Rosberg Vs Hamilton

Gestart door Enzo, 24 mei 2014 - 16:02:56

« vorige - volgende »

Verremde Rosberg zich bewust tijdens Q3 Monaco?

Ja, hij deed een Schumachertje
Nee, hij was aan het pushen en verloor de controle
Kweenie

Perton

Yes, dat dacht ik zelf ook nadat ik mijn reactie had geplaatst. De fouten van Hamilton waren (op die in Braziliƫ na) vooral fouten in de kwalificatie, terwijl die van Rosberg (op Monaco na) meer in de duels op de baan plaatsvonden. Dat vond ik zelf ook wel een verschil.

Of dat van Hamilton dan ook overcompenseren is, durf ik niet te zeggen. Misschien wel, maar dat merken we volgend jaar hopelijk.

0634

Ja, dank je de koekkoek. Natuurlijk maakte Hamilton vroeger meer fouten in duels dan dit jaar. Dit jaar heeft hij nauwelijks in duels gezeten. Hooguit een paar keer met Rosberg, meer niet, terwijl hij voorheen elke wedstrijd in duels zat.

Tuesday

Citaat van: Perton op 26 november 2014 - 18:51:10
Yes, dat dacht ik zelf ook nadat ik mijn reactie had geplaatst. De fouten van Hamilton waren (op die in Braziliƫ na) vooral fouten in de kwalificatie, terwijl die van Rosberg (op Monaco na) meer in de duels op de baan plaatsvonden. Dat vond ik zelf ook wel een verschil.

Of dat van Hamilton dan ook overcompenseren is, durf ik niet te zeggen. Misschien wel, maar dat merken we volgend jaar hopelijk.
In Hongarije was het ook in de race trouwens en in Japan had ie volgens mij ook behoorlijk moment. Of overcompenseren het juiste woord is weet ik niet, het was wel steeds op die momenten dat er op de limiet gereden wordt. Het zal zeker iets met de strijd met Rosberg te maken hebben.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 26 november 2014 - 19:47:47
Ja, dank je de koekkoek. Natuurlijk maakte Hamilton vroeger meer fouten in duels dan dit jaar. Dit jaar heeft hij nauwelijks in duels gezeten. Hooguit een paar keer met Rosberg, meer niet, terwijl hij voorheen elke wedstrijd in duels zat.
ja, dat ben ik zeker met je eens, maar dat is maar 1 kant van het  verhaal. De fouten die hij dit jaar maakte, maakte hij de afgelopen jaren niet of amper. Misschien is het (oa) wel een gevolg van de techniek, aangezien het wel steeds/vaak om de achterkant ging. Daar is met het brake by wire systeem en de turbo natuurlijk wel het 1 en ander veranderd.

Sabai

Citaat van: Tuesday op 26 november 2014 - 19:53:29
Citaat van: Jeroen op 26 november 2014 - 19:47:47
Ja, dank je de koekkoek. Natuurlijk maakte Hamilton vroeger meer fouten in duels dan dit jaar. Dit jaar heeft hij nauwelijks in duels gezeten. Hooguit een paar keer met Rosberg, meer niet, terwijl hij voorheen elke wedstrijd in duels zat.
ja, dat ben ik zeker met je eens, maar dat is maar 1 kant van het  verhaal. De fouten die hij dit jaar maakte, maakte hij de afgelopen jaren niet of amper. Misschien is het (oa) wel een gevolg van de techniek, aangezien het wel steeds/vaak om de achterkant ging. Daar is met het brake by wire systeem en de turbo natuurlijk wel het 1 en ander veranderd.

Dat zou ook zomaar een oorzaak kunnen zijn.

rafael25

Rosberg en Hamilton gaven dit jaar een leuk gevecht maar hoop ook dat er volgend jaar wat meer coureurs echt meedoen om de titel. Hoop natuurlijk op McLaren als McLaren fan maar zal voor hun waarschijnlijk nog een leer jaartje worden