Round 8: Formula 1 Großer Preis von Österreich, Red Bull Ring, Spielberg

Gestart door Maikel0230, 08 juni 2014 - 23:59:38

« vorige - volgende »

robbert

Citaat van: F1fan2987 op 22 juni 2014 - 12:30:17
Citaat van: Jeroen op 22 juni 2014 - 12:18:47
Citaat van: F1fan2987 op 22 juni 2014 - 12:09:31
Citaat van: Jeroen op 22 juni 2014 - 11:43:33
Citaat van: F1fan2987 op 22 juni 2014 - 11:38:39
Citaat van: Jeroen op 22 juni 2014 - 10:05:19
Mja, we zullen zien. Maar na het verlies in Canada, nu ook al geen eerste startrij voor één van de Mercs... brokkelt hun voorsprong alweer af of is het een beetje schlemielig (problemen voor beiden in Canada en foutenfestival gisteren)?

We gaan het vanmiddag meemaken.

Voor mij zijn Lewis en Nico de grote favo's voor de zege, maar gelukkig zullen ze er allebei enorm hun best voor moeten doen.w En dat is dan weer ons geluk. Lewis moet vooral heel rustig blijven en laten zien dat hij niet onder teveel WK-druk gebukt gaat (iets wat eigenlijk ook niet zou mogen in juni, kom op he, veel te vroeg om al te gaan bibberen).
Ik hoop echt zo erg dat Massa en Bottas mee kunnen. Echt geweldig voor Williams, maar ik vrees hun honger voor de banden. Al meld Williams zelf dat het met de race snelheid wel goed zit. Maar Als Alonso weer eens een wereld start maakt en Mercedessen nu eens terug zakken naar p11 en p12. Dan hebben we een hele gave race. Met Kimi als winnaar natuurlijk. Al mag Bottas van mij ook wel winnen.

ik d eer nk dat Williams wel bij zal blijven.
Is dit een woordspeling of zit er nog te veel bloed in je alcohol. haha, want ik begrijp niet helemaal wat je nou probeert te zeggen.

Dat is de smartphone talking. Maar ik zei dat ik denk dat Williams lang bij zal blijven.
ah, dat probleem heb ik nou nooit. Maar dat komt ook omdat ik zelden met mijn smartfone op een site type. Vreselijk irritant.

ja, dat is gewoonte. Bij mij valt het nog mee, en ik typ nog redelijk veel op smartphone

Perton

Inderdaad, gewoon kwestie van wennen. Ik zal het nooit prefereren boven een toetsenbord, maar zo vervelend als in het begin vind ik het ook niet meer. Net als met T9, dat vond ik in het begin ook kut en nu... naja los van dat het überhaupt nauwelijks meer gebruikt wordt, kan ik er wel prima mee omgaan.

Anywayz, straks race dus. Leuk.

FolkertE

Hehe, Ik niet. Ja smsjes en whatsapp en zo. Maar geen email of berichten op een site. Een email echt alleen als het moet, maar alles gewoon op de laptop.
Citaat van: Perton op 22 juni 2014 - 13:08:34
Inderdaad, gewoon kwestie van wennen. Ik zal het nooit prefereren boven een toetsenbord, maar zo vervelend als in het begin vind ik het ook niet meer. Net als met T9, dat vond ik in het begin ook kut en nu... naja los van dat het überhaupt nauwelijks meer gebruikt wordt, kan ik er wel prima mee omgaan.

Anywayz, straks race dus. Leuk.

Probleem vaak bij mijn telefoon is dat hij vast loopt als ik even om hoog scroll of het scherm vergroot of verklein. Dan kan ik niks meer typen en moet ik op gereed drukken en dan weer op de tekst die ik aan het typen was.

