zich daar mee bezig houd, ik denk dat hij een vraag van een journalist beantwoord.

En Rosberg wordt nooit iets gevraagd denk je? De laatste paar weken hoor ik Lewis veel te vaak over Rosberg praten, andersom nooit.

Overigens gaat Hamilton afgetekend winnen op Silverstone.
Nee, Rosberg word nooit wat gevraagd  ;D

Nee, serieus even.
Ik denk dat journalisten er op uit zijn om het meest sensationele verhaal te krijgen en precies weten wat ze aan wie moeten vragen.
Als je het internet afstruint, zie je toch veel vaker artikels over Hamilton, dan over Rosberg. Maar het klopt wel dat Lewis te vaak over Rosberg praat en kan beter concentreren op de baan en wat komen gaat. Maar ik zie niks verkeerds aan wat hij zegt of dat het een teken is dat hij er te veel mee bezig is. Hamiltons is een persoon die zegt wat hij denkt en ja dat maakt hem aantrekkelijk voor journalisten en dat bezorgd hem soms slechte naam. In dat opzichte is hij nog niet gegroeid, maar aan de andere kant hebben wij wel weer vermaak.

Franky R.

Citaat van: F1fan2987 op 03 juli 2014 - 12:22:21
Citaat van: Jeroen op 01 juli 2014 - 17:50:50
Citaat van: F1fan2987 op 01 juli 2014 - 11:30:57

Ik denk niet zo zeer dat Lewis zich daar mee bezig houd, ik denk dat hij een vraag van een journalist beantwoord.

En Rosberg wordt nooit iets gevraagd denk je? De laatste paar weken hoor ik Lewis veel te vaak over Rosberg praten, andersom nooit.

Overigens gaat Hamilton afgetekend winnen op Silverstone.
Nee, Rosberg word nooit wat gevraagd  ;D

Nee, serieus even.
Ik denk dat journalisten er op uit zijn om het meest sensationele verhaal te krijgen en precies weten wat ze aan wie moeten vragen.
Als je het internet afstruint, zie je toch veel vaker artikels over Hamilton, dan over Rosberg. Maar het klopt wel dat Lewis te vaak over Rosberg praat en kan beter concentreren op de baan en wat komen gaat. Maar ik zie niks verkeerds aan wat hij zegt of dat het een teken is dat hij er te veel mee bezig is. Hamiltons is een persoon die zegt wat hij denkt en ja dat maakt hem aantrekkelijk voor journalisten en dat bezorgd hem soms slechte naam. In dat opzichte is hij nog niet gegroeid, maar aan de andere kant hebben wij wel weer vermaak.


Tja,


Niet zo lang geleden werd Hamilton uitgemaakt voor PR-poppetje dat vooral commercieel interessante uitspraken deed. En ook andere coureurs deden dat. En dan is er nu weer ophef over bepaalde uitspraken van Hamilton, Rosberg of Alonso? ::)

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Maikel0230



Het debuut van Susie Wolff heeft 24 minuten geduurd, ze is stilgevallen op de baan met een oliedruk probleem.

EDIT: en enkele minuten later duwt Felpe Massa zijn wagen de muur in


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

rafael25

Ze doet het beter dan Massa, die rijdt heel zijn auto plat...Niet normaal, dom Masssa!!!!!!

Franky R.

Citaat van: rafael25 op 04 juli 2014 - 11:36:22
Ze doet het beter dan Massa, die rijdt heel zijn auto plat...Niet normaal, dom Masssa!!!!!!


Geen Sergio Perez in de buurt.... :P ...dus wie krijgt de schuld nu?
;D

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

gloudiesaurus

Toch weer de Mercedessen vooraan. Gat naar de rest is weer vrij groot...

En deze toch even omdat ik de youtube functie op het forum zo mooi vind  ;)

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Overigens konden Vd Garde en Frijns vandaag ook niet echt potten breken.

Vd Garde langzamer dan Gutierrez en de bolide van Frijns kampte met elektronische problemen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

rafael25

Als Nico maar een keer uitvalt vind ik het best !!!!!!

Tuesday

Citaat van: rafael25 op 04 juli 2014 - 19:17:19
Als Nico maar een keer uitvalt vind ik het best !!!!!!
Rosberg vorig jaar 3x, Hamilton geen één keer (mechanische pech). Zegt verder niks, zeker niet over de rest van het seizoen, maar wel dat op pech geen pijl valt te trekken. Webber is van begin 2009 tot halverwege 2012 ook nooit met mechanische pech uitgevallen, maar over zn hele carriere heeft ie ook wel zn portie pech gehad. Een pechvrij seizoen kan je zo maar de titel opleveren (zie 2010, bijna)

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25