Round 7: Grand Prix du Canada, Circuit Gilles Villeneuve, Montreal

Gestart door Maikel0230, 26 mei 2014 - 20:47:15

« vorige - volgende »

Kootje

Citaat van: Schumivill op 30 mei 2014 - 00:09:10
Ik zal voor het eerst live aanwezig zijn in Montreal (gecombineerd met een citytrip),ben eens benieuwd naar het circuit en de sfeer daar,en de stad uiteraard!

De stad is gaaf, ben er al eens geweest. Helaas viel dat niet samen met 'n GP weekend, maar toch .... leuke stad. Dus jij gaat hoe dan ook 'n leuk (mid)weekje/weekend tegemoet, zelfs als de GP dopdelijk saai mocht zijn en je ook nog eens de verkeerde kaartjes hebt. Tot zover dat laatste kan natuurlijk. ;)

Edwin90

Dat is gruwelijk vet Schumivill! Ben jaloers. Veel plezier!  :)

0634

Citaat van: Schumivill op 30 mei 2014 - 00:09:10
Ik zal voor het eerst live aanwezig zijn in Montreal (gecombineerd met een citytrip),ben eens benieuwd naar het circuit en de sfeer daar,en de stad uiteraard!
Leuk! Laat wat foto;s zijn als je terug bent!

Fabian

Veel plezier Schumivill! Geniet ervan, maar dat zal wel goed komen!

Franky R.

Citaat van: Schumivill op 30 mei 2014 - 00:09:10
Ik zal voor het eerst live aanwezig zijn in Montreal (gecombineerd met een citytrip),ben eens benieuwd naar het circuit en de sfeer daar,en de stad uiteraard!


Maak ons maar jaloers... :P  Have fun!
:)

gloudiesaurus

Veel plezier Schumivill. Ben ook heel benieuwd naar je verhaal en foto's als je terug bent!
Schijnt een fantastisch leuke stad te zijn Montreal, zeker tijdens de GP  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Gerard

Citaat van: Schumivill op 30 mei 2014 - 00:09:10
Ik zal voor het eerst live aanwezig zijn in Montreal (gecombineerd met een citytrip),ben eens benieuwd naar het circuit en de sfeer daar,en de stad uiteraard!


wow!! geniet! :)

Schumivill

Weersberichten zien er goed uit! Ik heb wel kaartjes "algemene inkom",dus ik vrees een beetje voor het zicht en de foto's (hoge hekken en een circuit zo plat als iets),maar niet te min kan ik de boel inspecteren voor een eventuele terugkeer naar de Gp.
Francorchamps:'96,'00,'01,'02,'04,'05,'08,'15,'16,'17
Hockenheim: '03
Nurburgring: '06,'07,'09
Barcelona: '10,'11,'12
Boedapest: '13,'14,'17
Montreal: '14
Monza: '18

Enzo


FolkertE

Citaat van: Schumivill op 04 juni 2014 - 23:00:33
Weersberichten zien er goed uit! Ik heb wel kaartjes "algemene inkom",dus ik vrees een beetje voor het zicht en de foto's (hoge hekken en een circuit zo plat als iets),maar niet te min kan ik de boel inspecteren voor een eventuele terugkeer naar de Gp.
Oh, wat hoop ik ineens op een gigantisch regen weekend. Kunnen we wel gebruiken.
Of klink ik nu heel erg jaloers ;D and please do things I won't do :P

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

rafael25


Kootje

Citaat van: rafael25 op 06 juni 2014 - 14:28:52


zie vanaf 16:34 ;D ;D ;D
LOVE Kamui's reaction!!

Zat half te slapen op dat moment en ineens: "Me!?"   Helemaal verbaasd dat ze hem wat vragen. Briljant. ;)
Ik was overigens zelf verbaasd om te horen dat Sutil half Uruguayaan is. Nooit geweten. ???

Perton

Sterker nog, Fernando Rees (da's een coureur die altijd loopt te janken op Formule 1-coureurs, omdat ie zelf mislukt is, maar hij doet vervolgens alsof WEC-coureur zoveel beter is) had het er laatst over was dat Sutil in de kartdagen nog als Uruguayaan reed tot hij er achterkwam dat het marketingtechnisch beter was om Duitser te zijn. Dat ie Uruguayaans was, wist ik wel, maar niet dat hij ooit nog met dat vlaggetje achter zijn naam had gereden.

Kootje

Ik denk dat hij marketingtechnisch gezien beter Uruguayaan had kunnen blijven. De Duitse markt is verzadigd met F1 coureurs, wat zich laat blijken uit het feit dat Hülkenberg amper sponsoren weet te vinden. De Uruguayaanse markt ligt echter helemaal open op dat gebied. Daar zijn er sowieso maar 3, en sinds '56 geen meer, van geweest.

Eitel Cantoni - 3 GP's in '52
Uria Alfredo - 2 GP's in '55
Oscar Gonzáles - 1 GP in '56