Miguel

Peace out yo.

robbert

Citaat van: F1fan2987 op 22 juni 2014 - 13:11:17
Hehe, Ik niet. Ja smsjes en whatsapp en zo. Maar geen email of berichten op een site. Een email echt alleen als het moet, maar alles gewoon op de laptop.
Citaat van: Perton op 22 juni 2014 - 13:08:34
Inderdaad, gewoon kwestie van wennen. Ik zal het nooit prefereren boven een toetsenbord, maar zo vervelend als in het begin vind ik het ook niet meer. Net als met T9, dat vond ik in het begin ook kut en nu... naja los van dat het überhaupt nauwelijks meer gebruikt wordt, kan ik er wel prima mee omgaan.

Anywayz, straks race dus. Leuk.

Probleem vaak bij mijn telefoon is dat hij vast loopt als ik even om hoog scroll of het scherm vergroot of verklein. Dan kan ik niks meer typen en moet ik op gereed drukken en dan weer op de tekst die ik aan het typen was.

mss een probleem met je smaryphone?

FolkertE

Citaat van: robbert op 22 juni 2014 - 13:23:35
Citaat van: F1fan2987 op 22 juni 2014 - 13:11:17
Hehe, Ik niet. Ja smsjes en whatsapp en zo. Maar geen email of berichten op een site. Een email echt alleen als het moet, maar alles gewoon op de laptop.
Citaat van: Perton op 22 juni 2014 - 13:08:34
Inderdaad, gewoon kwestie van wennen. Ik zal het nooit prefereren boven een toetsenbord, maar zo vervelend als in het begin vind ik het ook niet meer. Net als met T9, dat vond ik in het begin ook kut en nu... naja los van dat het überhaupt nauwelijks meer gebruikt wordt, kan ik er wel prima mee omgaan.

Anywayz, straks race dus. Leuk.

Probleem vaak bij mijn telefoon is dat hij vast loopt als ik even om hoog scroll of het scherm vergroot of verklein. Dan kan ik niks meer typen en moet ik op gereed drukken en dan weer op de tekst die ik aan het typen was.

mss een probleem met je smaryphone?
Dacht ik eerst ook, maar toen ik een nieuwe kreeg was het probleem het zelfde.

SDG

Citaat van: F1fan2987 link=topic=13271.msg402116#msg402116
Probleem vaak bij mijn telefoon is dat hij vast loopt als ik even om hoog scroll of het scherm vergroot of verklein. Dan kan ik niks meer typen en moet ik op gereed drukken en dan weer op de tekst die ik aan het typen was.

Ik heb dat ook al meegemaakt; best ook wel vervelend als je aan het facebooken bent. Heb zo al tot twee keer toe een vriendschapsverzoek naar iemand verstuurd terwijl dat helemaal de bedoeling niet was...  :P

Franky R.

Fijne race, iedereen!
Ik kan nog de start bekijken, maar daarna heb ik verplichtingen elders... :-\

robbert

ja idd, fijne race iedereen. Weet 1 ding, verwacht niet zo'n race als 2 weken geleden, want hier ligt de inhaalmogelijkheiden lager. Anders zullen er veel teleurgesteld worden


Kootje

Inhaalmogelijkheden lager? Hmmm ... ik zie zo 3 punten (2 met DRS) waar inhalen geen al te groot probleem mag zijn en gezien het verleden ook geen probleem is. Er is 'n reden dat de A1-ring node gemist werd en die reden is niet dat er zo lekker treintje gereden werd.



Perton

Ai ai ai ai ai Vettel. Komt door zijn agressieve rijstijl natuurlijk dat hij altijd kapot gaat.

;) <-- opletten mensen, ik maak een grapje. Niet serieus op ingaan.

Perton

Mooi trouwens dat Kvyat naar rechts ging, maar wel genoeg ruimte tussen hem en Raikkonen liet waar nog een auto tussen kon. Heel wat beter dan dat Schumachereske gezwiep dat coureurs nog wel eens plegen te doen. Natuurlijk ben ik extra blij dat Hamilton daardoor tussendoor kwam, maar los daarvan vind ik ook dat dit is hoe het hoort.