Rosberg Vs Hamilton

Gestart door Enzo, 24 mei 2014 - 16:02:56

« vorige - volgende »

Verremde Rosberg zich bewust tijdens Q3 Monaco?

Ja, hij deed een Schumachertje
Nee, hij was aan het pushen en verloor de controle
Kweenie

SanderD

Dit heeft Nico zeker niet met opzet gedaan, anders had hij wel een andere bocht uitgekozen waar geen uitloopstrook was en waar hij de heren coureurs meer kon hinderen.

Wings

Als dit niet bewust was weet ik niet waar Rosberg wel mee bezig was. De stuurbewegingen die hij daar maakte zijn totaal onnodig en zijn rempunt mist hij niet.

FolkertE

Pfoehhh, deze is lastig. Waar ik bij Schumacher direct zag dat hij het bewust deed, twijfel ik hier enorm. Het ziet er lullig uit, maar hij had de bocht niet gehaald en bespaard nu zijn neus.
Ik weet het echt niet, dus ik stem ook geen idee.

Tuesday

Citaat van: Wings op 24 mei 2014 - 17:57:43
Als dit niet bewust was weet ik niet waar Rosberg wel mee bezig was. De stuurbewegingen die hij daar maakte zijn totaal onnodig en zijn rempunt mist hij niet.
hij blokkeert wel zn rechter(?)voorwiel.. wat betreft stuurbewegingen zag ik niks vreemds, maar wellicht dat collega coureurs daar wat uit kunnen opmaken?

Wings

Het blokkeren is pas het laatste moment.

Tuesday

Citaat van: Wings op 24 mei 2014 - 18:40:40
Het blokkeren is pas het laatste moment.
jawel, maar geeft wel aan dat hij op de limiet zat. Maar ok, het is verder geen sterk argument, maar wel een verschil met Schumacher 2006

Wings

Het blokkeren op zichzelf wel maar als je goed leest is dat niet wat ik vreemd vind. Maar goed, ik wil jou daar verder ook niet van proberen te overtuigen of zo. Ik reageer op de vraag die in de openingspost staat en buig het om naar wat ik er van denk. Dat het op z'n minst discutabel is bewijst de aandacht daarvoor wel. En of er opzet in het spel zat zullen we nooit weten.

Arthur

Hij deed het wel bewust denk ik. Maar ik wil het geen Schumachertje noemen. Dit was doordrapt!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Tuesday

Citaat van: Wings op 24 mei 2014 - 18:51:37
Het blokkeren op zichzelf wel maar als je goed leest is dat niet wat ik vreemd vind. Maar goed, ik wil jou daar verder ook niet van proberen te overtuigen of zo. Ik reageer op de vraag die in de openingspost staat en buig het om naar wat ik er van denk. Dat het op z'n minst discutabel is bewijst de aandacht daarvoor wel. En of er opzet in het spel zat zullen we nooit weten.
dat het discutabel is, dat lijkt me idd een feit inmiddels, maar ik het zelf geen enkele twijfel. Ik was Schumacher fan destijds en had toen ook geen enkele twijfel of het bewust was (100% bewust uiteraard), ik ben geen Rosberg fan en heb nu juist het omgekeerde gevoel; niet bewust. Ik vond het destijds wel goed bedacht, maar keihard afgestraft, dus ik kan me niet voorstellen dat iemand zoiets ooit nog in zn hoofd haalt.. zeker Rosberg niet.

0634

Ik geloof niet dat het opzet was, omdat het niet des Rosbergs is. En net als in dat 'Ferrari trekt Alonso voor'-verhaal, geloof ik niet meteen in opzet na één keer.

Aan de andere kant, de gekke uitspraken van Hamilton over Rosberg eerder deze week ('ik zou hem moeten vernederen', 'ik ben veel hongeriger dan Rosberg') hebben Rosberg misschien wel geirriteerd. Who knows.

In ieder geval, ik denk vooralsnog niet aan opzet. Zouden dit soort incidenten vaker voor gaan komen bij Rosberg, ga ik twijfelen.

Verder vind ik het wel grappig. Relletje hoort erbij. Lewis gaat reageren als Senna. Nou, dan zijn we morgen bij bocht één klaar.

Enzo

Citaat van: Jeroen op 24 mei 2014 - 19:00:08
Verder vind ik het wel grappig. Relletje hoort erbij. Lewis gaat reageren als Senna. Nou, dan zijn we morgen bij bocht één klaar.

Tja, Hamilton's vergelijkingen met Senna de laatste tijd zijn inderdaad ook opvallend... ;D


Wings

Jeroen: Schumacher en Senna gingen ook niet wekelijks over de streef. Als mensen praten over controverses van Schumacher komen ze (vaak) niet verder dan Adelaide '94, Jerez '97 én  la Rascasse '06. Dat zijn drie incidenten in 20 jaren.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 24 mei 2014 - 19:00:08
Ik geloof niet dat het opzet was, omdat het niet des Rosbergs is. En net als in dat 'Ferrari trekt Alonso voor'-verhaal, geloof ik niet meteen in opzet na één keer.
nee, maar complotheoriën zien tegenwoordig blijkbaar geloofwaardiger dan de werkelijkheid.. dit geeft mij wel weer te denken iig..

Wings


Arthur

Laat de telemetrie gegevens maar komen ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel